280 US$
201 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
123 US$
  • Restaurant
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
207 US$
164 US$
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 191 US$ per nacht.

The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
173 US$
122 US$
  • Gratis parkeren
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
112 US$
105 US$
Zie aanbieding
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
107 US$
100 US$
  • Restaurant
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
132 US$
121 US$
202 US$
190 US$
435 US$
423 US$
299 US$
18 augustus 2015 beoordeeld

Wij verbleven 2 nachten in dit hotel. We werden zeer vriendelijk ontvangen en kregen ook onmiddellijk een drankje aangeboden. De kamer was klein, maar zeer proper en modern, evenals de badkamer. Voor 2 nachten was de grootte van de kamer geen probleem, maar bij een langer verblijf zou ik toch aanraden de 'club' kamer te nemen, die wat groter is. Het ontbijt was uitstekend met een ruime keuze: koffiekoeken, yoghurt, ontbijtgranen, fruit, ruime keuze aan beleg, volledig engels ontbijt,... Al het personeel in het hotel is ook uitermate vriendelijk! Als we terug op citytrip gaan naar Londen keren wij zeker terug naar dit hotel!

• Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
Vinayak G, General Manager van Park Grand London Lancaster Gate, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2015

Dear Charlotte,

Thank you for having chosen Park Grand London Lancaster Gate for your stay in London and for taking the time to leave your comments on Tripadvisor website.

We are delighted to see that the service was faultless and that overall you enjoyed your stay.

For your next stay, you might consider to book a Club room, where the rooms are even more comfortable and bottle of wine, chocolates, bathrobes, slippers and evening snacks are complimentary.

We are looking forward to welcome you here again on your next visit to London.

Warm regards,
Vinayak Girgune