Park Grand London Lancaster Gate
Nest Hotel(Londen)
  • Roomservice
FilterenAlle talen
18 augustus 2015 beoordeeld

Wij verbleven 2 nachten in dit hotel. We werden zeer vriendelijk ontvangen en kregen ook onmiddellijk een drankje aangeboden. De kamer was klein, maar zeer proper en modern, evenals de badkamer. Voor 2 nachten was de grootte van de kamer geen probleem, maar bij een langer verblijf zou ik toch aanraden de 'club' kamer te nemen, die wat groter is. Het ontbijt was uitstekend met een ruime keuze: koffiekoeken, yoghurt, ontbijtgranen, fruit, ruime keuze aan beleg, volledig engels ontbijt,... Al het personeel in het hotel is ook uitermate vriendelijk! Als we terug op citytrip gaan naar Londen keren wij zeker terug naar dit hotel!

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met vrienden
Vinayak G, General Manager van Park Grand London Lancaster Gate, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2015

Dear Charlotte,

Thank you for having chosen Park Grand London Lancaster Gate for your stay in London and for taking the time to leave your comments on Tripadvisor website.

We are delighted to see that the service was faultless and that overall you enjoyed your stay.

For your next stay, you might consider to book a Club room, where the rooms are even more comfortable and bottle of wine, chocolates, bathrobes, slippers and evening snacks are complimentary.

We are looking forward to welcome you here again on your next visit to London.

Warm regards,
Vinayak Girgune