“Lunch”

Geclassificeerd als nr. 2.626 van 24.829 Restaurants in Londen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: South Kensington
5 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideale lunchplek na een museumbezoek. Ideale kennismaking met Libanese keuken: verse, eerlijke gerechten, goed voor een snelle snak of een uitgebreide 3-gangen maaltijd. Vlotte bediening. Binnen kan men aanschuiven aan een grote tafel of kiezen voor privé tafeltje. Ruim terras op een autovrij plein

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik begrijp niet dat dit restaurant zo een hoge waardering krijgt. Ik bestelde een falafel wrap en vroeg of het zonder koriander kon. Volgens de serveerster was dat niet mogelijk want de koriander zat verwerkt in de falafel. Prima, dat maakt niet uit dus ik wilde het alsnog graag proberen. Vervolgens kreeg ik de wrap, en wat zie ik... er zit gewoon verse koriander op?! Het was dus voor mij niet te eten, aangezien die koriander de hele smaak verpestte..
Alles moet daar erg gehaast worden gemaakt en er wordt dus niet geluisterd naar de klant. Bovendien was de falafel ook echt mega droog.. er zat niet ineens een sausje op de wrap. Ik raad het iedereen heel erg af om hier te gaan eten, ook al lijkt het nog zo lekker...

22 mei 2017 beoordeeld

Bij een verblijf in South Kensington komen we altijd weer bij Comptoir Libanais.
Aangename service en heerlijk eten, hun koffie kun je niet weerstaan, de lekkerste van London.
Het personeel is altijd vriendelijk en bereid toch nog ergens in de zaak een plaatsje voor je te vinden. Wij komen hier heel graag,

1 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader voor betaalbare prijs: mix grill, zeebaars,batta al hara en de muntthee met rozenwater allemaal even smakelijk.
Is erg druk restaurant en je kunt evt ook van de take a way gebruik maken.

16 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleurrijk restaurant haast tegenover NHM en Victor&Albert. Groot terras en binnen heerlijk levendig. We aten met z'n vieren (incl 2 kinderen). Service is snel, bediening behulpzaam. Eten is verrassend lekker en prijs is voor Londense begrippen gewoon goed. Kortom: gewoon even langsgaan als je musea bezoekt!

Reizigers die Comptoir Libanais bekeken, bekeken ook

In Comptoir Libanais geweest? Deel je ervaringen!