361 US$
  • Zwembad
346 US$
312 US$
  • Restaurant
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
170 US$
149 US$
  • Restaurant
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
167 US$
143 US$
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 178 US$ per nacht.

Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
97 US$
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 116 US$ per nacht.

The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
121 US$
  • Restaurant
The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
176 US$
100 US$
  • Gratis parkeren
291 US$
250 US$
200 US$
28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mijn vrouw en middelste dochter 2 nachten geweest, we zijn goed verzorgd, kamer was super en de ligging bij metro station south Kensington super. Wijk er omheen is ook heel leuk. Ontbijt was wel prijzig maar was prima . Goed geslapen en fijne dagen gehad !

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
27 maart 2017 beoordeeld

Wat een heerlijk hotel. Niet alleen de ontvangst, het hartelijke welkom, de prachtige kamers met heerlijke badproducten, een krantje, lekkere koffie en gratis minibar op de kamer, maar zeker de ligging in het prachtige South Kensington maakt dit mooie boutiquehotel de mooie waard. Metro op de hoek, op loopafstand naar musea, Harrods, en het mooie Notting Hill. Meer dan de moeite waard. Van housekeeping tot receptie: hier weten ze wat gastvrijheid is.

• Verbleef: maart 2017, reisde met familie
Tracey H, Assistant General Manager van The Ampersand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2017

Hiermit wollen wir uns herzlich fur ihren netten worte über unser Hotel und umgebung bedanken. Wir freuen uns sehr das sie einen guten aufenthalt bei uns hatten und können es kaum erwarten sie wieder zurück zu begrüßen.
Wir stehen ihnen gerne weiterhin zur verfügung.
Mit freundlichen grüssen
Tracey

2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In de fijne wijk South Kensington, ligt dit mooie boutique hotel. Na een zeer vriendelijk ontvangst door de receptiemedewerkster werden wij met onze koffers naar de kamer begeleid. Wij verbleven drie nachten in een standaard kamer. Ondanks dat deze inderdaad erg klein was (zie vorige recensies), was hij knus, netjes en comfortabel. Een heerlijke plek om na een drukke dag in Londen terug te keren. Een groot pluspunt was de gratis mini-bar en de thee/koffie faciliteiten. Het continentale ontbijt was prima en naast de basisbehoeften voorzien van zelfgemaakte producten zoals: bananenbrood en muffins. Gedurende ons verblijf was al het personeel erg vriendelijk. Zeker een aanrader tijdens een verblijf in Londen!

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, goede ligging in duurdere gedeelte van Londen! Kamers zijn inderdaad wel klein maar van alle gemakken voorzien. Badjassen, slippers, gratis gebruik minibar, kluis. Uitstekend bed. Verloopstekker 240v is zelfs aanwezig, gratis WiFi. Uitstekende service aan de balie.

Aanrader!

Verbleef: juli 2016
14 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben twee keer in dit hotel verbleven, en beide keren zijn uitstekend bevallen. Hotel is zeer gunstig gelegen. Op loopafstand diverse grote musea en Hyde Park voor een mooie wandeling. Naast het hotel ligt station South Kensington, van waaruit je snel op diverse plekken in London kunt komen. Personeel van het hotel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Bij een volgend bezoek aan London verblijf ik zeker weer hier.

Verbleef: april 2016, reisde alleen
Roberto P, General Manager van The Ampersand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2016

Thank you for your fantastic review. I am delighted you had another enjoyable stay with us and look forward to welcoming you back soon.
Kind regards,
Roberto