Boek nu, betaal bij aankomst
325 US$
288 US$
Hilton
  • Zwembad
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
132 US$
115 US$
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 136 US$ per nacht.

Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
250 US$
171 US$
  • Restaurant
The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
181 US$
134 US$
  • Gratis parkeren
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
104 US$
98 US$
Zie aanbieding
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
139 US$
116 US$
  • Restaurant
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
130 US$
Agoda.com
328 US$
315 US$
27 maart 2017 beoordeeld

Wat een heerlijk hotel. Niet alleen de ontvangst, het hartelijke welkom, de prachtige kamers met heerlijke badproducten, een krantje, lekkere koffie en gratis minibar op de kamer, maar zeker de ligging in het prachtige South Kensington maakt dit mooie boutiquehotel de mooie waard. Metro op de hoek, op loopafstand naar musea, Harrods, en het mooie Notting Hill. Meer dan de moeite waard. Van housekeeping tot receptie: hier weten ze wat gastvrijheid is.

• Verbleef: maart 2017, reisde met familie
Tracey H, Assistant General Manager van The Ampersand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2017

Hiermit wollen wir uns herzlich fur ihren netten worte über unser Hotel und umgebung bedanken. Wir freuen uns sehr das sie einen guten aufenthalt bei uns hatten und können es kaum erwarten sie wieder zurück zu begrüßen.
Wir stehen ihnen gerne weiterhin zur verfügung.
Mit freundlichen grüssen
Tracey

2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In de fijne wijk South Kensington, ligt dit mooie boutique hotel. Na een zeer vriendelijk ontvangst door de receptiemedewerkster werden wij met onze koffers naar de kamer begeleid. Wij verbleven drie nachten in een standaard kamer. Ondanks dat deze inderdaad erg klein was (zie vorige recensies), was hij knus, netjes en comfortabel. Een heerlijke plek om na een drukke dag in Londen terug te keren. Een groot pluspunt was de gratis mini-bar en de thee/koffie faciliteiten. Het continentale ontbijt was prima en naast de basisbehoeften voorzien van zelfgemaakte producten zoals: bananenbrood en muffins. Gedurende ons verblijf was al het personeel erg vriendelijk. Zeker een aanrader tijdens een verblijf in Londen!

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, goede ligging in duurdere gedeelte van Londen! Kamers zijn inderdaad wel klein maar van alle gemakken voorzien. Badjassen, slippers, gratis gebruik minibar, kluis. Uitstekend bed. Verloopstekker 240v is zelfs aanwezig, gratis WiFi. Uitstekende service aan de balie.

Aanrader!

Verbleef: juli 2016
14 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben twee keer in dit hotel verbleven, en beide keren zijn uitstekend bevallen. Hotel is zeer gunstig gelegen. Op loopafstand diverse grote musea en Hyde Park voor een mooie wandeling. Naast het hotel ligt station South Kensington, van waaruit je snel op diverse plekken in London kunt komen. Personeel van het hotel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Bij een volgend bezoek aan London verblijf ik zeker weer hier.

Verbleef: april 2016, reisde alleen
Roberto P, General Manager van The Ampersand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2016

Thank you for your fantastic review. I am delighted you had another enjoyable stay with us and look forward to welcoming you back soon.
Kind regards,
Roberto

8 juli 2015 beoordeeld

Wat een teleurstelling was dit design hotel.
Eerst werd ons een invalide kamer aangeboden,die wij weigerde,en kwamen toen in een zijgang van het hotel vlakbij de lift in een heel klein kamertje.
Ik heb heel veel vergelijkingsmateriaal in Londen maar heb dit nog nooit meegemaakt.
Het bed was klein en zacht, De inrichting van de kamer had weinig met design te maken.
Positief punt was de service van de balie,zij waren allemaal heel vriendelijk.
Wij hadden onze auto door het hotel weg laten zetten,geen idee waar die gestaan had maar die kwam helemaal vies terug.
Hier gaan wij niet meer logeren

Kamertip: Hebben geen behoorlijke kamer gezien
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner