The Ampersand Hotel
Hilton
410 US$
Agoda.com
  • Restaurant
DoubleTree by Hilton London - Westminster(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
232 US$
Doubletree
317 US$
249 US$
Bloomsbury Hotel
  • Restaurant
DoubleTree by Hilton Hotel London - Chelsea(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
169 US$
Rosewood London(Londen)
586 US$
489 US$
  • Restaurant
Park Grand London Kensington(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
134 US$
120 US$
FilterenAlle talen
27 maart 2017 beoordeeld

Wat een heerlijk hotel. Niet alleen de ontvangst, het hartelijke welkom, de prachtige kamers met heerlijke badproducten, een krantje, lekkere koffie en gratis minibar op de kamer, maar zeker de ligging in het prachtige South Kensington maakt dit mooie boutiquehotel de mooie waard. Metro op de hoek, op loopafstand naar musea, Harrods, en het mooie Notting Hill. Meer dan de moeite waard. Van housekeeping tot receptie: hier weten ze wat gastvrijheid is.

• Verbleef: Maart, 2017, reisde met familie
Tracey H, Assistant General Manager van The Ampersand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2017

Hiermit wollen wir uns herzlich fur ihren netten worte über unser Hotel und umgebung bedanken. Wir freuen uns sehr das sie einen guten aufenthalt bei uns hatten und können es kaum erwarten sie wieder zurück zu begrüßen.
Wir stehen ihnen gerne weiterhin zur verfügung.
Mit freundlichen grüssen
Tracey

2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In de fijne wijk South Kensington, ligt dit mooie boutique hotel. Na een zeer vriendelijk ontvangst door de receptiemedewerkster werden wij met onze koffers naar de kamer begeleid. Wij verbleven drie nachten in een standaard kamer. Ondanks dat deze inderdaad erg klein was (zie vorige recensies), was hij knus, netjes en comfortabel. Een heerlijke plek om na een drukke dag in Londen terug te keren. Een groot pluspunt was de gratis mini-bar en de thee/koffie faciliteiten. Het continentale ontbijt was prima en naast de basisbehoeften voorzien van zelfgemaakte producten zoals: bananenbrood en muffins. Gedurende ons verblijf was al het personeel erg vriendelijk. Zeker een aanrader tijdens een verblijf in Londen!

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, goede ligging in duurdere gedeelte van Londen! Kamers zijn inderdaad wel klein maar van alle gemakken voorzien. Badjassen, slippers, gratis gebruik minibar, kluis. Uitstekend bed. Verloopstekker 240v is zelfs aanwezig, gratis WiFi. Uitstekende service aan de balie.

Aanrader!

Verbleef: Juli, 2016
14 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben twee keer in dit hotel verbleven, en beide keren zijn uitstekend bevallen. Hotel is zeer gunstig gelegen. Op loopafstand diverse grote musea en Hyde Park voor een mooie wandeling. Naast het hotel ligt station South Kensington, van waaruit je snel op diverse plekken in London kunt komen. Personeel van het hotel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Bij een volgend bezoek aan London verblijf ik zeker weer hier.

Verbleef: April, 2016, reisde alleen
Roberto P, General Manager van The Ampersand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2016

Thank you for your fantastic review. I am delighted you had another enjoyable stay with us and look forward to welcoming you back soon.
Kind regards,
Roberto

8 juli 2015 beoordeeld

Wat een teleurstelling was dit design hotel.
Eerst werd ons een invalide kamer aangeboden,die wij weigerde,en kwamen toen in een zijgang van het hotel vlakbij de lift in een heel klein kamertje.
Ik heb heel veel vergelijkingsmateriaal in Londen maar heb dit nog nooit meegemaakt.
Het bed was klein en zacht, De inrichting van de kamer had weinig met design te maken.
Positief punt was de service van de balie,zij waren allemaal heel vriendelijk.
Wij hadden onze auto door het hotel weg laten zetten,geen idee waar die gestaan had maar die kwam helemaal vies terug.
Hier gaan wij niet meer logeren

Kamertip: Hebben geen behoorlijke kamer gezien
  • Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner