“Hier ben je echt een gast!”
Beoordeling van The Ampersand Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
The Ampersand Hotel
Beoordeeld als nr. 49 van 1.076 hotels in Londen
27 maart 2017 beoordeeld

Wat een heerlijk hotel. Niet alleen de ontvangst, het hartelijke welkom, de prachtige kamers met heerlijke badproducten, een krantje, lekkere koffie en gratis minibar op de kamer, maar zeker de ligging in het prachtige South Kensington maakt dit mooie boutiquehotel de mooie waard. Metro op de hoek, op loopafstand naar musea, Harrods, en het mooie Notting Hill. Meer dan de moeite waard. Van housekeeping tot receptie: hier weten ze wat gastvrijheid is.

• Verbleef: Maart, 2017, reisde met familie
Tracey H, Assistant General Manager van The Ampersand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2017

Hiermit wollen wir uns herzlich fur ihren netten worte über unser Hotel und umgebung bedanken. Wir freuen uns sehr das sie einen guten aufenthalt bei uns hatten und können es kaum erwarten sie wieder zurück zu begrüßen.
Wir stehen ihnen gerne weiterhin zur verfügung.
Mit freundlichen grüssen
Tracey

2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In de fijne wijk South Kensington, ligt dit mooie boutique hotel. Na een zeer vriendelijk ontvangst door de receptiemedewerkster werden wij met onze koffers naar de kamer begeleid. Wij verbleven drie nachten in een standaard kamer. Ondanks dat deze inderdaad erg klein was (zie vorige recensies), was hij knus, netjes en comfortabel. Een heerlijke plek om na een drukke dag in Londen terug te keren. Een groot pluspunt was de gratis mini-bar en de thee/koffie faciliteiten. Het continentale ontbijt was prima en naast de basisbehoeften voorzien van zelfgemaakte producten zoals: bananenbrood en muffins. Gedurende ons verblijf was al het personeel erg vriendelijk. Zeker een aanrader tijdens een verblijf in Londen!

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, goede ligging in duurdere gedeelte van Londen! Kamers zijn inderdaad wel klein maar van alle gemakken voorzien. Badjassen, slippers, gratis gebruik minibar, kluis. Uitstekend bed. Verloopstekker 240v is zelfs aanwezig, gratis WiFi. Uitstekende service aan de balie.

Aanrader!

Verbleef: Juli, 2016
14 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben twee keer in dit hotel verbleven, en beide keren zijn uitstekend bevallen. Hotel is zeer gunstig gelegen. Op loopafstand diverse grote musea en Hyde Park voor een mooie wandeling. Naast het hotel ligt station South Kensington, van waaruit je snel op diverse plekken in London kunt komen. Personeel van het hotel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Bij een volgend bezoek aan London verblijf ik zeker weer hier.

Verbleef: April, 2016, reisde alleen
Roberto P, General Manager van The Ampersand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2016

Thank you for your fantastic review. I am delighted you had another enjoyable stay with us and look forward to welcoming you back soon.
Kind regards,
Roberto

8 juli 2015 beoordeeld

Wat een teleurstelling was dit design hotel.
Eerst werd ons een invalide kamer aangeboden,die wij weigerde,en kwamen toen in een zijgang van het hotel vlakbij de lift in een heel klein kamertje.
Ik heb heel veel vergelijkingsmateriaal in Londen maar heb dit nog nooit meegemaakt.
Het bed was klein en zacht, De inrichting van de kamer had weinig met design te maken.
Positief punt was de service van de balie,zij waren allemaal heel vriendelijk.
Wij hadden onze auto door het hotel weg laten zetten,geen idee waar die gestaan had maar die kwam helemaal vies terug.
Hier gaan wij niet meer logeren

Kamertip: Hebben geen behoorlijke kamer gezien
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
The Kensington Hotel
nr. 25 van 1.076 in Londen
4.135 beoordelingen
Crowne Plaza London Kensington
Prijzen weergeven

In The Ampersand Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over The Ampersand Hotel

Adres: 10 Harrington Road, Londen SW7 3ER, Verenigd Koninkrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > South Kensington
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 49 van 1.076 hotels in Londen
Prijsklasse: 189 € - 272 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — The Ampersand Hotel 5*
Aantal kamers: 111
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Ctrip TA, Agoda, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij The Ampersand Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?