Beoordeeld op 2 oktober 2016 via mobiele applicatie

In de fijne wijk South Kensington, ligt dit mooie boutique hotel. Na een zeer vriendelijk ontvangst door de receptiemedewerkster werden wij met onze koffers naar de kamer begeleid. Wij verbleven drie nachten in een standaard kamer. Ondanks dat deze inderdaad erg klein was (zie vorige recensies), was hij knus, netjes en comfortabel. Een heerlijke plek om na een drukke dag in Londen terug te keren. Een groot pluspunt was de gratis mini-bar en de thee/koffie faciliteiten. Het continentale ontbijt was prima en naast de basisbehoeften voorzien van zelfgemaakte producten zoals: bananenbrood en muffins. Gedurende ons verblijf was al het personeel erg vriendelijk. Zeker een aanrader tijdens een verblijf in Londen!

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 27 juli 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel, goede ligging in duurdere gedeelte van Londen! Kamers zijn inderdaad wel klein maar van alle gemakken voorzien. Badjassen, slippers, gratis gebruik minibar, kluis. Uitstekend bed. Verloopstekker 240v is zelfs aanwezig, gratis WiFi. Uitstekende service aan de balie.

Aanrader!

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 14 april 2016 via mobiele applicatie

Ben twee keer in dit hotel verbleven, en beide keren zijn uitstekend bevallen. Hotel is zeer gunstig gelegen. Op loopafstand diverse grote musea en Hyde Park voor een mooie wandeling. Naast het hotel ligt station South Kensington, van waaruit je snel op diverse plekken in London kunt komen. Personeel van het hotel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Bij een volgend bezoek aan London verblijf ik zeker weer hier.

Datum van verblijf: april 2016
Reistype: Reisde alleen
Roberto P, General Manager van The Ampersand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2016

Thank you for your fantastic review. I am delighted you had another enjoyable stay with us and look forward to welcoming you back soon.
Kind regards,
Roberto

Beoordeeld op 8 juli 2015

Wat een teleurstelling was dit design hotel.
Eerst werd ons een invalide kamer aangeboden,die wij weigerde,en kwamen toen in een zijgang van het hotel vlakbij de lift in een heel klein kamertje.
Ik heb heel veel vergelijkingsmateriaal in Londen maar heb dit nog nooit meegemaakt.
Het bed was klein en zacht, De inrichting van de kamer had weinig met design te maken.
Positief punt was de service van de balie,zij waren allemaal heel vriendelijk.
Wij hadden onze auto door het hotel weg laten zetten,geen idee waar die gestaan had maar die kwam helemaal vies terug.
Hier gaan wij niet meer logeren

Kamertip: Hebben geen behoorlijke kamer gezien
Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 1 juni 2015

Dit hotel is in een gezellige wijk in Londen gesitueerd, een buurt waar ook veel Fransen wonen en dat is te merken aan het aantal op het Frans ingestelde gelegenheden zoals een Franse boekhandel en de vele Franse patisserieën. Belangrijke musea zijn op loopafstand net als de metro. Het personeel is vriendelijk en correct. De kamers zijn klein maar van alle gemakken voorzien. Er is free WIFI evenals het gebruik van de minibar is gratis. Iedere dag een gratis krant. Het bed is prima.

Datum van verblijf: mei 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Roberto P, General Manager van The Ampersand Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2015

Dank u voor uw positieve beoordeling. Ik ben blij dat u een aangenaam verblijf gehad heeft en heb uw opmerkingen gedeeld met het hele team.
We waarderen uw ondersteuning en zien er naar uit u wederom in The Ampersand te verwelkomen de volgende keer dat u Londen bezoekt.

Vriendelijke groet
Roberto