“5 daagse City Trip London”
Beoordeling van Travelodge London Stratford

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Travelodge London Stratford
Beoordeeld als nr. 328 van 1.077 hotels in Londen
29 oktober 2017 beoordeeld

Travelodge London Stratford is zeker een aanrader voor een Citytrip naar London. De bushalte zit pal voor de deur. De metro en treinstation is 5 minuten lopen, hier bevindt zich ook een winkelcentrum met alles erop en eraan!! Een echte aanrader!!!. Wij vlogen op London City en hebben vanaf hier de bus gepakt, dit duurde maar 20 minuutjes dus dat was perfect!

Het personeel is erg vriendelijk. Check in is pas om 15:00, maar mochten netjes onze bagage achter laten om op pad te gaan. De kamer was prima voor met z'n 3tjes. Wel heel basic, maar prima voor een Citytrip!! De kamers zijn wel gehorig, maar gelukkig verder geen last van gehad. Het ontbijt is uitgebreid. Uiteraard Englisch Breakfast, maar ook croissant, cornflakes, yoghurt etc. Voor iedereen iets. Wij hebben ook 2 keer in de avond in het hotel gegeten. Ruime keuze op de kaart. Wij hebben genoten van de garnalen, menusalade kip en de uienringen!! Alles is vers bereidt, de patat is heerlijk en je krijgt een flinke bos verse sla erbij. HEERLIJK! Na een lange dag slenteren en is het zeker een aanrader als je de deur niet meer uit wilt om gewoon in het hotel te eten.

Dus kort samengevat hebben wij een top verblijf gehad en is het een aanrader voor iedereen!!

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met familie

6 juli 2017 beoordeeld

Eerste keer in dit hotel en een aanrader. Prijs/kwaliteit is perfect. Basic maar de tijd dat je in je hotelkamer doorbrengt als je een citytrip doet is dan ook heel miniem. Het inbegrepen ontbijtbuffet (met full english breakfast) was lekker. Het personeel was uitermate vriendelijk waar je dag en nacht bij terecht kon. Propere kamer met douche. Op wandelafstand van het station. Net naast een van Londen's vlieghavens maar er zijn geen nachtvluchten (slapen met openstaand venster is niet aan te raden want onder de morgen hoor je de eerste vliegtuigen opstijgen en ook de DLR (metrolijnen bovengronds) passeren. Als er dan toch een minpuntje moet zijn, is het de betalende Wifi. Niet meer van deze tijd. Je kan dagelijks maar een half gebruik maken van gratis wifi. Het eten in het hotel is zeker niet slecht. Simpele grootkeuken gerechten die lekker zijn, maar niets hoogstaand. Pluspunt is wel dat je tot laat (zelfs 's nachts) nog snacks als pizza's en dergelijke kan bestellen na bijvoorbeeld een avondje stappen.

Kamertip: Best op een lagere verdieping, minder lawaaihinder van opstijgende vliegtuigen en bovengrondse metro ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met vrienden
1 mei 2017 beoordeeld

Eenvoudig, maar prima uitvalbasis voor een stedentrip. Station met overground en underground op loopafstand, evenals een groot winkelcentrum. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. (Engels) ontbijt is heerlijk en genoeg. Kortom...een aanrader.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
26 maart 2017 beoordeeld

Zeker een aanrader voor een citytrip naar Londen ( bushalte vlak aan de deur(metro en treinstation 5 min wandelen) personeel was heel vriendelijk en behulpzaam ontbijt heel lekker en zeker genoeg. Je kan ook dineren aan een zeer democratische prijs.Mooie en proper verzorgde kamers

Kamertip: Er staat een verwarming op de kamer, maar die hebben wij afgezet wegens te warm
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
TravelodgeUK, Charlotte from The Social Media Team van Travelodge London Stratford, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 maart 2017

May we thank you for your review of our London Stratford Travelodge. We are so pleased to learn your room was clean and you found the hotel team to be excellent. We aim to provide an enjoyable stay for all of our guests and we are so pleased to hear this has been achieved. We will be sure to pass your positive comments to the hotel and we do hope you stay with us in the future.

19 december 2016 beoordeeld

Netjes, alles wat nodig is in een basispakket, vriendelijk en voorkomend personeel naar Engelse gentlemenstijl. Zeer ruime kamer en badkamer. Goed voor een rustig verblijf met een veilig gevoel. Goed ontbijt.

• Verbleef: Januari, 2016, reisde met familie
TravelodgeUK, Niki from The Social Media Team van Travelodge London Stratford, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 december 2016

Many thanks for your review. It’s great that you found the staff to be friendly and helpful during your stay and that your room was comfortable.We strive to provide a positive experience and are happy to see this was the case. Thank you again for your review and we hope to see you again.

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
East End / East London
891 beoordelingen
East End / East London
Travelodge London Hackney Hotel
Prijzen weergeven

In Travelodge London Stratford geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Travelodge London Stratford

Adres: High Street, Stratford 1 Park Lane, Londen E15 2JG, Verenigd Koninkrijk
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen
Voorzieningen:
Bar/lounge Restaurant Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 328 van 1.077 hotels in Londen
Prijsklasse: 45 € - 118 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Travelodge London Stratford 3.5*
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Thomas Cook International AG, HotelsClick, Travelodge Hotels Ltd, Thomas Cook International AG, 5viajes2012 S.L. en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Travelodge London Stratford met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?