Stylotel
Hilton
357 US$
294 US$
  • Restaurant
K+K Hotel George(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
162 US$
  • Restaurant
Park Grand London Lancaster Gate(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
185 US$
371 US$
351 US$
FilterenAlle talen
4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Van 1 tot en met 4 Augustus verbleven wij in dit hotelletje, terugzien zullen ze ons niet meer. Waar moet ik beginnen? Ontvangst was aangenaam en correct. Kamers waren klein,vies en je kon alles horen van douche tot toilet van de buren. Ik begrijp dat de kamers niet de oppervlakte kunnen hebben in een stad dan op een strandbestemming maar goed isoleren dat moet toch kunnen. Op de bijgevoegde foto's is te zien hoe vuil de verluchtingsroosters wel zijn,een ware schande. Ontbijt is ver ondermaats,vleesbeleg heb ik ni gezien en wanneer ik een roereitje vroeg kon dit niet terwijl er elke dag spiegeleitjes worden gebakken is dit echt van onwilligheid. Op de laatste dag lag er zelfs beschimmeld brood aan de toaster !!!

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
24 juli 2017 beoordeeld

Wij hadden een 3 persoonskamer, het is een eenvoudig maar goed hotel.
Bedden comfortabel, kamer erg rustig, geen geluidsoverlast, ook niet van buiten, konden met het raam open slapen.
Ontbijt niet bijzonder maar redelijk.
Je kunt in de lobby gratis koffie en thee pakken
Personeel vriendelijk en behulpzaam.
Lokatie is perfect, 3 minuten van metro station, en binnen kwartier zit je overal in centrum Londen.
Op onze kamer was de wifi erg slecht

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
24 februari 2016 beoordeeld

Prima locatie: Paddington station vlak bij, leuke restaurantjes en pubs in de buurt, vlak bij Hyde Park. Kamers zijn keurig schoon. Geen geluidsoverlast, rustige en veilige omgeving. Zeer vriendelijke medewerkers. Gewoon goed!

• Verbleef: Mei, 2015, reisde met familie
15 april 2014 beoordeeld

Dit is een prima hotel om een paar nachten te verblijven. De locatie is prima, binnen 5 minuten bij de metro en binnen 10 minuten te voet in Hyde Park/Kensington Gardens. Erg vriendelijke ontvangst bij de receptie. De kamer was echt helemaal schoon, geen schimmelplekje te bekennen in de doucheruimte (die wel heel erg klein is) en de bedden waren erg goed. De kamer is wel aan de krappe kant, maar voor de prijs die je betaald is dat ook niet anders te verwachten. Ontbijt was ook erg goed en bij de prijs inbegrepen. Kamers zijn goed geïsoleerd (weinig tot geen last van burengeluid/geluid van buiten).

Kortom wij hebben een heel goed verblijf gehad in dit hotel en zouden het iedereen aanraden die niet teveel wil betalen maar wel een schone, prettige kamer wil. Wij gaan bij een volgend bezoek aan London zeker terug!

• Verbleef: Maart, 2014, reisde met vrienden
25 juli 2012 beoordeeld

We hebben hier 4 nachten verbleven in een een 3 persoonskamer met 2 volwassenen en 1 kind van 10 jaar.
Goed gelegen in een rustigere buurt.
Kamers zijn klein maar geriefelijk. De badkamer was superklein, zelfs voor 1 persoon.
Ontbijt was niet geweldig, maar bediening verliep vlot.
Receptiepersoneel was zeer vriendelijk en behulpzaam.
Ideaal hotel als je enkel een plek nodig hebt om te slapen.

• Verbleef: November, 2011, reisde met familie