“Perfecte prijs / kwaliteit verhouding”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 3 websites!
Premier Inn London Leicester Square Hotel
Beoordeeld als nr. 172 van 1.077 hotels in Londen
2 januari 2017 beoordeeld

Premier Inn Leicester Square is de perfecte uitvalsbasis voor een vakantie in Londen. Met het metro station op steenworp afstand zijn alle highlights binnen 20 minuten te bereiken. Volop uitgaans- en eetgelegenheden in de buurt. Het hotel is schoon. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt is goed (ruime keuze). Ondanks de drukte buiten op straat zijn de kamers stil. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is het feit dat er geen raam open gezet kon worden maar gezien alle overige pluspunten van dit hotel neem ik dat graag voor lief

• Verbleef: December, 2016, reisde met familie

26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met als locatie Leicester SQUARE zitten we wel pal in het midden van de stad of beter nog het drukke uitgangscentrum. Het hotel zelfs is een typische Premier In wat wil zeggen goede bedden, stille kamers. De kamers zijn de wel wat kleiner in oppervlakte dan in andere premier Inn hotels die ik reeds eerder bezocht.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
10 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel voor een paar dagen Londen. Goede locatie. Ontbijt was ook voldoende. Voor ieder wat wils. Kamers waren voldoende groot. Bedden waren oke. Zeker vanwege de locatie zou ik dit hotel aanraden.

Verbleef: Maart, 2015, reisde met een partner
25 december 2015 beoordeeld

Zeer centraal gelegen hotel voor een stedentrip in Londen. Veel bezienswaardigheden zijn lopend te bereiken en ook de metro zit om de hoek (rechtstreekse verbinding met Heathrow via de Piccadilly line +\- 1 uur).
Ook veel barretjes, restaurants en winkels in de buurt.
Van de herrie buiten hoor je in het hotel helemaal niets.
Het hotel was netjes en schoon, alleen was er een rook lucht op de kamer aanwezig terwijl er niet gerookt mag worden. De kamer was ruim zeker voor een stads hotel. Ook de mogelijkheid om koffie en thee te maken was prettig na een bezoek aan de stad.
Badkamer was netjes en schoon. Ontbijt was prima verzorgd en voor ons voldoende keuze. Het personeel was vriendelijk en had leuke idee voor restaurantjes en bezienswaardigheden.
Ons enige min punt was dat er geen mogelijkheid was om een raam een klein stukje te openen voor frisse lucht.

• Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
11 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden graag een hotel in het centrum tegen een redelijke prijs en dat hebben we gevonden! Premier inn is super centraal gelegen naast het leicester park. Vanuit het hotel zijn de grote attracties als trafalgar square, Big Ben, Downing Street per voet makkelijk te bereiken. Voor de verder gelegen zaken is er de metro om de hoek! Deze locatie is vanaf Heatrow binnen een uur met 1 metro te bereiken. De kamers waren niet erg groot, maar voldoende. Het bed lag heerlijk en kun je kopen. Misschien koop ik er wel 1, maar weet niet of deze in NL te koop zijn. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam! Koffie en thee op de kamer! Het enige nadeel is dat er geen raam open kan en dat geeft inderdaad een beetje een opgesloten gevoel. Laat het aan de gast over of hij de ramen open of dicht wil hebben. Kamer 805 heeft een prachtig uitzicht! Hier komen we zeker terug als we weer naar Londen gaan!

Verbleef: Juni, 2015, reisde met vrienden
Kim G, Manager van Premier Inn London Leicester Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2015

Dear Thomas P,

Thank you very much for your 5* review of your stay. It's great to hear that you enjoyed your stay so much and we hope you can return soon too.

Thank you for taking the time to give us feedback.

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Soho
every hotel Piccadilly
nr. 94 van 1.077 in Londen
986 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Premier Inn London Leicester Square Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Premier Inn London Leicester Square Hotel

Adres: 1 Leicester Place | Leicester Square, Londen WC2H 7BP, Verenigd Koninkrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Soho , Leicester Square / Shaftesbury Avenue
Voorzieningen:
Bar/lounge Restaurant Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 172 van 1.077 hotels in Londen
Prijsklasse: 124 € - 227 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Premier Inn London Leicester Square Hotel 3*
Aantal kamers: 83
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Premier Inn London Leicester Square Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?