Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
112 US$
105 US$
Zie aanbieding
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
123 US$
280 US$
200 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
181 US$
122 US$
  • Gratis parkeren
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
207 US$
164 US$
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 186 US$ per nacht.

The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
132 US$
121 US$
250 US$
190 US$
  • Restaurant
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
107 US$
100 US$
494 US$
423 US$
Sofitel
330 US$
299 US$
26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met als locatie Leicester SQUARE zitten we wel pal in het midden van de stad of beter nog het drukke uitgangscentrum. Het hotel zelfs is een typische Premier In wat wil zeggen goede bedden, stille kamers. De kamers zijn de wel wat kleiner in oppervlakte dan in andere premier Inn hotels die ik reeds eerder bezocht.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
10 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel voor een paar dagen Londen. Goede locatie. Ontbijt was ook voldoende. Voor ieder wat wils. Kamers waren voldoende groot. Bedden waren oke. Zeker vanwege de locatie zou ik dit hotel aanraden.

Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
25 december 2015 beoordeeld

Zeer centraal gelegen hotel voor een stedentrip in Londen. Veel bezienswaardigheden zijn lopend te bereiken en ook de metro zit om de hoek (rechtstreekse verbinding met Heathrow via de Piccadilly line +\- 1 uur).
Ook veel barretjes, restaurants en winkels in de buurt.
Van de herrie buiten hoor je in het hotel helemaal niets.
Het hotel was netjes en schoon, alleen was er een rook lucht op de kamer aanwezig terwijl er niet gerookt mag worden. De kamer was ruim zeker voor een stads hotel. Ook de mogelijkheid om koffie en thee te maken was prettig na een bezoek aan de stad.
Badkamer was netjes en schoon. Ontbijt was prima verzorgd en voor ons voldoende keuze. Het personeel was vriendelijk en had leuke idee voor restaurantjes en bezienswaardigheden.
Ons enige min punt was dat er geen mogelijkheid was om een raam een klein stukje te openen voor frisse lucht.

• Verbleef: december 2015, reisde met een partner
11 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden graag een hotel in het centrum tegen een redelijke prijs en dat hebben we gevonden! Premier inn is super centraal gelegen naast het leicester park. Vanuit het hotel zijn de grote attracties als trafalgar square, Big Ben, Downing Street per voet makkelijk te bereiken. Voor de verder gelegen zaken is er de metro om de hoek! Deze locatie is vanaf Heatrow binnen een uur met 1 metro te bereiken. De kamers waren niet erg groot, maar voldoende. Het bed lag heerlijk en kun je kopen. Misschien koop ik er wel 1, maar weet niet of deze in NL te koop zijn. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam! Koffie en thee op de kamer! Het enige nadeel is dat er geen raam open kan en dat geeft inderdaad een beetje een opgesloten gevoel. Laat het aan de gast over of hij de ramen open of dicht wil hebben. Kamer 805 heeft een prachtig uitzicht! Hier komen we zeker terug als we weer naar Londen gaan!

Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden
Kim G, Manager van Premier Inn London Leicester Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2015

Dear Thomas P,

Thank you very much for your 5* review of your stay. It's great to hear that you enjoyed your stay so much and we hope you can return soon too.

Thank you for taking the time to give us feedback.

1 november 2014 beoordeeld

Twee dagjes Londen met één overnachting. We wilden zoveel mogelijk zien en zochten dus een hotel dat centraal gelegen was. Zo kwamen we hier terecht. Alhoewel het midden in de drukte van cinema's, theaters, restaurants en pubs gelegen is, heb je er in het hotel zelf geen last van. Het is zelfs een plek waar je even tot rust kan komen. De check-in verloopt via automaten, maar je wordt wel geholpen door het behulpzaam personeel. Kamers zijn proper, functioneel en van al het noodzakelijke voorzien. Enige nadeel (voor mij dan toch) is dat het raam niet open kan en dat de temperatuur volledig via de airco moet geregeld worden.
Ontbijt kan bijgenomen worden en is zeer uitgebreid : Engels ontbijt, muesli, vers fruit, yoghurt, confituur, soorten brood,... Het enige dat mss ontbreekt, is een sneetje ham of kaas.
Kortom, dit hotel was een prima keuze.

• Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner