Premier Inn London Leicester Square Hotel
  • Zwembad
270 US$
254 US$
  • Restaurant
DoubleTree by Hilton London - Westminster(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
232 US$
Doubletree
  • Restaurant
Strand Palace Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
220 US$
195 US$
  • Restaurant
DoubleTree by Hilton Hotel London - Chelsea(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
169 US$
153 US$
  • Restaurant
The Belgrave(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
197 US$
157 US$
Agoda.com
  • Bar/lounge
286 US$
  • Restaurant
Park Grand London Kensington(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
134 US$
120 US$
  • Restaurant
The Nadler Kensington(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
162 US$
135 US$
Agoda.com
FilterenAlle talen
10 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel voor een paar dagen Londen. Goede locatie. Ontbijt was ook voldoende. Voor ieder wat wils. Kamers waren voldoende groot. Bedden waren oke. Zeker vanwege de locatie zou ik dit hotel aanraden.

Verbleef: Maart, 2015, reisde met een partner
25 december 2015 beoordeeld

Zeer centraal gelegen hotel voor een stedentrip in Londen. Veel bezienswaardigheden zijn lopend te bereiken en ook de metro zit om de hoek (rechtstreekse verbinding met Heathrow via de Piccadilly line +\- 1 uur).
Ook veel barretjes, restaurants en winkels in de buurt.
Van de herrie buiten hoor je in het hotel helemaal niets.
Het hotel was netjes en schoon, alleen was er een rook lucht op de kamer aanwezig terwijl er niet gerookt mag worden. De kamer was ruim zeker voor een stads hotel. Ook de mogelijkheid om koffie en thee te maken was prettig na een bezoek aan de stad.
Badkamer was netjes en schoon. Ontbijt was prima verzorgd en voor ons voldoende keuze. Het personeel was vriendelijk en had leuke idee voor restaurantjes en bezienswaardigheden.
Ons enige min punt was dat er geen mogelijkheid was om een raam een klein stukje te openen voor frisse lucht.

• Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
11 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden graag een hotel in het centrum tegen een redelijke prijs en dat hebben we gevonden! Premier inn is super centraal gelegen naast het leicester park. Vanuit het hotel zijn de grote attracties als trafalgar square, Big Ben, Downing Street per voet makkelijk te bereiken. Voor de verder gelegen zaken is er de metro om de hoek! Deze locatie is vanaf Heatrow binnen een uur met 1 metro te bereiken. De kamers waren niet erg groot, maar voldoende. Het bed lag heerlijk en kun je kopen. Misschien koop ik er wel 1, maar weet niet of deze in NL te koop zijn. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam! Koffie en thee op de kamer! Het enige nadeel is dat er geen raam open kan en dat geeft inderdaad een beetje een opgesloten gevoel. Laat het aan de gast over of hij de ramen open of dicht wil hebben. Kamer 805 heeft een prachtig uitzicht! Hier komen we zeker terug als we weer naar Londen gaan!

Verbleef: Juni, 2015, reisde met vrienden
Kim G, Manager van Premier Inn London Leicester Square Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2015

Dear Thomas P,

Thank you very much for your 5* review of your stay. It's great to hear that you enjoyed your stay so much and we hope you can return soon too.

Thank you for taking the time to give us feedback.

1 november 2014 beoordeeld

Twee dagjes Londen met één overnachting. We wilden zoveel mogelijk zien en zochten dus een hotel dat centraal gelegen was. Zo kwamen we hier terecht. Alhoewel het midden in de drukte van cinema's, theaters, restaurants en pubs gelegen is, heb je er in het hotel zelf geen last van. Het is zelfs een plek waar je even tot rust kan komen. De check-in verloopt via automaten, maar je wordt wel geholpen door het behulpzaam personeel. Kamers zijn proper, functioneel en van al het noodzakelijke voorzien. Enige nadeel (voor mij dan toch) is dat het raam niet open kan en dat de temperatuur volledig via de airco moet geregeld worden.
Ontbijt kan bijgenomen worden en is zeer uitgebreid : Engels ontbijt, muesli, vers fruit, yoghurt, confituur, soorten brood,... Het enige dat mss ontbreekt, is een sneetje ham of kaas.
Kortom, dit hotel was een prima keuze.

• Verbleef: Oktober, 2014, reisde met een partner
23 juli 2014 beoordeeld

Dit hotel heeft een SUPER LIGGING!!! Midden in het centrum van Londen maar totaal geen geluidsoverlast. Het enige nadeel voor ons was dat de ramen op de kamer niet open konden (opgesloten gevoel) en de airco naast het bed hing (met kopvalling naar huis). Wij hadden een 3 persoonskamer aan de kant van het plein. Voor de rest niets op aan te merken. Kamer/badkamer was klein maar alle voorzieningen waren er en naar hygiëne toe was alles prima. Ontbijt beperkt maar ok. Personeel heel vriendelijk. Aanrader!!!

• Verbleef: Juli, 2014, reisde met familie