22 mei 2017 beoordeeld

Prima hotel,echte aanrader. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Hotel is netjes en leuk ingericht en prima centraal gelegen.

en tip: het zou fijn zijn als er Europese stopcontacten als voorziening zijn.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
21 maart 2017 beoordeeld

Prima ruime en schone kamer, Grote badkamer met goede waterdruk in de douche. Bedden heerlijk, kamer erg rustig. Locatie perfect. Ontbijt is erg duur, net buiten het hotel diverse mogelijkheden voor een goed en betaalbaar ontbijt. Hotel is zeker aan te raden.

• Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
2 januari 2017 beoordeeld

Goede bedden, top wifi en geweldige locatie. We hebben dit hotel geboekt toen het in de "aanbieding" was en daarom ongeveer de heldr van de normale prijs betaald. De normale prijs zou ik echter niet over hebben voor dit hotel

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
30 december 2016 beoordeeld

Hebben erg genoten van onze trip in Londen. Heerlijk hotel on te verblijven, met luxe kamer, zeer schoon en vriendelijk personeel, heel behulpzaam. Ontbijt was goed verzorgd met mogelijkheden tot uitbreiden

• Verbleef: december 2016, reisde met familie
19 december 2016 beoordeeld

Goed gelegen modern hotel. We hadden een luxe tweepersoons kamer. Goede bedden en alles mooi ingericht. Enkele details in de kamer kunnen beter. Zo ontbreekt er een spiegel aan de stopcontacten en staat de spiegel op een ongelukkige plaats achter het bed. De mengkraan aan de wastafel bleek enkel heet water te leveren. Beperkt maar goed ontbijt buffet. Het restaurant heeft een beperkte kaart maar het eten zelf is van goede kwaliteit. Mooie bar ruimte maar de bediening kan beter.

Kamertip: Twin kamers hebben een praktischer inrichting.
  • Verbleef: december 2016, reisde met familie