Beoordeeld op 21 maart 2017

Prima ruime en schone kamer, Grote badkamer met goede waterdruk in de douche. Bedden heerlijk, kamer erg rustig. Locatie perfect. Ontbijt is erg duur, net buiten het hotel diverse mogelijkheden voor een goed en betaalbaar ontbijt. Hotel is zeker aan te raden.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 2 januari 2017

Goede bedden, top wifi en geweldige locatie. We hebben dit hotel geboekt toen het in de "aanbieding" was en daarom ongeveer de heldr van de normale prijs betaald. De normale prijs zou ik echter niet over hebben voor dit hotel

Beoordeeld op 30 december 2016

Hebben erg genoten van onze trip in Londen. Heerlijk hotel on te verblijven, met luxe kamer, zeer schoon en vriendelijk personeel, heel behulpzaam. Ontbijt was goed verzorgd met mogelijkheden tot uitbreiden

Beoordeeld op 19 december 2016

Goed gelegen modern hotel. We hadden een luxe tweepersoons kamer. Goede bedden en alles mooi ingericht. Enkele details in de kamer kunnen beter. Zo ontbreekt er een spiegel aan de stopcontacten en staat de spiegel op een ongelukkige plaats achter het bed. De mengkraan aan de wastafel bleek enkel heet water te leveren. Beperkt maar goed ontbijt buffet. Het restaurant heeft een beperkte kaart maar het eten zelf is van goede kwaliteit. Mooie bar ruimte maar de bediening kan beter.

Kamertip: Twin kamers hebben een praktischer inrichting.
Beoordeeld op 31 juli 2016

Een ideaal gelegen, modern en aangenaam hotel. Het is een ideale uitvalsbasis voor het bezoeken van de stad. Op zeer korte afstand van metro en trein. Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker.

Datum van verblijf: juli 2016