Staybridge Suites London-Stratford City
  • Inclusief ontbijt
  • Gratis internet
FilterenAlle talen
3 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel in het Westfield Stratford winkelcentrum. Mooie kamers, met prachtige badkamer en keuken. Engels ontbijt en koffiecorner die altijd geopend is.
Ligging in een enorm winkelcentrum en dichtbij het metro en treinstation Stratford.

• Verbleef: Maart, 2015
5 januari 2015 beoordeeld

Wij zijn hier tussen kerst en nieuw 2014 geweest (3 nachten).
Pluspunten:
- kamer is ruim
- bed is goed
- TV is goed en biedt zeer veel zenders
- badkamer/wc is goed (heerlijke regendouche)
- keuken niet gebruikt maar zag er goed uit, ook voorzien van vaatwasser en magnetron
- ligging hotel is goed, op loopafstand van bus/metro, in groot winkelcentrum met voldoende horeca
- panorama uitzicht vanuit hotellobby op 12de
- personeel prima
- kamers op 10e of 11e verdieping, erg rustig dus

Minpunten:
- het ontbijt:
- wij ontbeten de 1ste ochtend om 09:00 uur, en toen was alles op: brood, beleg, borden, bestek, bekers, en nergens personeel. Moest keuken inlopen om ze wakker te maken....
- alleen Engels ontbijt, dus geen beleg in de vorm van vlees / kaas e.d., alleen jam in knijpflessen (wel handig), kleine keuze in broodsoorten, kleine keuze in beleg
- ontbijt tot 09:30 uur, en dan is alles weggehaald, ook als er nog mensen bezig zijn met het ontbijt... nog niet eerder meegemaakt....

- geluid van koelkast als deze even aansprong, duurde dan hoogstens 2 minuten of zo maar in begin wel vervelend 's nachts... went uiteindelijk wel maar toch...

• Verbleef: December, 2014, reisde met een partner
21 mei 2014 beoordeeld

Een goed hotel.
Kamers: ruim, met keuken, bureau en ruime badkamer. (bestek lag in la van bureau).
Schoonmaak: voldoende (niet in het weekend, hou hier rekening mee of vraag of ze wel willen komen, dit kost wellicht extra?)
ligging: dichtbij trein en metro (loopafstand) en naast een groot winkelcentrum met leuke restaurantjes. Wij raden Balans aan en vraag om de basket homemade bread, heerlijk.
Ook dichtbij het olympisch park, leuk om daar even door heen te wandelen, ook in de avond. Als je gelukt hebt zie je dan de fontein in allerlei kleuren spuiten.

• Verbleef: Mei, 2014, reisde met een partner
16 februari 2014 beoordeeld

Prachtige kamers met spectaculair uitzicht over Londen.Heerlijk ontbijt, vriendelijke bediening. Goede verbindingen, directe aan station.
Gigantisch winkelcentrum dat tot 21.00 uur geopend is. Veel eetgelegenheden.

Kamertip: Alle kamers zijn rustig. Een zijde heeft mooi zich op Olympic Parc
  • Verbleef: Februari, 2014, reisde voor zaken
12 oktober 2013 beoordeeld

Prijs kwaliteit zeker de moeite waard
Vrij nieuw hotel mooie ruime kamers ,goede douche en badkamer .
Goed gelegen aan Westfield shopping Center en op 100 meter van de Stratford metro station.
Ontbijt lekker wel niet alles verkrijgbaar !
Als we in Londen zijn komen we zeker terug.

Verbleef: Oktober, 2013, reisde met familie