338 US$
289 US$
  • Zwembad
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
125 US$
116 US$
282 US$
211 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
114 US$
98 US$
332 US$
316 US$
Montague Hotel
  • Restaurant
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
136 US$
107 US$
  • Restaurant
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
173 US$
146 US$
Agoda.com
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 173 US$ per nacht.

Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
141 US$
Agoda.com
531 US$
450 US$
23 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Adrian Hotel is een klein maar leuk hotelletje. De kamers zijn goed schoon en de mensen vriendelijke. Het grootste nadeel vind ik de trappen om hoog die zijn smal en zeer stijl wand er is geen lift wand het hotel is een oud herenhuis. Ik heb zelf ondervonden al je naar drie hoog moet met je koffer valt dat niet mee. In het hotel is wel Gratis WiFi. Ik weet niet hoe het ontbijt is dit heb ik niet meegemaakt

Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
9 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goedkoop nette hotel. Als je alleen nodig hebt om te slapen. Vlakbij station Hammersmith, winkels en betaalbaar restaurant 'Bills' om de hoek. Waar je zowel kan ontbijten, lunchen en dineren. Rustige omgeving. Kamer voor 3 personen was groot genoeg. Ontbijt te duur.

Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
15 september 2015 beoordeeld

Kamer was proper en goed uitgerust. De badkamer was aan de kleine kant maar voldoende voor een weekendje. Zeer vriendelijk personeel en ook een heel deftig ontbijt. Vlakbij 2 grote metrostations dus de perfecte uitvalsbasis om Londen te verkennen. Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Kamertip: er is geen lift voorzien dus best rekening houden met trappen
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
5 juni 2015 beoordeeld

Dit hotel is één groot huis en wordt door een familie uitgebaat. Het personeel was vriendelijk en de kamer vrij ruim voor Londen normen. Het is niet luxueus maar wel correct en proper. Ik heb geen lawaaihinder gehad tijdens mijn verblijf. Het ligt op 5 minuten van het heel drukke metrostation Hammersmith en er is een enorme hoeveelheid restaurantjes in een straal van 2 kilometer.

Enige minpunt is dat het een vrij gevaarlijke smalle trap heeft en ik vond geen lift. Voor iemand die slecht te been is, is de bovenste verdieping geen aanrader. Het bed kraakte wel enorm maar lag wel goed. Het is wel vrij kort en voor echt grote mensen dus geen aanrader.

• Verbleef: juni 2015, reisde voor zaken
23 september 2014 beoordeeld

Prettig hotel met schone kamer, heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel.
Hammersmith Station is op 5 minuutjes loopafstand, evenals Hammersmith Apollo Theatre.
Met de metro kon je met allerlei lijnen diverse richtingen op.
Meerdere eetgelegenheden direct in de buurt, voor redelijke prijzen.

• Verbleef: september 2014, reisde met een partner