9 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goedkoop nette hotel. Als je alleen nodig hebt om te slapen. Vlakbij station Hammersmith, winkels en betaalbaar restaurant 'Bills' om de hoek. Waar je zowel kan ontbijten, lunchen en dineren. Rustige omgeving. Kamer voor 3 personen was groot genoeg. Ontbijt te duur.

Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
15 september 2015 beoordeeld

Kamer was proper en goed uitgerust. De badkamer was aan de kleine kant maar voldoende voor een weekendje. Zeer vriendelijk personeel en ook een heel deftig ontbijt. Vlakbij 2 grote metrostations dus de perfecte uitvalsbasis om Londen te verkennen. Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Kamertip: er is geen lift voorzien dus best rekening houden met trappen
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
5 juni 2015 beoordeeld

Dit hotel is één groot huis en wordt door een familie uitgebaat. Het personeel was vriendelijk en de kamer vrij ruim voor Londen normen. Het is niet luxueus maar wel correct en proper. Ik heb geen lawaaihinder gehad tijdens mijn verblijf. Het ligt op 5 minuten van het heel drukke metrostation Hammersmith en er is een enorme hoeveelheid restaurantjes in een straal van 2 kilometer.

Enige minpunt is dat het een vrij gevaarlijke smalle trap heeft en ik vond geen lift. Voor iemand die slecht te been is, is de bovenste verdieping geen aanrader. Het bed kraakte wel enorm maar lag wel goed. Het is wel vrij kort en voor echt grote mensen dus geen aanrader.

• Verbleef: juni 2015, reisde voor zaken
23 september 2014 beoordeeld

Prettig hotel met schone kamer, heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel.
Hammersmith Station is op 5 minuutjes loopafstand, evenals Hammersmith Apollo Theatre.
Met de metro kon je met allerlei lijnen diverse richtingen op.
Meerdere eetgelegenheden direct in de buurt, voor redelijke prijzen.

• Verbleef: september 2014, reisde met een partner
11 augustus 2014 beoordeeld

Voor 4 personen redelijk goed qua ruimte, zeker in vergelijking met andere hotel ervaringen in Londen. Maar het blijft een kleine kamer.
Schoon, m.u.v. licht koordje in badkamer. Die was te grauw om aan te pakken.
Goede reactie van personeel op onze verzoeken.

• Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met BudgetPlaces