“Leuk hotelletje ”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Adria Hotel
Beoordeeld als nr. 272 van 1.077 hotels in Londen
23 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Adrian Hotel is een klein maar leuk hotelletje. De kamers zijn goed schoon en de mensen vriendelijke. Het grootste nadeel vind ik de trappen om hoog die zijn smal en zeer stijl wand er is geen lift wand het hotel is een oud herenhuis. Ik heb zelf ondervonden al je naar drie hoog moet met je koffer valt dat niet mee. In het hotel is wel Gratis WiFi. Ik weet niet hoe het ontbijt is dit heb ik niet meegemaakt

Verbleef: Oktober, 2016, reisde voor zaken

9 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goedkoop nette hotel. Als je alleen nodig hebt om te slapen. Vlakbij station Hammersmith, winkels en betaalbaar restaurant 'Bills' om de hoek. Waar je zowel kan ontbijten, lunchen en dineren. Rustige omgeving. Kamer voor 3 personen was groot genoeg. Ontbijt te duur.

Verbleef: September, 2015, reisde met vrienden
15 september 2015 beoordeeld

Kamer was proper en goed uitgerust. De badkamer was aan de kleine kant maar voldoende voor een weekendje. Zeer vriendelijk personeel en ook een heel deftig ontbijt. Vlakbij 2 grote metrostations dus de perfecte uitvalsbasis om Londen te verkennen. Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Kamertip: er is geen lift voorzien dus best rekening houden met trappen
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
5 juni 2015 beoordeeld

Dit hotel is één groot huis en wordt door een familie uitgebaat. Het personeel was vriendelijk en de kamer vrij ruim voor Londen normen. Het is niet luxueus maar wel correct en proper. Ik heb geen lawaaihinder gehad tijdens mijn verblijf. Het ligt op 5 minuten van het heel drukke metrostation Hammersmith en er is een enorme hoeveelheid restaurantjes in een straal van 2 kilometer.

Enige minpunt is dat het een vrij gevaarlijke smalle trap heeft en ik vond geen lift. Voor iemand die slecht te been is, is de bovenste verdieping geen aanrader. Het bed kraakte wel enorm maar lag wel goed. Het is wel vrij kort en voor echt grote mensen dus geen aanrader.

• Verbleef: Juni, 2015, reisde voor zaken
23 september 2014 beoordeeld

Prettig hotel met schone kamer, heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel.
Hammersmith Station is op 5 minuutjes loopafstand, evenals Hammersmith Apollo Theatre.
Met de metro kon je met allerlei lijnen diverse richtingen op.
Meerdere eetgelegenheden direct in de buurt, voor redelijke prijzen.

• Verbleef: September, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Star Hotel B&B
London Visitors Hotel
nr. 521 van 1.077 in Londen
386 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Adria Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Adria Hotel

Adres: 44 Glenthorne Road, Londen W6 0LS, Verenigd Koninkrijk
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Hammersmith / Fulham
Voorzieningen:
Kitchenette
Stijl hotel:
Nr. 46 voordelig hotel in Londen
Nr. 163 familiehotel in Londen
Nr. 326 romantisch hotel in Londen
Prijsklasse: 68 € - 126 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Adria Hotel 3*
Aantal kamers: 30
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Agoda en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Adria Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Adria Hotel London

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?