The Hari
Strand Palace Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
215 US$
197 US$
302 US$
276 US$
Hilton
  • Zwembad
DoubleTree by Hilton London - Westminster(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
258 US$
234 US$
  • Restaurant
Hampton by Hilton London Waterloo(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
253 US$
229 US$
242 US$
Rubens Hotel
  • Restaurant
Park Grand London Kensington(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
203 US$
184 US$
  • Restaurant
London House Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
158 US$
131 US$
Travelocity
475 US$
Uitstekend 5/5
  • Zwembad
FilterenAlle talen
8 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie omgeving en veel rust! Precies wat we zochten! Even lekker helemaal weg. Het personeel was in een woord fantasticch! Niets was teveel en deden graag een stapje extra. Gewoon hele goede service. Een echte aanrader!

Verbleef: December, 2016, reisde met vrienden
2 januari 2016 beoordeeld

Belgraves was me op het lijf geschreven! De topligging in Knightsbridge, het eclectisch interieur en de heel aangename houding van het personeel maken het voor mij het perfecte Londen hotel! Extra troef is het bijhorende Pont street restaurant!

• Verbleef: December, 2015, reisde met familie
10 juli 2012 beoordeeld

Wij hadden ruim van te voren geboekt en duidelijk aangegeven dat we één bed voor twee wilden. We kregen echter twee bedden, Wij konden gelukkig een andere kamer krijgen (helaas was deze kleiner en had uitzicht op de technische installaties op het dak). Na terugkomst van een avond stappen vonden wij een wijnkoeler gevuld met ijs en twee koekjes van het HIX restaurant. De volgende ochtend kregen wij ons ontbijt (roomservice), helaas was dit niet het bestelde. Na wat bellen kregen wij het juiste ontbijt echter zonder excuus. Bij het uitchecken melde wij dat het ontbijt verkeerd was, maar weer geen enige sympathie. De volle rekening moeten betalen + standaard toegevoegde fooi van 12% voor de "uitstekende roomservice". We hebben genoten van de nacht maar de verhouding service en kosten is het niet waard.

Kamertip: Niet kamer op de derde verdieping nemen. Kamer op de 8e hebben een schitterend uitzicht.
  • Verbleef: April, 2012, reisde met een partner
2 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: April, 2018, reisde met een partner
Andrew C, General Manager van The Hari, reageerde op deze beoordelingGereageerd gisteren

3 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: April, 2018, reisde alleen
Andrew C, General Manager van The Hari, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 dagen geleden