Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.180)
Beoordelingen filteren
1.180 resultaten
Waardering van reizigers
960
165
42
7
6
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
960
165
42
7
6
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.180 beoordelingen
8 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie omgeving en veel rust! Precies wat we zochten! Even lekker helemaal weg. Het personeel was in een woord fantasticch! Niets was teveel en deden graag een stapje extra. Gewoon hele goede service. Een echte aanrader!

Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
Bedank Jolanda H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 januari 2016 beoordeeld

Belgraves was me op het lijf geschreven! De topligging in Knightsbridge, het eclectisch interieur en de heel aangename houding van het personeel maken het voor mij het perfecte Londen hotel! Extra troef is het bijhorende Pont street restaurant!

  • Verbleef: december 2015, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank isabella_28_c
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
10 juli 2012 beoordeeld

Wij hadden ruim van te voren geboekt en duidelijk aangegeven dat we één bed voor twee wilden. We kregen echter twee bedden, Wij konden gelukkig een andere kamer krijgen (helaas was deze kleiner en had uitzicht op de technische installaties op het dak). Na terugkomst van een avond stappen vonden wij een wijnkoeler gevuld met ijs en twee koekjes van het HIX restaurant. De volgende ochtend kregen wij ons ontbijt (roomservice), helaas was dit niet het bestelde. Na wat bellen kregen wij het juiste ontbijt echter zonder excuus. Bij het uitchecken melde wij dat het ontbijt verkeerd was, maar weer geen enige sympathie. De volle rekening moeten betalen + standaard toegevoegde fooi van 12% voor de "uitstekende roomservice". We hebben genoten van de nacht maar de verhouding service en kosten is het niet waard.

Kamertip: Niet kamer op de derde verdieping nemen. Kamer op de 8e hebben een schitterend uitzicht.
  • Verbleef: april 2012, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
2  Bedank Jonas K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Andrew C, General Manager van The Hari, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
26 juli 2018 beoordeeld

  • Verbleef: juli 2018, reisde met vrienden
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Andrew C, General Manager van The Hari, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken