“Fantastisch ”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
The Hari
Beoordeeld als nr. 11 van 1.077 hotels in Londen
19 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastisch hotel. Met een vriendelijke service die je zelden in Europa tegen komt. De kamer is top met een heerlijke douche. Goede bedden. De ramen kunnen open. Het hotel heeft uitzicht op een groene plaats. Wij hadden kamer 703. Een prachtige suite en we hadden kamer 706. Een standaard kamer. Heel goed gelegen en met mooi uitzicht. We vierden een verjaardag en zijn nog nooit zo verrast. Heerlijk ontbijt: neem de egg bennedict. Alles prachtig ingericht. De lounge is druk bezocht tijdens borrel tijd. We kregen een zeer goede tip voor lunch van het hotel. Alles was echt perfect en fantastisch . We hopen hier vaak terug te komen. Ligging is zeer centraal. Een echte aanrader . Ze hebben een zeer goede turn down service. Jammer dat we naar huis moesten .....wat ons betreft het beste hotel in London.

Verbleef: Maart, 2017, reisde met familie
Andrew C, General Manager van The Hari, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 maart 2017

Beste Nozem6567

Wat fijn om jullie review te lezen over jullie verblijf hier bij The Hari.
Super om te horen dat we hebben kunnen bijdragen aan de viering van een verjaardag! Wij vinden het ook jammer dat jullie weer naar huis moesten, dus maak maar snel weer een plan om terug te komen! We zien er naar uit om jullie dan opnieuw te begroeten.

Andrew Coney

8 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie omgeving en veel rust! Precies wat we zochten! Even lekker helemaal weg. Het personeel was in een woord fantasticch! Niets was teveel en deden graag een stapje extra. Gewoon hele goede service. Een echte aanrader!

Verbleef: December, 2016, reisde met vrienden
2 januari 2016 beoordeeld

Belgraves was me op het lijf geschreven! De topligging in Knightsbridge, het eclectisch interieur en de heel aangename houding van het personeel maken het voor mij het perfecte Londen hotel! Extra troef is het bijhorende Pont street restaurant!

• Verbleef: December, 2015, reisde met familie
10 juli 2012 beoordeeld

Wij hadden ruim van te voren geboekt en duidelijk aangegeven dat we één bed voor twee wilden. We kregen echter twee bedden, Wij konden gelukkig een andere kamer krijgen (helaas was deze kleiner en had uitzicht op de technische installaties op het dak). Na terugkomst van een avond stappen vonden wij een wijnkoeler gevuld met ijs en twee koekjes van het HIX restaurant. De volgende ochtend kregen wij ons ontbijt (roomservice), helaas was dit niet het bestelde. Na wat bellen kregen wij het juiste ontbijt echter zonder excuus. Bij het uitchecken melde wij dat het ontbijt verkeerd was, maar weer geen enige sympathie. De volle rekening moeten betalen + standaard toegevoegde fooi van 12% voor de "uitstekende roomservice". We hebben genoten van de nacht maar de verhouding service en kosten is het niet waard.

Kamertip: Niet kamer op de derde verdieping nemen. Kamer op de 8e hebben een schitterend uitzicht.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2012, reisde met een partner
1 week geleden beoordeeld

• Verbleef: Januari, 2018, reisde alleen
Andrew C, General Manager van The Hari, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Bloomsbury
COMO The Halkin
nr. 4 van 1.077 in Londen
534 beoordelingen
Prijzen weergeven

In The Hari geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over The Hari

Adres: 20 Chesham Place | Belgravia, Londen SW1X 8HQ, Verenigd Koninkrijk (Voorheen Belgraves, a Thompson Hotel)
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Belgravia
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 11 van 1.077 hotels in Londen
Prijsklasse: 256 € - 550 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — The Hari 5*
Aantal kamers: 85
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Ctrip TA, Hotels.com, Expedia, Agoda, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij The Hari met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?