Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.577)
Beoordelingen filteren
4.577 resultaten
Waardering van reizigers
3.700
662
137
50
28
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
3.700
662
137
50
28
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 4.577 beoordelingen
Beoordeeld op 12 april 2017

De bedden zijn subliem, de ligging ideaal en het ontbijtbuffet hemels. Dus dit is zeker een adres om te onthouden! Iedereen is zeer attent en zorgt dat alles op wieltjes loopt. Het is wel druk in het weekend in het restaurant dus reserveer je beter op voorhand.

Kamertip: Wij hadden een kamer op het 5de en achteraan. Dit was super!
Datum van verblijf: maart 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Linda V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
N_Pesty, General Manager van Sofitel London St James, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2017
Google-vertaling

Dear Madam,

I thank you for this positive feedback.

I am very pleased to read that you have loved your room as well as the food served to you at our restaurant The Balcon.

We look forward to welcoming you back.

A bientot.

Nicolas Pesty

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 december 2016

Bij aankomst in het hotel werden we super vriendelijk onthaald met een drankje.
De kamers zijn heel net en van alles voorzien. Mooie grote badkamer met bad en douche, materialen van hoogstaande kwaliteit. De matrassen zijn van super kwaliteit.
De eerst nacht heb ik niet goed geslapen daar we aan de keuken sliepen. De volgende
morgen was het probleem onmiddellijk opgelost en kregen we een kamer op een hoger gelegen verdieping. Het was er heel rustig om te slapen. Dikke vloertapijten en geen geluidshinder. De mensen die er werken zijn ongelooflijk vriendelijk en voornaam. Het ontbijt is ook super verzorgd. We gaan reeds 6 jaar met de kerstdagen naar Londen en voor ons was dit hotel het beste dat we reeds hebben gedaan. Zeker voor herhaling vatbaar. De ligging van het hotel is subliem.

Kamertip: Vraag kamer op een hoger gelegen verdiep
Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Martine_vanmaercke1
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
N_Pesty, General Manager van Sofitel London St James, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2016
Google-vertaling

Dear guests,

I thank you for taking the time to tell us about your amazing experiences at Sofitel London St James.

I am truly pleased to hear that over the years we have been consistent in providing you with high standards of service.

Thank you also for your compliments regarding our breakfast offer as we pride ourselves in serving the freshest products on the market.

We look forward to welcoming you back.

A bientot.

Nicolas Pesty

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 september 2016

Prachtig Hotel , erg mooi ingericht echt op z'n Engels uitgevoerd , alles tot in de perfectie , bediening , kamers , diner , kan niet iets bedenken dat niet goed is gegaan de twee nachten dat wij daar verbleven !

Datum van verblijf: september 2016
Bedank 46Martinezs
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
N_Pesty, General Manager van Sofitel London St James, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2016
Google-vertaling

Dear guests,

I am truly pleased to hear that you have had an amazing experience at Sofitel London St James.

We look forward to your next visits.

A bientot.

Nicolas Pesty

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 februari 2016

Kamer was erg netjes, net als het hotel zelf. Alles was proper en erg smaakvol ingericht. We hebben 1 dag gebruik gemaakt van de SPA, wat heerlijk om dit prive te kunnen doen. Duo behandelingen waren geweldig. Hotel heeft een leuke bar en restaurant. Alle toiletten heel schoon en bediening vriendelijk.

Kamertip: Niet alle kamers hebben uitzicht, dus zou hier specifiek om vragen.
Datum van verblijf: februari 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Rishma D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
N_Pesty, General Manager van Sofitel London St James, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 februari 2016
Google-vertaling

Dear guest,

Thank you very much for this positive feedback!

We look forward to welcoming you back with our undivided attention.

A bientot.

Nicolas Pesty

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 november 2015

Een hotel met een super locatie, super service, super personeel, super accommodatie kortom een citytrip, een zakenreis, alleen, met familie of vrienden, een aanrader!
Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel, professioneel.
Heel mooie, compleet uitgeruste kamer en badkamer.
Uitgebreid, lekker ontbijt. De bar en het restaurant zijn eveneens aanraders.
Het volledige hotel straalt sfeer en rust uit, midden het drukke Londen en toch een zee van rust wanneer je er binnenstapt.

Datum van verblijf: november 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank janssensdina2
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
N_Pesty, General Manager van Sofitel London St James, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 december 2015
Google-vertaling

Dear guest,

I am extremely thankful to you for such wonderful a feedback!

The whole team and I were thrilled to read it as we strive on providing genuine, high standards of service.

We look forward to welcoming you back with our undivided attention.

A bientot.

Nicolas Pesty

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken