237 US$
182 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
124 US$
109 US$
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 141 US$ per nacht.

The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
113 US$
Besparingsmelding! 43% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 43% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 199 US$ per nacht.

The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
194 US$
122 US$
  • Gratis parkeren
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
109 US$
97 US$
Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 143 US$ per nacht.

291 US$
Montague Hotel
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 364 US$ per nacht.

340 US$
280 US$
  • Zwembad
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
176 US$
136 US$
Agoda.com
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 178 US$ per nacht.

237 US$
181 US$
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 220 US$ per nacht.

12 april 2017 beoordeeld

De bedden zijn subliem, de ligging ideaal en het ontbijtbuffet hemels. Dus dit is zeker een adres om te onthouden! Iedereen is zeer attent en zorgt dat alles op wieltjes loopt. Het is wel druk in het weekend in het restaurant dus reserveer je beter op voorhand.

Kamertip: Wij hadden een kamer op het 5de en achteraan. Dit was super!
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
N_Pesty, General Manager van Sofitel London St James, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 april 2017

Dear Madam,

I thank you for this positive feedback.

I am very pleased to read that you have loved your room as well as the food served to you at our restaurant The Balcon.

We look forward to welcoming you back.

13 december 2016 beoordeeld

Bij aankomst in het hotel werden we super vriendelijk onthaald met een drankje.
De kamers zijn heel net en van alles voorzien. Mooie grote badkamer met bad en douche, materialen van hoogstaande kwaliteit. De matrassen zijn van super kwaliteit.
De eerst nacht heb ik niet goed geslapen daar we aan de keuken sliepen. De volgende
morgen was het probleem onmiddellijk opgelost en kregen we een kamer op een hoger gelegen verdieping. Het was er heel rustig om te slapen. Dikke vloertapijten en geen geluidshinder. De mensen die er werken zijn ongelooflijk vriendelijk en voornaam. Het ontbijt is ook super verzorgd. We gaan reeds 6 jaar met de kerstdagen naar Londen en voor ons was dit hotel het beste dat we reeds hebben gedaan. Zeker voor herhaling vatbaar. De ligging van het hotel is subliem.

Kamertip: Vraag kamer op een hoger gelegen verdiep
  • Verbleef: december 2016, reisde met familie
N_Pesty, General Manager van Sofitel London St James, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 december 2016

Dear guests,

I thank you for taking the time to tell us about your amazing experiences at Sofitel London St James.

I am truly pleased to hear that over the years we have been consistent in providing you with high standards of service.

Thank you also for your compliments regarding our breakfast offer as we pride ourselves in serving the freshest products on the market.

We look forward to welcoming you back.

28 september 2016 beoordeeld

Prachtig Hotel , erg mooi ingericht echt op z'n Engels uitgevoerd , alles tot in de perfectie , bediening , kamers , diner , kan niet iets bedenken dat niet goed is gegaan de twee nachten dat wij daar verbleven !

Verbleef: september 2016
N_Pesty, General Manager van Sofitel London St James, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2016

Dear guests,

I am truly pleased to hear that you have had an amazing experience at Sofitel London St James.

We look forward to your next visits.

24 februari 2016 beoordeeld

Kamer was erg netjes, net als het hotel zelf. Alles was proper en erg smaakvol ingericht. We hebben 1 dag gebruik gemaakt van de SPA, wat heerlijk om dit prive te kunnen doen. Duo behandelingen waren geweldig. Hotel heeft een leuke bar en restaurant. Alle toiletten heel schoon en bediening vriendelijk.

Kamertip: Niet alle kamers hebben uitzicht, dus zou hier specifiek om vragen.
  • Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
N_Pesty, General Manager van Sofitel London St James, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 februari 2016

Dear guest,

Thank you very much for this positive feedback!

We look forward to welcoming you back with our undivided attention.

30 november 2015 beoordeeld

Een hotel met een super locatie, super service, super personeel, super accommodatie kortom een citytrip, een zakenreis, alleen, met familie of vrienden, een aanrader!
Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel, professioneel.
Heel mooie, compleet uitgeruste kamer en badkamer.
Uitgebreid, lekker ontbijt. De bar en het restaurant zijn eveneens aanraders.
Het volledige hotel straalt sfeer en rust uit, midden het drukke Londen en toch een zee van rust wanneer je er binnenstapt.

• Verbleef: november 2015, reisde voor zaken
N_Pesty, General Manager van Sofitel London St James, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 december 2015

Dear guest,

I am extremely thankful to you for such wonderful a feedback!

The whole team and I were thrilled to read it as we strive on providing genuine, high standards of service.

We look forward to welcoming you back with our undivided attention.