Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
139 US$
123 US$
270 US$
197 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
285 US$
170 US$
  • Restaurant
The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
186 US$
133 US$
  • Gratis parkeren
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
113 US$
106 US$
Zie aanbieding
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
109 US$
100 US$
  • Restaurant
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
135 US$
Orbitz.com
330 US$
299 US$
28 september 2016 beoordeeld

Prachtig Hotel , erg mooi ingericht echt op z'n Engels uitgevoerd , alles tot in de perfectie , bediening , kamers , diner , kan niet iets bedenken dat niet goed is gegaan de twee nachten dat wij daar verbleven !

Verbleef: september 2016
N_Pesty, General Manager van Sofitel London St James, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2016

Dear guests,

I am truly pleased to hear that you have had an amazing experience at Sofitel London St James.

We look forward to your next visits.

24 februari 2016 beoordeeld

Kamer was erg netjes, net als het hotel zelf. Alles was proper en erg smaakvol ingericht. We hebben 1 dag gebruik gemaakt van de SPA, wat heerlijk om dit prive te kunnen doen. Duo behandelingen waren geweldig. Hotel heeft een leuke bar en restaurant. Alle toiletten heel schoon en bediening vriendelijk.

Kamertip: Niet alle kamers hebben uitzicht, dus zou hier specifiek om vragen.
  • Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
N_Pesty, General Manager van Sofitel London St James, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 februari 2016

Dear guest,

Thank you very much for this positive feedback!

We look forward to welcoming you back with our undivided attention.

30 november 2015 beoordeeld

Een hotel met een super locatie, super service, super personeel, super accommodatie kortom een citytrip, een zakenreis, alleen, met familie of vrienden, een aanrader!
Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel, professioneel.
Heel mooie, compleet uitgeruste kamer en badkamer.
Uitgebreid, lekker ontbijt. De bar en het restaurant zijn eveneens aanraders.
Het volledige hotel straalt sfeer en rust uit, midden het drukke Londen en toch een zee van rust wanneer je er binnenstapt.

• Verbleef: november 2015, reisde voor zaken
N_Pesty, General Manager van Sofitel London St James, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 december 2015

Dear guest,

I am extremely thankful to you for such wonderful a feedback!

The whole team and I were thrilled to read it as we strive on providing genuine, high standards of service.

We look forward to welcoming you back with our undivided attention.

21 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Schitterend gelegen hotel!
Buitengewone service, verzorgd tot in de kleinste details!
We hadden niet vermeld dat het mijn verjaardag was en toch had het hotel hieraan gedacht en werden we vergast op een chocolade taart!
Alle personeelsleden:aan de ontvangst, concierge, restaurant, bar,kamerpersoneel allen uiterst vriendelijk, behulpzaam en gedienstig!
5sterren waardig!

Verbleef: april 2015
N_Pesty, General Manager van Sofitel London St James, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 april 2015

Dear guest,

Thank you very much for this wonderful feedback.

As a matter of fact every detail counts and we always aim to pleasantly surprise our guests. I am glad to hear that we have achieved our goal.

We look forward to welcoming you back.

A bientôt,
Nicolas

22 mei 2014 beoordeeld

• Verbleef: mei 2014, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
N_Pesty, General Manager van Sofitel London St James, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2014