The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
180 US$
147 US$
  • Gratis parkeren
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
113 US$
98 US$
Zie aanbieding
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
230 US$
115 US$
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 136 US$ per nacht.

Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
280 US$
171 US$
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 191 US$ per nacht.

325 US$
284 US$
Priceline
  • Zwembad
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 316 US$ per nacht.

Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
132 US$
313 US$
256 US$
205 US$
  • Restaurant
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
131 US$
116 US$
5 december 2016 beoordeeld

Het was echt een super hotel. Personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam. Super mooie en ruime kamer. We hebben gebabbeld met iemand van housekeeping, toevallig en die was super vriendelijk! Zeker aan te raden. We hadden 2 kleine probleempjes in onze kamer en die zijn ze direct komen oplossen. Onze safe zei continu error en onze gootsteen was dicht ineens. We zijn dit dan gaan melden en dan zijn ze het meteen komen repareren.

• Verbleef: december 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Conrad Hotels & Resorts
Simon D, General Manager van Conrad London St. James, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 december 2016

Many thanks for your review.
The team and I are delighted you enjoyed your time with us and hope to welcome you back again.

Simon

2 oktober 2016 beoordeeld

Het hotel ligt hartje Londen met op loopafstand tal van mooie locaties. De bediening en services is perfect, de kwaliteit van de faciliteiten hoog.
Het restaurant heeft een beperkte en prijzige kaart. Een snelle betaalbare hap zit er niet in, maar met een zakenrelatie is het goed vertoeven.

• Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
Simon D, Manager van Conrad London St. James, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 oktober 2016

Dear Hans S

Thank you for your response.
The team and I are thrilled you had a fantastic time and hope to welcome you back again in the not too distant future.

Simon

28 april 2016 beoordeeld

Kamertip: Kamer zou ruimer kunnen zijn.
  • Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Nicholas C, Manager van Conrad London St. James, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 april 2016

10 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een deluxe kamer met toegang tot de executive lounge. Je kreeg er ontbijt in een rustige lounge en had een veel meer persoonlijke bediening. In de namiddag kon je er terecht voor afternoon tea en aperitief. De kamer was heel proper en volledig en naar londense normen behoorlijk groot. Je zit echt centraal tov alle bezienswaardigheden.

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
2 maart 2016 beoordeeld

U kunt stoppen met zoeken. Dit hotel is gewoon erg goed. Uiterste vriendelijke staff, prachtige ligging en mooie rustige kamers. Heerlijk ontbijt en perfecte service.
Ik kan het zonder enig voorbehoud aanraden.

• Verbleef: februari 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Nicholas C, Manager van Conrad London St. James, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 maart 2016

Thank you for your feedback.

I am delighted that you enjoyed your stay and I do hope to see you again soon.