Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.838)
Beoordelingen filteren
3.839 resultaten
Waardering van reizigers
2.944
657
147
51
40
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.944
657
147
51
40
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 3.839 beoordelingen
2 oktober 2016 beoordeeld

Het hotel ligt hartje Londen met op loopafstand tal van mooie locaties. De bediening en services is perfect, de kwaliteit van de faciliteiten hoog.
Het restaurant heeft een beperkte en prijzige kaart. Een snelle betaalbare hap zit er niet in, maar met een zakenrelatie is het goed vertoeven.

  • Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Hans S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Simon D, Manager van Conrad London St. James, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 oktober 2016
Google-vertaling

Dear Hans S

Thank you for your response.
The team and I are thrilled you had a fantastic time and hope to welcome you back again in the not too distant future.

Simon

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
28 april 2016 beoordeeld

Kamertip: Kamer zou ruimer kunnen zijn.
  • Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Nicholas C, Manager van Conrad London St. James, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 april 2016
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
10 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een deluxe kamer met toegang tot de executive lounge. Je kreeg er ontbijt in een rustige lounge en had een veel meer persoonlijke bediening. In de namiddag kon je er terecht voor afternoon tea en aperitief. De kamer was heel proper en volledig en naar londense normen behoorlijk groot. Je zit echt centraal tov alle bezienswaardigheden.

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Bedank Freddyvdb
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 maart 2016 beoordeeld

U kunt stoppen met zoeken. Dit hotel is gewoon erg goed. Uiterste vriendelijke staff, prachtige ligging en mooie rustige kamers. Heerlijk ontbijt en perfecte service.
Ik kan het zonder enig voorbehoud aanraden.

  • Verbleef: februari 2016, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Bedank johannesacv
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nicholas C, Manager van Conrad London St. James, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 maart 2016
Google-vertaling

Thank you for your feedback.

I am delighted that you enjoyed your stay and I do hope to see you again soon.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Service is uitstekend, van portier tot schoonmaak. Kamers compleet, bedden zeer goed. Eten uitstekend. Ligging is perfect: de bezienswaardigheden van Londen zijn op loopafstand. Verder is er een metrostation op 20 meter afstand. Dat is een aanrader voor het vervoer vanaf het vliegveld: het verkeer in Londen is een drama en taxi's niet goedkoop.

Verbleef: juni 2015
Bedank Leen S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nicholas C, Manager van Conrad London St. James, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juni 2015
Google-vertaling

Thank you for reviewing our hotel and leaving such positive feedback.

We look forward to welcoming you back soon.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken