“Zeer fijne ervaring!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Conrad London St. James
Beoordeeld als nr. 56 van 1.077 hotels in Londen
5 december 2016 beoordeeld

Het was echt een super hotel. Personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam. Super mooie en ruime kamer. We hebben gebabbeld met iemand van housekeeping, toevallig en die was super vriendelijk! Zeker aan te raden. We hadden 2 kleine probleempjes in onze kamer en die zijn ze direct komen oplossen. Onze safe zei continu error en onze gootsteen was dicht ineens. We zijn dit dan gaan melden en dan zijn ze het meteen komen repareren.

• Verbleef: December, 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Conrad Hotels & Resorts
Simon D, General Manager van Conrad London St. James, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 december 2016

Many thanks for your review.
The team and I are delighted you enjoyed your time with us and hope to welcome you back again.

Simon

2 oktober 2016 beoordeeld

Het hotel ligt hartje Londen met op loopafstand tal van mooie locaties. De bediening en services is perfect, de kwaliteit van de faciliteiten hoog.
Het restaurant heeft een beperkte en prijzige kaart. Een snelle betaalbare hap zit er niet in, maar met een zakenrelatie is het goed vertoeven.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde voor zaken
Simon D, Manager van Conrad London St. James, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 oktober 2016

Dear Hans S

Thank you for your response.
The team and I are thrilled you had a fantastic time and hope to welcome you back again in the not too distant future.

Simon

28 april 2016 beoordeeld

Kamertip: Kamer zou ruimer kunnen zijn.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2016, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Nicholas C, Manager van Conrad London St. James, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 april 2016

10 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een deluxe kamer met toegang tot de executive lounge. Je kreeg er ontbijt in een rustige lounge en had een veel meer persoonlijke bediening. In de namiddag kon je er terecht voor afternoon tea en aperitief. De kamer was heel proper en volledig en naar londense normen behoorlijk groot. Je zit echt centraal tov alle bezienswaardigheden.

Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
2 maart 2016 beoordeeld

U kunt stoppen met zoeken. Dit hotel is gewoon erg goed. Uiterste vriendelijke staff, prachtige ligging en mooie rustige kamers. Heerlijk ontbijt en perfecte service.
Ik kan het zonder enig voorbehoud aanraden.

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Nicholas C, Manager van Conrad London St. James, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 maart 2016

Thank you for your feedback.

I am delighted that you enjoyed your stay and I do hope to see you again soon.

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Westminster
The Chesterfield Mayfair
nr. 13 van 1.077 in Londen
3.396 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Conrad London St. James geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Conrad London St. James

Adres: 22 - 28 Broadway, Londen SW1H 0BH, Verenigd Koninkrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Westminster
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 56 van 1.077 hotels in Londen
Prijsklasse: 197 € - 488 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Conrad London St. James 5*
Aantal kamers: 256
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hilton EMEA, Agoda, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Conrad London St. James met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?