Beoordeeld op 8 december 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel, fijne bediening en zowel ontbijt als diner zijn uitstekend. Openbaar vervoer zowel de bus en metro op loopafstand. Ingang van hotel zelfs via Victoria station. Personeel is uiterst vriendelijk en kindig.

Datum van verblijf: december 2018
Natasha1862, General Manager van The Grosvenor Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2018

Dear W5046PQjanp,
Thanks for your post. I was delighted to read you had an excellent stay with us and we hope to see you again the next time you are in London.
Kind regards, Natasha

Beoordeeld op 4 maart 2018

We zijn er met het ganse gezin naartoe gegaan om mijn schoonmoeder een aangename verjaardag te geven en het was geslaagd ze heeft zelfs op haar kamer een kaart en een stukje taart gekregen ,ze vond het zalig en we zaten naast het station waar we wel geen last van hadden (geen lawaai)

Kamertip: Het is er proper ,het tapijt in de gang vind ik niet goed er waren hier en daar vlekken op
Datum van verblijf: december 2017
Toby G, General Manager van The Grosvenor Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2018

Dear Reviewer,
Thanks for your post. I was delighted to read your mother in law enjoyed her birthday with us and thank you for awarding us a five star review. We hope to see you and your family again the next time you are in London.
Kind regards,
Toby

Beoordeeld op 20 februari 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk ruim opgezet hotel in hartje Londen en zo een prima uitvalsbasis om deze prachtige stad te bekijken. Koninklijke lobby, zorgzame check-in en prima conciërge. Niets is teveel gevraagd. Ruime kamer, zeker wanneer je een executive kamer reserveert. Inclusief prima ontbijt in een ruim restaurant. Service tijdens ontbijt laat te wensen over, tafels worden niet tijdig afgeruimd. Buffet is royaal en prima kwaliteit. Kamers zijn stil, alle voorzieningen. In bad douchen vind ik wel onprettig maar dat was op onze kamer zo, dus gewoon accepteren. Prima bar, modern, goede bediening. Al met al zeer tevreden en zeker op herhaling.

Datum van verblijf: februari 2018
Emma R, Manager van The Grosvenor Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2018

Dear Ric R

Many Thanks for your feedback on your recent stay with us, I do hope we will have an opportunity to welcome you back again soon.

With Thanks

Emma

Beoordeeld op 22 januari 2018

Een goed hotel, old-school, hartje London met zeer stille en propere kamers voorzien van alle basiscomfort en met vriendelijk en behulpzaam personeel. Compact maar zeer compleet Engels ontbijtbuffet in een ruime en rustige ontbijtzaal. Ontbijten is ook mogelijk in een aangrenzende salonruimte met hier een vegetarisch aanbod. Gelegen op enkele stappen van de metro en van Victoria Station.

Kamertip: We hadden een kamer op de hoek aan de straatkant op het derde verdiep; we hebben zelden in een stillere kamer geslapen.
Datum van verblijf: januari 2018
Toby G, General Manager van The Grosvenor Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2018

Dear Reviewer,
Thanks for your five star rating following your stay at The Grosvenor. We were delighted to read you enjoyed some peace and quiet and hope to see you again the next time you are in London.
Kind regards, Toby

Beoordeeld op 5 oktober 2017

Het hotel ligt by het Victoria Station.
Een uitstekende locatie voor degene die met het openbaar vervoer komt en London wil leren kennen...Super Trein ,Metro en bussen op een steenworp afstand letterlijk dan.

Het Hotel is niet nieuw maar is gedegen ,absoluut schoon en erg stil op de kamers . De kamer die we hadden was comfortabel .Uitstekend bed . genoeg kastruimte en een plezierige badkamer ..goede airco zorgt voor de rest

De receptie vas goed en snel ,maar ook erg vriendelijk..zoals het hoort.

De lift capaciteit is wat beperkt dus op spitsuur even geduld of de trap....

Wij hadden een engels ontbijt inbegrepen in de kamer.prijs.

Wij vonden het in de ontbijt ruimte behoorlijk luidruchtig en de tafeltjes beetje klein .
het is een ontbijt buffet van redelijke kwaliteit op engels nivo .Dat kan beter !!
De koffie bij het buffet is perfect. De bediening heeft het zo druk dat ze niet aan vriendelijkheid toekomen . Dit zou beter moeten Management !!

Al met al een prettig verblijf en zeker in voor herhaling.Let wel het is geen winkel buurt
maar op zeer korte afstand , paar minuten, alles te vinden

Kamertip: achterzijde is rustig. slechter uitzicht
Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Toby G, General Manager van The Grosvenor Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2017

Dear Reviewer,
Thanks for your post following your stay at The Grosvenor. We do appreciate your comments and are constantly striving to deliver excellent service to our guests. The team and I hope you will be back soon.
Kind regards, Toby