Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
139 US$
123 US$
270 US$
197 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
285 US$
170 US$
  • Restaurant
The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
186 US$
133 US$
  • Gratis parkeren
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
113 US$
106 US$
Zie aanbieding
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
100 US$
  • Restaurant
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
135 US$
122 US$
330 US$
299 US$
255 US$
200 US$
  • Restaurant
Boek nu, betaal bij aankomst
335 US$
306 US$
Hilton
  • Zwembad
4 juli 2017 beoordeeld

We waren met vrienden in Londen voor het weekend.
We logeerden in dit hotel voor 2 nachten.

Het hotel is typisch Brits maar net.
De kamers zijn net en ordelijk. Wel is de badkamer eerder aan de kleine kant.
Deze mocht wat groter zijn. De minibar bevatte enkel water.

Het ontbijt is correct maar mag sneller aangevuld worden.

Wel goede ontvangst en service.
De locatie is top. Zeer gemakkelijk bereikbaar met de metro en vlakbij de uitgang.
Ondanks een drukke straat was het zeer rustig.

• Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
Toby G, General Manager van The Grosvenor Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juli 2017

Dear Reviewer,
Thanks for choosing our hotel for your weekend in London. Due to the age of the building, our rooms come in various shapes and sizes and I regret you found your bathroom tiny. Our mini bars are stocked with complimentary bottled water and our team are always available for any requests our guests may have. We do appreciate your comments and hope you will return in the future.
Kind regards, Toby

7 februari 2017 beoordeeld

Het mooie Grosvener hotel ligt op een zeer goede locatie. Het hotel heeft een erg mooie lobby.. Wij hadden hier een standaard kamer. Deze is aan de kleine kant net als de badkamer, maar eigenlijk heb je voor een steden trip ook niet veel nodig. Wij waren er alleen om te slapen en dat bed was comfortabel . Koffie en thee faciliteiten, flesjes water.strijkijzer, strijkplank, flesjes douche gel, shampoo, body lotion en haar föhn waren aanwezig. Wij vonden het ontbijt erg uitgebreid, heerlijke croissants , vers fruit , vers geperst sap en natuurlijk ook het Engelse ontbijt, waren aanwezig . Het personeel behulpzaam en vriendelijk. Wij vlogen op Gadwick airport . Van daaruit ben je in een half uur op Victoria station. In de aankomsthal loop je rechtdoor richting de ticket balie. Het hotel heeft daar aan de linkerkant in de hoek een ingang. De hop on en hop of toeristen bus stopt voor de deur van het hotel en het is ongeveer 15 minuten lopen naar Buckingham palace.
Voor dit hotel is het aan te raden om een wereld stekker mee te nemen, men heeft hier een 3 poot stekker nodig en elk stop contact heeft een aparte schakelaar om de stroom om te zetten naar het stopcontact

Kamertip: Op de 7 verdieping aan de achterkant is het heel rustig. Geen lawaai van de straat en ook niet van de trein
  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Billy H, General Manager van The Grosvenor Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 februari 2017

Dear Reviewer,
Thanks for your post. The Grosvenor certainly is a beautiful hotel and sits in a perfect location here in Victoria with public transport links right outside our doors. We like to think we have thought of everything to ensure our guests have a comfortable and enjoyable stay with us and we do appreciate your comments on our breakfast offering. Our team receive many favourable comments about how friendly and helpful they are which is something that is second nature to them. We look fowrard to welcoming you back to our hotel on another occasion.

30 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is prachtig opgeknapt maar blijft een oud pand met een relatief kleine kamer en veel meters voor de badkamer. Heel makkelijk onderdeel van Victoria station maar in de kamer was de omroepinstallatie zacht hoorbaar. De toilet liep niet lekker door en de airco deed weinig. Voor metro en trein natuurlijk een prima locatie maar wel aan de westkant van het centrum.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Billy H, General Manager van The Grosvenor Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 februari 2017

Dear Reviewer,
Thanks for your post. I was disappointed your stay with us was not as it should be. If you decide to give us another chance to restore our reputation, our Guest Relations team will be delighted to look after you personally.

8 januari 2017 beoordeeld

De max van een hotel. Super vriendelijk personeel. Zeer lekker eten een ontbijt is ook goed. Zeer mooie kamers. Wel druk langs de straatkant. Zeer goed van ligging. Perfect aan het Victoria station. Vlotte verbinding met metro en hop on hop of bus.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Billy H, General Manager van The Grosvenor Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 januari 2017

Dear Reviewer,
Thanks for your super post following your Grosvenor experience. The team and I hope to see you again the next time you are in London.

28 november 2016 beoordeeld

Perfect onthaal zeker door corina ook ander personeel heeel attent,eten zowel ontbijt ,lunch, avondmaal supper goed ,kamers heel verzorgd ,je hebt zelfs roomservice ook s avonds als je te moe bent ,dus een aanrader

Kamertip: Wij hadden 1 verdiep dus geen uitzicht hier kan ik niet over oordelen dus boek hogere verdieping
  • Verbleef: november 2016, reisde met familie
Billy H, General Manager van The Grosvenor Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 november 2016

Dear Reviewer,
Thanks for your lovely post on The Grosvenor. It will be a pleasure to share your feedback with Corina and our team and we hope you will visit us again soon.