Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.599)
Beoordelingen filteren
4.599 resultaten
Waardering van reizigers
1.892
1.566
601
252
288
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.892
1.566
601
252
288
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
6 - 11 van 4.599 beoordelingen
26 augustus 2015 beoordeeld

ik kwam en vond de service niks er stond een Rita aan de receptie die keek je nog geen eens aan als ze met je sprak. En ze zei dat ik mooi uitzicht had kwam ik in de kamer was een isoleercel met een toilet raam. Toen ik 's avonds terug kwam had de nachtploeg Aijaz, Binu, Arkady en Vikent me een andere kamer gegeven en me netjes behandeld zodat ik relaxed werd.

  • Verbleef: augustus 2015, reisde voor zaken
    • Kamers
    • Service
Bedank Adel E
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Alexander H, General Manager van Grand Royale London Hyde Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 september 2015
Google-vertaling

Dear Adel E,

Thank you for having taken the time to share your feedback on Tripadvisor following your recent stay with us at the Grand Royale. Although I am pleased to see that Aijaz and his night team were able to turn your experience around and ultimately provide you with an enjoyable stay, I am very sorry to see your feedback with regards to Rita and rest assured this will be followed up on internally.
I hope that your recent experience was sufficiently positive to warrant a return visit, as it would be my pleasure to personally oversee every aspect of your next stay to ensure your second experience with us will be truly representative of the high levels of service we stand for at the Grand Royale.

Kind Regards,

Alexander Henskens
Cluster Hotel Manager
Shaftesbury Hotels London

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
9 september 2013 beoordeeld

Hotel is prima gelegen, dichtbij metrostation. Genoeg mogelijkheden in de buurt om goed en gezellig te eten. Personeel vriendelijk en behulpzaam. De hotelkamer en met name de badkamer vond ik te klein.

Kamertip: Kamers op bovenste verdiepingen zijn ruimer en hebben een beter uitzicht.
  • Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Jan M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 november 2012 beoordeeld

Het hotel is niets op aan te merken maar het personeel weet niets.
Je moet echt vragen en dan weten ze het vaak niet.
De ligging van het hotel tov metro is gunstig!
We hadden eht geboekt uit een aanbieding maar kregen een kelderkamer, echter dee was wel heel luxe gemaakt dus dat compenseerde. En ach in London wil je toch neit lang op je kamer blijven dus dat was niet zo'n probleem.
We konden wel niet onze koffer wegen dus dat viel tegen, vooral als je bij de Primarm bent geweest dan heb je veel boodschappen....

Kamertip: Vraag wel of je niet in de kelder hoeft te slapen
  • Verbleef: oktober 2012, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Ien D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 april 2012 beoordeeld

  • Verbleef: april 2012, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Easytobook.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
1 september 2011 beoordeeld

Ik moest hier eind augustus voor een nacht verblijven.
We hadden een reservering bij Wotif en aangekomen bij het hotel kregen we alleen te horen dat er de komende 4 uur geen water was (we waren vroeg en we hadden het toch niet kunnen controleren), dus werden we overgebracht naar een ander hotel in hun groep "aan de overkant van de weg".
Andere gasten verbleven er nog steeds en anderen checkten in.
Het hotel waar we naar werden overgebracht was 4*, het Shaftesbury, maar op welke wijze dan ook niet wat wij betaald hadden.
Het was een enorme teleurstelling, omdat we uitgekeken hadden naar het slapen in een hotel met een hoop karakter en geschiedenis.

Bedank Hannah H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com.au. De oorspronkelijke versie bekijken
Meer beoordelingen bekijken