“Authentieke slaapuitstraling”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Grand Royale London Hyde Park
Beoordeeld als nr. 250 van 1.077 hotels in Londen
20 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie entourage. Een bar waar menig theater jaloers op zou zijn.
Kamers voorzien van een goed bed. Complete badkamer met ligbad, waarin ook de douche is verwerkt. Ietswat onhandig. Tsja de vierkante meters vallen een beetje tegen. Als je voornemens bent om af te dansen kan je beter iets anders boeken.... verder goed.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde voor zaken
AnkurSehgal, Manager van Grand Royale London Hyde Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 oktober 2016

Dear Rob B R,

Thank you very much for having taken to Tripadvisor to share this lovely review! I am delighted that we were able to provide you with such a wonderful experience and look forward to personally welcoming you back in the not too distant future.

Kind Regards,
Ankur Sehgal

26 augustus 2015 beoordeeld

ik kwam en vond de service niks er stond een Rita aan de receptie die keek je nog geen eens aan als ze met je sprak. En ze zei dat ik mooi uitzicht had kwam ik in de kamer was een isoleercel met een toilet raam. Toen ik 's avonds terug kwam had de nachtploeg Aijaz, Binu, Arkady en Vikent me een andere kamer gegeven en me netjes behandeld zodat ik relaxed werd.

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde voor zaken
Alexander H, General Manager van Grand Royale London Hyde Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 september 2015

Dear Adel E,

Thank you for having taken the time to share your feedback on Tripadvisor following your recent stay with us at the Grand Royale. Although I am pleased to see that Aijaz and his night team were able to turn your experience around and ultimately provide you with an enjoyable stay, I am very sorry to see your feedback with regards to Rita and rest assured this will be followed up on internally.
I hope that your recent experience was sufficiently positive to warrant a return visit, as it would be my pleasure to personally oversee every aspect of your next stay to ensure your second experience with us will be truly representative of the high levels of service we stand for at the Grand Royale.

Kind Regards,

Alexander Henskens
Cluster Hotel Manager
Shaftesbury Hotels London

9 september 2013 beoordeeld

Hotel is prima gelegen, dichtbij metrostation. Genoeg mogelijkheden in de buurt om goed en gezellig te eten. Personeel vriendelijk en behulpzaam. De hotelkamer en met name de badkamer vond ik te klein.

Kamertip: Kamers op bovenste verdiepingen zijn ruimer en hebben een beter uitzicht.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2013, reisde met een partner
5 november 2012 beoordeeld

Het hotel is niets op aan te merken maar het personeel weet niets.
Je moet echt vragen en dan weten ze het vaak niet.
De ligging van het hotel tov metro is gunstig!
We hadden eht geboekt uit een aanbieding maar kregen een kelderkamer, echter dee was wel heel luxe gemaakt dus dat compenseerde. En ach in London wil je toch neit lang op je kamer blijven dus dat was niet zo'n probleem.
We konden wel niet onze koffer wegen dus dat viel tegen, vooral als je bij de Primarm bent geweest dan heb je veel boodschappen....

Kamertip: Vraag wel of je niet in de kelder hoeft te slapen
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2012, reisde met familie
17 april 2012 beoordeeld

• Verbleef: April, 2012, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Easytobook.com
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
South Kensington
1.215 beoordelingen
Notting Hill
DoubleTree by Hilton - London Hyde Park
Prijzen weergeven

In Grand Royale London Hyde Park geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Grand Royale London Hyde Park

Adres: 1-9 Inverness Terrace, Londen W2 3JP, Verenigd Koninkrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Notting Hill
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Suites
Stijl hotel:
Nr. 182 luxe hotel in Londen
Nr. 183 zakenhotel in Londen
Nr. 309 romantisch hotel in Londen
Prijsklasse: 89 € - 194 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Grand Royale London Hyde Park 4*
Aantal kamers: 189
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Grand Royale London Hyde Park met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Grand Royale London Hyde Park Hotel London
Shaftesbury London Hyde Park

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?