Beoordeeld op 17 augustus 2017

Bij onze late aankomst kregen we een upgrade naar de suite. Een enorme gezellig engelse kamer, met een enorme badkamer van alle gemakken voorzien. Koffie en thee op kamer. Bed was heerlijk! Geen overlast van straat en bar, door goede isolatie. Genoeg keuzemogelijkheden bij het ontbijt. Verder fijn om na een lange dag in london nog een drankje in de bad of tuin te kunnen doen.

Treinstation tegenover hotel (dicht op zondag), daardoor makkelijk in London centrum te komen.

Datum van verblijf: augustus 2017
DraytonCourt, Public Relations Manager van The Drayton Court Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2017

Dear Guest,

Thank you so much for your five star review.

We are so glad you enjoyed your free upgrade, and also managed to take advantage of our garden!

We hope to welcome you back again shortly

Thank you
Maddie

Beoordeeld op 9 juni 2017

We hebben enorm genoten van dit Engelse hotel. De kamers zijn zo mooi en romantisch. Mooie en verzorgde badkamer! Een fantastisch zalig bed! Je hebt echt het Engelse gevoel in dit hotel. Het is zeker geen modern hotel, eerder trouw gebleven aan het traditioneel Engels. Mooie tuin en terras! En zeker kindvriendelijk! Gewoon super! Vriendelijk onthaal! Vriendelijk en behulpzaam personeel! Bij de aankomst in de kamer staat een flesje prosecco klaar. Er is een koffiezetapparaat aanwezig en zelfs koekjes. Leuke bar aan het hotel. Heel lekker ontbijt en lekkere gerechten. De kaart is niet uitgebreid maar alles wat ze serveren is allemaal even lekker en mooi geserveerd. Wij zijn verkocht aan dit "Engelse" hotel en dit is onze vaste stek als we naar Londen trekken. Op 2 minuutjes wandelen ben je aan de metro en op een half uurtje ben je in hartje Londen. Vlak naast de deur is een taxibedrijf. Heel vriendelijke mensen en behulpzaam. Een dikke aanrader, wel niet in hartje Londen maar wat is een half uurtje...

Datum van verblijf: december 2016
DraytonCourt, Public Relations Manager van The Drayton Court Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2017

Hi,

Dank je for a really nice review, glad you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back soon! Be sure to book with us direct for 10% off as returning customers.

All the best,

Dan

Beoordeeld op 2 januari 2017

Het hotel is perfect, mooi, schoon en alles wat je nodig hebt. Genoeg parkeerplaatsen, goed bed, eigen koffiezetapparaat. Het personeel is vriendelijk en het openbaarvervoer is in de buurt. We gaan hier zeker nog terugkomen!

Datum van verblijf: december 2016
DraytonCourt, Public Relations Manager van The Drayton Court Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2017

Thank you for your review, glad you had such a wonderful stay with us. We look forward to having you return again soon. Kind regards, George

Beoordeeld op 23 november 2015

We hebben drie nachten in dit hotel verbleven vanwege een congres en stedentrip naar Londen. Het hotel oogt oud(erwets), maar is netjes afgewerkt en heeft fraaie kamers. Het slaapgedeelte met tweepersoons bed was erg ruim.

Er stonden ook nog een bureau en aparte stoel. In de kamer was een mogelijkheid om warm drinken te maken.

Verder waren er een TV, kluis en wifi (allen gratis te gebruiken). De verwarming of koeling in de kamer was individueel te regelen.

De badkamer zag er modern en strak uit.

Bij ons verblijf was ook het ontbijt inbegrepen. Naast een paar losse zaken - croissants, kleine broodjes, fruit en ontbijtgranen - kon er a la carte besteld worden. Ruime keuze.

De ligging van het hotel is dicht bij bushaltes en een treinstation (West Ealing). De tocht naar het centrum van Londen is goed en snel te doen.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 13 september 2013

Het hotel doet denken aan de tijd dat Engeland de wereld beheerste. Een gebouw met allures van de belle Epoque, geen "counter" maar een bureau als receptie. Maar anderzijds alle moderne comfort op de kamer. Het restaurant kan wel wat gezelliger gemaakt worden.

Kamertip: Rustige buurt, dus geen verschillen.
Datum van verblijf: september 2013