Beoordeeld op 5 maart 2017 via mobiele applicatie

Leuke uitvalsbasis, metro op 5min, schuin over trein en busstation. Kamers proper, maar klein. Zeer rustig op de gang!! Geen apart toilet, badkamer met bad. Ontbijt te kiezen tussen "english" (aparte stand met echt engels ontbijt) of continental. Geen vers brood (pistolet, frans brood,...) wel toastbrood. Dit zal waarschijnlijk engelse gewoonte zijn. Personeel zeer vriendelijk! Goed hotel voor iemand die London wil verkennen en dus niet veel in het hotel aanwezig is.

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 24 augustus 2016 via mobiele applicatie

Vlot onthaal, vriendelijke bediening, mooie kamers, lekker ontbijt... Wat moet een mens nog méér hebben. Het is zeker een aanrader & het ligt vlak bij het station van St-Pancras in het hartje van Londen. Bedankt Anaïs voor de korte babbel, we komen zeker terug.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 17 augustus 2016 via mobiele applicatie

Precies tussen St Pancras en metrostation Euston gelegen. Hotel biedt ontbijt (tegen betaling), maar is niet nodig aangezien er veel eet mogelijkheden in de buurt zijn. Inpandig is er zelfs een koffiehuis.
Kamers zijn ruim en schoon.
Minpunt: houten krakende vloeren!

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 5 april 2016

de beste plek om in Londen te verblijven...Qua tarief, proper en heel vriendelijk. de Locatie is ook een aanrader, op wandelafstand van St pancras. Hier komen ook veel families en...hun ontbijt is aangepast...NOG beter!

Kamertip: de achterkant is iets rustiger
  • Verbleef: april 2016, reisde met familie
Paul H, Manager van Premier Inn London Euston Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 april 2016

Thank you for your glowing 5 star review!

We really are the best place to stay for great comfort, great service, great location and great value!

We look forward to welcoming you back soon!

Kind Regards

Paul Hunter
(Hotel Manager)

Beoordeeld op 3 januari 2016

Prima gelegen op wandelafstand van St Pancras. Wij kregen een kamer aan de achterkant van het hotel, iets wat wij zeker de volgende keer ook zullen vragen aangezien Euston Road een drukke baan is met veel verkeerslawaai. Goed dubbel bed, sofa voor derde persoon in de kamer is nogal hard. Propere kamer. Genoeg ruimte om je kledij weg te bergen. Haardroger is aanwezig. Ontbijt is uitgebreid en biedt zeker voor elk wat wils. Ontbijtruimte is wat krap waardoor je op de drukkere uren wat moet wachten eer je aan tafel kan gaan, maar het personeel doet zijn uiterste best om die wachttijd zo kort mogelijk te houden; lange ontbijttijden, nl van 7 tot 11 uur en op nieuwjaarsdag zelfs tot 12 uur en het is niet zo dat al een kwartier voor sluitingstijd alles beginnen weghalen. Happy hour in de bar, leuk voor een uitgebreid aperitief. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Als je niet altijd met de metro wil reizen dan ligt er een bushalte vlakbij waarmee je b.v. naar Regent Street kan, maar ook naar Mme Tusseaud of Waterloo (London Eye)

• Verbleef: december 2015, reisde met familie