TripAdvisor

vanaf 118,17 US$
vanaf 79,47 US$
vanaf 27,88 US$
Beoordeeld op 20 december 2016

Gezien tijdens onze fietstocht, uitleg gekregen van de gids wat de invloed nog is van dit deel van de politiek en het blijkt dat het er nog is om een bepaalde traditie in eer te houden! Wel een mooi gebouw!

Beoordeeld op 19 december 2016

leuke en informatieve rondleiding mede vanwege video tour, echt een aanrader voor iedereen die Londen een bezoek brengt

Bedank Nicolaas Albert... G
Beoordeeld op 8 december 2016 via mobiele applicatie

Houses of parliament is zeker een bezoekje waard als je in in Londen bent. Probeer tegen de valavond te gaan zodat je het zowel kan bewonderen bij daglicht als in de duisternis. Vergeet niet om te gaan op het uur want enkel dan hoor je Big Ben slaan.

Beoordeeld op 7 december 2016

Erg gaaf van buiten, we waren op een zondag dus konden helaas niet naar binnen. Imposant en zeer gedetailleerd, qua ligging ook goed te combineren met andere uitstapjes.

Beoordeeld op 5 december 2016

Via mijn zoon die politicologie studeert, terecht gekomen in Palace of Westminster voor een rondleiding. We hadden geluk dat we er op zaterdag waren waardoor we de tour konden doen. Imposant gebouw, erg mooi, met goede audiotour. Veel uitleg over de werking van de Engelse democratie die helemaal gaat leven in dit gebouw. Zeker in relatie tot de geschiedenis hiervan. Indrukwekkend om in de House of Lords en de House of Commons rond te lopen. Zorg dat je er op tijd bent want je moet wel even door de security heen. Aanrader!