282 US$
211 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
140 US$
116 US$
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 131 US$ per nacht.

Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
113 US$
99 US$
Zie aanbieding
The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
199 US$
134 US$
  • Gratis parkeren
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
140 US$
124 US$
  • Restaurant
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
173 US$
147 US$
Agoda.com
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 173 US$ per nacht.

257 US$
207 US$
  • Restaurant
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
139 US$
107 US$
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 132 US$ per nacht.

331 US$
316 US$
Montague Hotel
353 US$
288 US$
Priceline
  • Zwembad
9 november 2016 beoordeeld

Bij het binnenkomen direct ontvangen in de loby. Inchecken moet normaal gebeuren aan één van de automaten. Maar blijkbaar hadden we een fout in onze boeking; Direct opgelost door aanwezige personeel. Eens op de kamer bleek kamer te klein en stond er een kinderbedje (niet voor een 15 jarige). Na dit te melden aan de balie, direct en zonder problemen andere kamer gekregen.
Iets verder in de straat zijn werken aan de gang; Hier hadden wij echter geen last van. Alle ramen zijn dubbel uitgevoerd.
Personeel allemaal even vriendelijk en behulpzaam.
Eén minpuntje: Enkel Engels ontbijt te krijgen. Geen schelletje kaas of hesp. Wel confituur of Choco (na goed rondkiijken). Maar bonen, worst, spek, eieren,.... genoeg te verkrijgen. Na een paar dagen begon dit wel tegen te steken.

Kamertip: Probeer een kamer aan de zijkant te verkrijgen, zo heb je minimaal zicht op de Londen Eye.
  • Verbleef: november 2016, reisde met familie
3 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel ligt in het gebouw County Hall net naast The London Eye. De hotel kamers zijn aan de achterzijde, dus niet aan de Theems, maar wel aan een hele rustige autovrije straat, dus geen herrie 's nachts en overdag loop je linksom de hoek om naar London Eye en rechtsom naar de Westminster Bridge. Ook 's avonds supermooi met lichtjes. En dichtbij metro stations Westminster en Waterloo, dus je bent zo de hele stad door. Het ontbijt is uitgebreid en bij het eten 's avonds hebben ze een hele uitgebreide goede kaart, ook voor kinderen (kinder voor- en hoofdgerecht of hoofdgerecht en dessert is slechts £5.50.) kortom, perfecte locatie, heerlijke nachtrust en goed eten.

Verbleef: november 2016, reisde met familie
18 juli 2016 beoordeeld

Vijf dagen verbleven met familie in dit hotel. De kamers zagen er goed uit en waren schoon. Het ontbreken van een airco in de kamers is wel een probleem als je in de zomer gaat en het warm is in de kamer. Het ontbijt was vooral gericht op Engelsen waarbij beleg zoals kaas en ham ontbreken, maar verder was er genoeg keus. De ligging van het hotel is ideaal aangezien je binnen tien minuten lopen in het centrum van Londen bent en bijvoorbeeld de bezienswaardigheid het London Eye naast het hotel staat.

• Verbleef: juni 2016, reisde met familie
2 juli 2016 beoordeeld

Vier nachten doorgebracht in de Premier Inn County Hall. De kamer was schoon en ruim, het personeel was vriendelijk. Het hotel is prima centraal gelegen, vlak bij London Eye en Waterloo Station (trein en metro). Veel interessante plekken (o.a. Big Ben, Westminster Abbey, National Gallery, Covent Garden) op loopafstand. Het ontbijt was goed genoeg, alleen jammer dat er geen vers beleg was zoals kaas. Hotelprijzen in London zijn wel een stuk hoger dan in veel andere steden.

• Verbleef: juni 2016, reisde met familie
6 maart 2016 beoordeeld

Wij verbleven in een familiekamer met 3 pers. De kamer is zeker ruim genoeg, vooral omdat je op citytrip niet zoveel op de kamer verblijft. Het personeel is super vriendelijk, spreken je spontaan aan met de vraag of alles ok is, ook als je van het restaurant kwam werd er gevraagd of we lekker hadden gegeten. Het ontbijt is goed, maar overwegend Engels ontbijt (weinig beleg). We hebben er ook eenmaal 's avonds gegeten, het was er lekker en makkelijk na een drukke dag.
Het hotel is netjes, goede bedden, elke dag verse handdoeken. Geen klachten.
De ligging is uitstekend!!! London Eye naast de deur, Big Ben om de hoek, en heel veel van de highlights op wandelafstand. Waterloo Station en de metro is vlakbij en aan JubileeParc (naast het hotel) vind je de Santander fietsen (heel leuk om daarmee langs de Thames te fietsen tot aan de Towerbridge.
We zijn heel tevreden van dit hotel en zouden er zeker terug gaan. Vooral als je veel andere hotels met zo'n topligging vergelijkt qua prijs en kwaliteit.

• Verbleef: februari 2016, reisde met familie