21 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 405
PricelineUS$ 404
Lol.travelUS$ 572
Beoordeeld op 8 maart 2019

mooi en goed hotel met uitstekende service, fantastisch ontbijt + zeer klantvriendelijk personeel

lekkere plek om London goed te bekijken ,lekker dicht bij winkels maar toch ook rustig , dus een perfect hotel waar ik dus voor de tweede keer mocht verblijven

Datum van verblijf: januari 2019
Cyri1622, Guest Relations Manager van The Bloomsbury, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2019

Beste Barend60,

Bedankt voor de leuke review. Ik ben blij om te horen dat ons team u zo goed heeft geholpen en u heeft genoten van het ontbijt. Ik zal dit ook zeker doorgeven aan ons ontbijt team.

Wij hopen zeker dat u na de twee verblijven hier nog een derde keer terug komt! Als u besluit terug te komen, neemt u dan alstublieft contact met mij op. Mijn email adres is: Cyrielle_Neveu@doylecollection.com
Ik zal er dan alles aan doen om uw overnachting nog persoonlijker te maken.

Nogmaals bedankt,

Met vriendelijke groeten,

Cyrielle Neveu

Beoordeeld op 8 maart 2019

Zeer goede locatie . Je kan er zeer lekker lunchen of dineren , reserveren is nodig anders is er geen plaats . De bar en het onthaal zijn onlangs gerenoveerd , de bar is zeer gezellig , je kan er s'avonds fijn de dag afsluiten met een lekker drankje . Er is ook een bar in de kelder met Jazz muziek , maar hier was ons verblijf te kort voor , zeker voor een volgend bezoekje . De kamers waren ruim (voor Londense normen) en zeer netjes.
Vriendelijke bediening en zeer goed ontbijt met veel keuze

Datum van verblijf: maart 2019

Beste Miranda205,

Ontzettend bedankt voor de leuke review. Ik ben blij om te horen dat u enorm heeft genoten van het hotel en onze faciliteiten. Ik vind het vooral leuk om te lezen over uw goede ervaringen in ons restaurant en onze bar.

Helaas heeft u geen gebruik kunnen maken van The Bloomsbury Club Bar, wij hopen dat u daar bij uw volgende bezoek tijd voor heeft. Het personeel zal blij zijn u daar te ontvangen.

Als u besluit te komen, neemt u dan alstublieft contact met mij op. Mijn email adres is:Cyrielle_neveu@doylecollection.com

Nogmaals bedankt,
Met vriendelijke groeten,

Cyrielle Neveu

Beoordeeld op 29 december 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben de kerstdagen doorgebracht in dit heerlijke hotel. Bij incheck kregen we te horen dat ze ons een upgrade hadden gegeven naar een junior suite. Ow wat was dat een cadeau. We hadden een prachtige kamer. Nog nooit in zo’n mooie kamer geslapen. Het maakte voor ons de kerst helemaal af. Kerstdag werden we bij het ontbijt begroet door liefdevol personeel waarvan 1 er verkleed was als kerstman. Personeel is uitermate vriendelijk en het ontbijt buffet is heerlijk, met de keuze om zelf nog wat anders van de kaart te kiezen. S’avonds een drankje gedaan in de bar, wat ook zeer de moeite waard is. Kortom ik kan niks anders zeggen dan dat we een heerlijk verblijf hebben gehad in dit heerlijke hotel. Wij komen heel graag nog een keer terug.

Datum van verblijf: december 2018
SusanaA2154, Guest Relations Manager van The Bloomsbury, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2018

Dear Knipje,

What a wonderful review! I am so happy to know that you had such an excellent stay with us.

It delights me to know you enjoyed your room, as well as our breakfast and, last but not least, our amazing Team to whom I will pass your lovely words.

On behalf of The Bloomsbury Team, I would like to thank you for staying with us. We are thrilled to welcome you back soon.

Kindly ask you to contact me directly on my email address Susana_Antunes@doylecollection.com, as I would be more than happy to do your booking and provide you another memorable stay with us.

Kind regards,

Susana Antunes

Beoordeeld op 27 november 2018

Ik heb gedurende 2 nachten in dit stijlvol en elegant hotel verbleven. Op de kamer was niets aan te merken, alles was netjes en tip top in orde. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid met aansluitend zelfs enkele gerechten die aan de tafel zelf worden geserveerd. De bediening was zeer attent en uiterst vriendelijk. De ligging van het hotel is centraal. Kortom, een sterke aanrader!

Datum van verblijf: november 2018
Sebastian A, Guest Relations Manager van The Bloomsbury, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2018

Dear Dresdeey,

Thank you for reviewing your stay with us - you made my day!

It has been an absolute delight having you at The Bloomsbury and I hope we have earned another visit from yourself in the near future.

Please let me know if there is anything that I can do to ensure your swift return.

My Email address is Sebastian_Annandale@doylecollection.com

Warm regards,

Sebastian Annandale
Senior Guest Relations Manager

Beoordeeld op 21 december 2017

Wij logeerden vier dagen in het hotel. Ontvangst is prima. De kamer was ruim (uitzonderlijk voor Londen), schoon en goed ingericht. De grootste attractie van het hotel is de Coral Room. In deze sfeervolle bar met goede muziek serveren deskundige en vriendelijke bartenders lekkere coktails. Minpuntje was de overbezette staf bij het ontbijt.

Datum van verblijf: november 2017