327 US$
  • Zwembad
346 US$
296 US$
  • Restaurant
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
166 US$
149 US$
  • Restaurant
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
162 US$
139 US$
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 174 US$ per nacht.

The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
167 US$
99 US$
  • Gratis parkeren
290 US$
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 374 US$ per nacht.

Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
97 US$
Novotel
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 126 US$ per nacht.

The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
132 US$
111 US$
250 US$
200 US$
24 november 2017 beoordeeld

Tijdens ons verblijf in Londen half november 2017 hebben we het restaurant van dit hotel bezocht. We hebben eerst iets gedronken in de mooie 'The Coral Room' waarna we gedineerd hebben in restaurant 'Dalloway Terrace'. Een zeer sfeervolle plek in hartje Londen door het 'winterterras' met heaters en fraaie aankleding. Onze gastvrouw aan onze tafel was Amber. Met natuurlijke flair, kennis van de gerechten en een uitstekend gevoel voor gastvrijheid heeft zij ons een perfecte avond bezorgd. Veel dank daarvoor!

Verbleef: november 2017, reisde met familie
17 mei 2017 beoordeeld

We zijn nu voor de tweede keer bij Bloomsbury geweest, en het was wederom een heerlijk verblijf.
Minpuntje was dat onze kamer niet gereed was toen we aankwamen, daar hebben we op moeten wachten tot iets na vijven. Wel netjes opgelost door het hotel door ons een fles wijn en een kaasplankje aan te bieden in een andere kamer.
De kamer en badkamer zijn netjes en schoon. Op het Dalloway Terrace kun je heerlijk dineren en het ontbijt is gewoonweg geweldig. We hebben genoten van de service van Ionut, Marina, David en Maria. Volgend jaar gaan we denk ik weer; het hotel ligt in een mooie buurt, de metro is dichtbij en Londen is echt een heerlijke stad.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Een TripAdvisor-lid
26 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de paasvakantie hebben wij 4 nachten doorgebracht in de Bloomsbury met ons dochtertje van 3,5 tijdens onze citytrip Londen. Ondanks de ongelofelijke charme van dit luxe en gezellige hotel hoorde ik dat het hotel vooral is ingesteld op zakenmensen... toch is onze dochter nog nooit zo of in de watten gelegd in een hotel en merkten wij zelf niets van een zakelijke sfeer. Het vriendelijke personeel stond altijd klaar voor ons! De nederlandstalige en franstalige (wij zijn een meertalig gezin) vriendelijke en professionele ontvangst bij de receptie gaf ons al een fijn gevoel. Bedankt Isis et merci Maelle voor jullie betrokkenheid. Merci aussi a Camille pour les cookies & milk et les petitessurprises pour ma fille! Thank you Georgi for the gorgeous breakfasts every morning and the delicious fresh juices you made for us! Dankjewel Barber voor je gezellige babbel en de heerlijke cocktails in de mooie en gezellige bar. Voor ons een echte aanrader, ook met kids dus!! Wij hopen zeker nog eens terug te komen.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
15 september 2016 beoordeeld

Een prachtig hotel! Super gelegen. Het is absoluut betaalbaar om een taxi van St Pancras naar het hotel te nemen zodat je niet met je koffers met sleuren. Vandaar uit kan alles met de Metro of te voet. Ligt een straat van het British Museum.
Het ontbijt is prijzig maar als je een flinke eter bent, kan je je hier helemaal laten gaan!

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
7 mei 2016 beoordeeld

Wat een heerlijk hotel is dit! Zeer gastvrije medewerkers, heerlijk ontbijt en een geweldig restaurant.
Kamers zijn prima qua formaat, schoon, stijlvol ingericht. Badkamer is niet zo ruim, maar van alle gemakken voorzien en heel praktisch ingedeeld.
De metro is om de hoek, en van daaruit kun je naar alle bezienswaardigheden met je Oyster card. The British Museum is een stukje verderop in de straat. De buurt waarin het hotel ligt is zeer centraal en prettig om in te vertoeven. Als we nog een keer gaan, gaan we hier zeker naar terug.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner