“Gastvrij en sfeervol!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
The Bloomsbury
Beoordeeld als nr. 69 van 1.077 hotels in Londen
Eco-leadersNiveau Zilver
24 november 2017 beoordeeld

Tijdens ons verblijf in Londen half november 2017 hebben we het restaurant van dit hotel bezocht. We hebben eerst iets gedronken in de mooie 'The Coral Room' waarna we gedineerd hebben in restaurant 'Dalloway Terrace'. Een zeer sfeervolle plek in hartje Londen door het 'winterterras' met heaters en fraaie aankleding. Onze gastvrouw aan onze tafel was Amber. Met natuurlijke flair, kennis van de gerechten en een uitstekend gevoel voor gastvrijheid heeft zij ons een perfecte avond bezorgd. Veel dank daarvoor!

Verbleef: November, 2017, reisde met familie

17 mei 2017 beoordeeld

We zijn nu voor de tweede keer bij Bloomsbury geweest, en het was wederom een heerlijk verblijf.
Minpuntje was dat onze kamer niet gereed was toen we aankwamen, daar hebben we op moeten wachten tot iets na vijven. Wel netjes opgelost door het hotel door ons een fles wijn en een kaasplankje aan te bieden in een andere kamer.
De kamer en badkamer zijn netjes en schoon. Op het Dalloway Terrace kun je heerlijk dineren en het ontbijt is gewoonweg geweldig. We hebben genoten van de service van Ionut, Marina, David en Maria. Volgend jaar gaan we denk ik weer; het hotel ligt in een mooie buurt, de metro is dichtbij en Londen is echt een heerlijke stad.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
Een TripAdvisor-lid
26 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de paasvakantie hebben wij 4 nachten doorgebracht in de Bloomsbury met ons dochtertje van 3,5 tijdens onze citytrip Londen. Ondanks de ongelofelijke charme van dit luxe en gezellige hotel hoorde ik dat het hotel vooral is ingesteld op zakenmensen... toch is onze dochter nog nooit zo of in de watten gelegd in een hotel en merkten wij zelf niets van een zakelijke sfeer. Het vriendelijke personeel stond altijd klaar voor ons! De nederlandstalige en franstalige (wij zijn een meertalig gezin) vriendelijke en professionele ontvangst bij de receptie gaf ons al een fijn gevoel. Bedankt Isis et merci Maelle voor jullie betrokkenheid. Merci aussi a Camille pour les cookies & milk et les petitessurprises pour ma fille! Thank you Georgi for the gorgeous breakfasts every morning and the delicious fresh juices you made for us! Dankjewel Barber voor je gezellige babbel en de heerlijke cocktails in de mooie en gezellige bar. Voor ons een echte aanrader, ook met kids dus!! Wij hopen zeker nog eens terug te komen.

Verbleef: April, 2017, reisde met familie
15 september 2016 beoordeeld

Een prachtig hotel! Super gelegen. Het is absoluut betaalbaar om een taxi van St Pancras naar het hotel te nemen zodat je niet met je koffers met sleuren. Vandaar uit kan alles met de Metro of te voet. Ligt een straat van het British Museum.
Het ontbijt is prijzig maar als je een flinke eter bent, kan je je hier helemaal laten gaan!

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
7 mei 2016 beoordeeld

Wat een heerlijk hotel is dit! Zeer gastvrije medewerkers, heerlijk ontbijt en een geweldig restaurant.
Kamers zijn prima qua formaat, schoon, stijlvol ingericht. Badkamer is niet zo ruim, maar van alle gemakken voorzien en heel praktisch ingedeeld.
De metro is om de hoek, en van daaruit kun je naar alle bezienswaardigheden met je Oyster card. The British Museum is een stukje verderop in de straat. De buurt waarin het hotel ligt is zeer centraal en prettig om in te vertoeven. Als we nog een keer gaan, gaan we hier zeker naar terug.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Bloomsbury
Amba Hotel Charing Cross
nr. 24 van 1.077 in Londen
4.153 beoordelingen
Prijzen weergeven

In The Bloomsbury geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over The Bloomsbury

Adres: 16 - 22 Great Russell Street, Londen WC1B 3NN, Verenigd Koninkrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Bloomsbury
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 19 eco-hotel in Londen
Nr. 28 familiehotel in Londen
Nr. 41 romantisch hotel in Londen
Nr. 47 zakenhotel in Londen
Nr. 65 luxe hotel in Londen
Prijsklasse: 190 € - 310 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — The Bloomsbury 4*
Aantal kamers: 153
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Doyle Collection, Expedia, Agoda, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij The Bloomsbury met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Bloomsbury Hotel London

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?