The Bloomsbury
210 US$
170 US$
CrownePlaza.com
  • Restaurant
Apex Temple Court Hotel(Londen)
212 US$
198 US$
  • Restaurant
Park Plaza London Riverbank(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
199 US$
155 US$
246 US$
224 US$
Orbitz.com
Zie aanbieding
Rafayel on the Left Bank - Hotel & Spa(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
194 US$
151 US$
  • Restaurant
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
152 US$
136 US$
243 US$
224 US$
galahotels.com
FilterenAlle talen
17 mei 2017 beoordeeld

We zijn nu voor de tweede keer bij Bloomsbury geweest, en het was wederom een heerlijk verblijf.
Minpuntje was dat onze kamer niet gereed was toen we aankwamen, daar hebben we op moeten wachten tot iets na vijven. Wel netjes opgelost door het hotel door ons een fles wijn en een kaasplankje aan te bieden in een andere kamer.
De kamer en badkamer zijn netjes en schoon. Op het Dalloway Terrace kun je heerlijk dineren en het ontbijt is gewoonweg geweldig. We hebben genoten van de service van Ionut, Marina, David en Maria. Volgend jaar gaan we denk ik weer; het hotel ligt in een mooie buurt, de metro is dichtbij en Londen is echt een heerlijke stad.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
Een TripAdvisor-lid
26 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de paasvakantie hebben wij 4 nachten doorgebracht in de Bloomsbury met ons dochtertje van 3,5 tijdens onze citytrip Londen. Ondanks de ongelofelijke charme van dit luxe en gezellige hotel hoorde ik dat het hotel vooral is ingesteld op zakenmensen... toch is onze dochter nog nooit zo of in de watten gelegd in een hotel en merkten wij zelf niets van een zakelijke sfeer. Het vriendelijke personeel stond altijd klaar voor ons! De nederlandstalige en franstalige (wij zijn een meertalig gezin) vriendelijke en professionele ontvangst bij de receptie gaf ons al een fijn gevoel. Bedankt Isis et merci Maelle voor jullie betrokkenheid. Merci aussi a Camille pour les cookies & milk et les petitessurprises pour ma fille! Thank you Georgi for the gorgeous breakfasts every morning and the delicious fresh juices you made for us! Dankjewel Barber voor je gezellige babbel en de heerlijke cocktails in de mooie en gezellige bar. Voor ons een echte aanrader, ook met kids dus!! Wij hopen zeker nog eens terug te komen.

Verbleef: April, 2017, reisde met familie
15 september 2016 beoordeeld

Een prachtig hotel! Super gelegen. Het is absoluut betaalbaar om een taxi van St Pancras naar het hotel te nemen zodat je niet met je koffers met sleuren. Vandaar uit kan alles met de Metro of te voet. Ligt een straat van het British Museum.
Het ontbijt is prijzig maar als je een flinke eter bent, kan je je hier helemaal laten gaan!

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
7 mei 2016 beoordeeld

Wat een heerlijk hotel is dit! Zeer gastvrije medewerkers, heerlijk ontbijt en een geweldig restaurant.
Kamers zijn prima qua formaat, schoon, stijlvol ingericht. Badkamer is niet zo ruim, maar van alle gemakken voorzien en heel praktisch ingedeeld.
De metro is om de hoek, en van daaruit kun je naar alle bezienswaardigheden met je Oyster card. The British Museum is een stukje verderop in de straat. De buurt waarin het hotel ligt is zeer centraal en prettig om in te vertoeven. Als we nog een keer gaan, gaan we hier zeker naar terug.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
2 januari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooi hotel, uitstekende service en top locatie! Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. We konden zelfs al 2 uur eerder inchecken. Ontbijt is heerlijk. Mooie en schone kamer/badkamer van alle gemakken voorzien. Veel is op loopafstand van het hotel, Oxford street begint om de hoek, metrostation om de hoek. Leicester square, trafalger square, buckingham palace, big ben en Londen eye zelfs allemaal op loopafstand als je graag wandelt. Het hotel is echt een aanrader!

Verbleef: December, 2014, reisde met een partner