199 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
143 US$
  • Gratis parkeren
Boek nu, betaal bij aankomst
335 US$
306 US$
Hilton
  • Zwembad
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
139 US$
123 US$
  • Restaurant
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
285 US$
171 US$
  • Restaurant
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
113 US$
106 US$
Zie aanbieding
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
127 US$
  • Restaurant
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
133 US$
100 US$
330 US$
299 US$
255 US$
200 US$
Een TripAdvisor-lid
26 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de paasvakantie hebben wij 4 nachten doorgebracht in de Bloomsbury met ons dochtertje van 3,5 tijdens onze citytrip Londen. Ondanks de ongelofelijke charme van dit luxe en gezellige hotel hoorde ik dat het hotel vooral is ingesteld op zakenmensen... toch is onze dochter nog nooit zo of in de watten gelegd in een hotel en merkten wij zelf niets van een zakelijke sfeer. Het vriendelijke personeel stond altijd klaar voor ons! De nederlandstalige en franstalige (wij zijn een meertalig gezin) vriendelijke en professionele ontvangst bij de receptie gaf ons al een fijn gevoel. Bedankt Isis et merci Maelle voor jullie betrokkenheid. Merci aussi a Camille pour les cookies & milk et les petitessurprises pour ma fille! Thank you Georgi for the gorgeous breakfasts every morning and the delicious fresh juices you made for us! Dankjewel Barber voor je gezellige babbel en de heerlijke cocktails in de mooie en gezellige bar. Voor ons een echte aanrader, ook met kids dus!! Wij hopen zeker nog eens terug te komen.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
15 september 2016 beoordeeld

Een prachtig hotel! Super gelegen. Het is absoluut betaalbaar om een taxi van St Pancras naar het hotel te nemen zodat je niet met je koffers met sleuren. Vandaar uit kan alles met de Metro of te voet. Ligt een straat van het British Museum.
Het ontbijt is prijzig maar als je een flinke eter bent, kan je je hier helemaal laten gaan!

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
7 mei 2016 beoordeeld

Wat een heerlijk hotel is dit! Zeer gastvrije medewerkers, heerlijk ontbijt en een geweldig restaurant.
Kamers zijn prima qua formaat, schoon, stijlvol ingericht. Badkamer is niet zo ruim, maar van alle gemakken voorzien en heel praktisch ingedeeld.
De metro is om de hoek, en van daaruit kun je naar alle bezienswaardigheden met je Oyster card. The British Museum is een stukje verderop in de straat. De buurt waarin het hotel ligt is zeer centraal en prettig om in te vertoeven. Als we nog een keer gaan, gaan we hier zeker naar terug.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
2 januari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooi hotel, uitstekende service en top locatie! Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. We konden zelfs al 2 uur eerder inchecken. Ontbijt is heerlijk. Mooie en schone kamer/badkamer van alle gemakken voorzien. Veel is op loopafstand van het hotel, Oxford street begint om de hoek, metrostation om de hoek. Leicester square, trafalger square, buckingham palace, big ben en Londen eye zelfs allemaal op loopafstand als je graag wandelt. Het hotel is echt een aanrader!

Verbleef: december 2014, reisde met een partner
2 februari 2014 beoordeeld

Het is goed vertoeven in The Bloomsbury Hotel. Fijne kamers, goed bed en aardig personeel. Alleen de minibar is een draak! Je hebt er gewoon ruzie mee. Het is namelijk een automatische maar het werkt niet naar behoren. Fijn ook je eigen nespresso op je kamer en een prima kroeg in de kelder. Vaste klant!

Verbleef: januari 2014, reisde voor zaken