Word beloond met One Key
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor za 2 mrt.
Eenvoudig en snel boeken
Beoordeeld op 6 juni 2018

Arosfa is het perfecte hotel voor een paar dagen London! Metrostations zijn in de buurt en je kunt ook prima lopend naar bijvoorbeeld Leicester Square. Het British Museum ligt om de hoek en het grote station St. Pancras ligt in de buurt, vooral handig als je vanaf Luton vliegt.
De service was uitstekend, vriendelijk personeel en ze serveren een uitstekend ontbijt!
Ik zal het hotel zeker aanprijzen bij vrienden!

Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 25 april 2018

Nog nooit zo vriendelijk verwelkomd: van reservatie, telefoontjes, welkom tot koffie-offer, veilige valiezen, goede bedden en warm adieu heel vriendelijke medewerkers. Zorgen ervoor dat je bij hen terug wil boeken. Dank jullie.

Kamertip: de trippel in de kelder is super rustig
Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 2 december 2017

Dit hotel is echt wel een aanrader. Heel vriendelijke ontvangst. Mijn eenpersoonskamer was klein maar wel modern en voorzien van alle nodige comfort. Het ontbijt is echt fantastisch, zowel Brits als ook nog een continentaal buffet. Enige minpuntje voor mij waren de 2 kleine honden die soms beneden rondliepen (meestal zaten ze achter een hekje). Niet echt een probleem, maar ik hou gewoon niet van honden. Toch zou ik zeker terugkomen.

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 maart 2016

Hoe vaak ben ik intussen al in Arosfa geweest? Vijf, zes keer in de laatste zeven jaar, denk ik. Eerst met Tessa en Atilla als managers, later Nicholas, maar ook de huidige managers doen hun uiterste best om de reputatie van Arosfa hoog te houden. De vriendelijkheid en gastvrijheid is gebleven, de kamers zijn nog steeds niet groot, het ontbijt is nog gevarieerder geworden, de koffie is heerlijk - Arosfa voelt als thuis komen. Geen twijfel mogelijk: volgende keer wéér Arosfa.

Kamertip: Er is geen lift, dus wie slecht ter been is: hoe lager, hoe beter
Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 16 november 2015

Tijdens een bezoek aan Londen hebben wij twee nachten in dit hotel verbleven. Wij hadden kamer 2, die op de begane grond bij de ingang van het hotel ligt, maar hebben totaal geen last gehad van drukte op de gang of van de naast gelegen drukke straat.
De kamer zelf was prima verzorg, evenals het ontbijt waar je echt het gevoel had dat het vriendelijke personeel het je zoveel mogelijk naar de zin wilde maken.
Zeker een hotel om naar terug te keren!

Datum van verblijf: november 2015