“Best pub food I've ever had!”
Beoordeling van The Prince of Wales

The Prince of Wales
Geclassificeerd als nr. 33 van 23.877 Restaurants in Londen
Keukens: Brits
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Barscene, Lokale keuken, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Buiten zitten
11 augustus 2016 beoordeeld

De eerste avond kwamen we hier voor even snel een burgertje. Geen idee wat we konden verwachten. Voor een zeer bescheiden prijs hebben we uiteindelijk top zitten eten. Eenvoudig of niet, de het smaakte allemaal top. Leuk dat ook nog even de kok aan tafel komt om te vragen of het smaakt. Hierna nog twee keer teruggekomen voor drankjes. Eenmaal was een karaokeavond georganiseerd, de andere keer was er live zang! We werden erg goed geholpen door een leuke barvrouw die zich voorstelde als Caroline. Volgende keer zeker weer!

powtodmm, General Manager van The Prince of Wales, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2016

Thank you for your kind comments,
It was our pleasure looking after your and we look forward to seeing you again soon

3 weken geleden beoordeeld

powtodmm, Manager van The Prince of Wales, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

3 weken geleden beoordeeld

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

powtodmm, General Manager van The Prince of Wales, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

4 weken geleden beoordeeld

Reizigers die The Prince of Wales bekeken, bekeken ook

Londen, Verenigd Koninkrijk

In The Prince of Wales geweest? Deel je ervaringen!