Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.105)
Beoordelingen filteren
3.105 resultaten
Waardering van reizigers
2.182
657
175
56
35
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.182
657
175
56
35
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 3.105 beoordelingen
Beoordeeld op 29 december 2016 via mobiele applicatie

We hebben een fantastisch verblijf gehad in dit heerlijke hotel. Met name de persoonlijke aandacht van Neil, heeft ons verblijf tot een onvergetelijke ervaring weten te brengen. Uitstekende locatie, de kamers zijn wat aan de kleine kant .

Datum van verblijf: december 2016
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank robertNetherlands
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Remus O, General Manager van The Montcalm at the Brewery London City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2017

Beste Robert,

Hartelijk dank voor uw 5 van de 5 beoordeling.

We zijn zo blij om te zien hoeveel u uw ervaring genoten terwijl u bij ons waren in Londen, The Montcalm in de brouwerij. Neil, een van onze Night Managers, is een gewaardeerd lid van het team en ik ben blij om te zien je zijn naam te noemen.

Wij hopen u weer welkom terug.

Met vriendelijke groet,


Remus Obertelli
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 augustus 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel is echt super. Heerlijke bedden, zeer vriendelijk personeel en licht super centraal. Zelfs op loopafstand naar Liverpoolstreet. De merk douche en lichaamsproducten zijn echt een pluspunt. Ontbijt is niet goedkoop maar zeer goed. Echt een aanrader dit hotel.

Datum van verblijf: augustus 2016
Reistype: Reisde met familie
Bedank 676jolandav
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DaisySl, Manager van The Montcalm at the Brewery London City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2016
Google-vertaling

Dear Guest

Thank you for your kind words and great review!

We greatly value and appreciate your wonderful compliments regarding quality of atmosphere, service and hospitality received and will certainly pass on your comments and observations to the team.

We are looking forward welcoming you back soon in order to have another memorable stay.

Kind Regards
Daisy Slavkova
Asst.House Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 juni 2016

Wat een feest was dit hotel. Vanaf het eerste moment waande je je in een chic duur hotel en ja ze hebben 5 sterren. Meer dan waard. De prijsklasse ligt op 3-4 sterrenniveau maar binnen zijn het de 5 sterren meer dan waard.Alles is erg verfijnd.Prachtige kamers, heerlijke bedden. Niet grote kamers maar volop ruimte.Ik hoop echt nog eens terug te gaan.

Datum van verblijf: juni 2016
1  Bedank Else d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DaisySl, Manager van The Montcalm at the Brewery London City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2016
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your comments and feedback with us.

We were delighted to hear your Montcalm at The Brewery experience was flawless and you enjoyed your stay with us.

Thank you again for your lovely review, we hope to have the pleasure of welcoming you back soon.

Kind Regards,
Daisy Slavkova
Asst.House Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 november 2015 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hele hotel is werkelijk brandschoon en de kamers zijn mooi ingericht met een perfecte inloopdouche. Wij hadden alleen wat moeite met de voor ons te kleine en te zachte bedden, maar daar hadden we in Londen al rekening mee gehouden. Perfecte locatie en absoluut de moeite waard.

Datum van verblijf: november 2015
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank Pukkel67
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
StevenSands, General Manager van The Montcalm at the Brewery London City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 december 2015
Google-vertaling

Dear Pukkel67

Thank you for such a wonderful review.

I was also glad that our team have exceeded your expectations and we are all looking forwards to your next stay.

Kind Regards
Steven

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 november 2015 via mobiele applicatie

Zeer kleine kamers in een tot hotel verbouwde brouwerij. Mooi gebouw, zeer goede uitstraling maar niet geschikt als zakelijk hotel waar gemak en snelheid toch een belangrijke rol spelen. Fitness room stelt ook niet veel voor. Kamer van 3 bij 3,5 meter met drie apparaten. Denk niet dat ik daar opnieuw zou boeken. Very friendly staff!

Datum van verblijf: november 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank 242gw
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
StevenSands, General Manager van The Montcalm at the Brewery London City, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2016
Google-vertaling

Dear g w

Thank you for taking the time to share your valuable feedback.

Your comments about the Hotel and the staff are appreciated. Our commitment at The Montcalm at the Brewery is to provide the finest in service and personal attention to everyone who stays with us, and it is helpful when our guests pass their opinions and experiences to us, allowing us to refine our procedures and services where necessary.

Please accept my most sincere apologies in respect of what was clearly a disappointing experience. I regret that our team did not meet your expectations on this occasion. I can only assure you that comments of this nature are extremely rare and certainly not representative of our usually excellent levels of customer care and guest feedback.

I hope you will be gracious enough to give us another opportunity as we wish to restore your confidence in us. I do hope you will consider us again in the future. Please contact our Guest Experience team directly prior to your next visit to London and they would personally overlook your stay.

Best Regards

Steven

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken