“Goede prijs kwaliteit keten”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Premier Inn London Greenwich Hotel
Beoordeeld als nr. 144 van 1.077 hotels in Londen
30 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is budget vriendelijk voor een stad zoals Londen.

Wij deden de maal deal bij het aanhorende horeca gedeelte.

Daar zien ze me niet meer terug. Met 2 kindjes van onder 5 jaar hebben we na 50 min wachten op een pizza maar gezegd dat we niets meer moesten hebben. Dit hadden we eerst wel 4 maal vriendelijk gevraagd waar ons eten bleef. Daar kregen we amper antwoord op. Het zit in de oven enz....
Onbegrijpelijk. Wel goed geslapen

Verbleef: December, 2016, reisde met familie

1 november 2016 beoordeeld

Goed hotel met een uitstekende prijs- Kwaliteitverhouding. Zoals bekend van premier inn.
Kamers zijn netjes en schoon, weliswaar niet zo groot, maar hey! het is Londen hé? :-)
Lobby is wat onpersoonlijk, en de deurkaarjtes doen het niet altijd
Restaurant onbijt is druk en chaotisch, en daarom niet echt een aanrader als je daarom dit hotel boekt. Het eten is wel goed, maar het duurt gewoon te lang en iedere dag is alles op en moet je er naar zoeken of vragen. Dat is echt een minpunt. Ze hebben de service niet onder controle. Parkeren is lastig. OV (DLR) is dichtbij.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
11 oktober 2015 beoordeeld

Uitstekend hotel. Alles netjes en in orde. Vriendelijke bediening. Kamers waren netjes en schoon. Self check in service met hulp van personeel. Airco op de kamer, waterkoker. Iedere dag werd er netjes schoon gemaakt. Echt een aanrader. Op 5 min van DLR station en Tesco supermarkt.

Kamertip: Naast travellodge hotel (bij DLR station) zit een supermarkt, restaurant aan de overkant schijnt erg ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
25 augustus 2015 beoordeeld

Het hotel ligt op 5/10 minuten lopen van Greenwich DLR en de Underground. Prima locatie, parkeren kan mits je 's morgens op tijd bent voor £7 per dag. Het ontbijt is een buffet en is goed verzorgd. Vriendelijk en behulpzaam personeel, schone kamer en goeie douche

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
21 mei 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Het in checken was een drama maar de rest was prima. Goede, schone en ruime kamers. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Slechts 30 min gratis Wi-Fi. Goede parkeer garage beschikbaar. Vlak bij trein en metro aansluiting. Snelle OV route naar hartje London. Nette en veilige buurt. In Greenwich is ook het een en ander te doen en te zien. Leuke winkeltjes en restaurants

Verbleef: Mei, 2014, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
The Westbridge Hotel
Travelodge London Greenwich
nr. 543 van 1.077 in Londen
556 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Premier Inn London Greenwich Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Premier Inn London Greenwich Hotel

Nr. 16 voordelig hotel in Londen
Nr. 57 familiehotel in Londen
Nr. 66 romantisch hotel in Londen
Nr. 181 zakenhotel in Londen
Prijsklasse: 64 € - 117 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Premier Inn London Greenwich Hotel 3*
Aantal kamers: 156
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Premier Inn London Greenwich Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Premier Inn London Greenwich Hotel London

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?