Premier Inn London Greenwich Hotel
210 US$
170 US$
CrownePlaza.com
  • Restaurant
Apex Temple Court Hotel(Londen)
212 US$
198 US$
246 US$
224 US$
Zie aanbieding
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
152 US$
136 US$
  • Restaurant
Rafayel on the Left Bank - Hotel & Spa(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
194 US$
151 US$
  • Restaurant
Park Plaza London Riverbank(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
199 US$
155 US$
Travelocity
254 US$
224 US$
galahotels.com
FilterenAlle talen
11 oktober 2015 beoordeeld

Uitstekend hotel. Alles netjes en in orde. Vriendelijke bediening. Kamers waren netjes en schoon. Self check in service met hulp van personeel. Airco op de kamer, waterkoker. Iedere dag werd er netjes schoon gemaakt. Echt een aanrader. Op 5 min van DLR station en Tesco supermarkt.

Kamertip: Naast travellodge hotel (bij DLR station) zit een supermarkt, restaurant aan de overkant schijnt erg goed te zijn.
  • Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
25 augustus 2015 beoordeeld

Het hotel ligt op 5/10 minuten lopen van Greenwich DLR en de Underground. Prima locatie, parkeren kan mits je 's morgens op tijd bent voor £7 per dag. Het ontbijt is een buffet en is goed verzorgd. Vriendelijk en behulpzaam personeel, schone kamer en goeie douche

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
21 mei 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Het in checken was een drama maar de rest was prima. Goede, schone en ruime kamers. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Slechts 30 min gratis Wi-Fi. Goede parkeer garage beschikbaar. Vlak bij trein en metro aansluiting. Snelle OV route naar hartje London. Nette en veilige buurt. In Greenwich is ook het een en ander te doen en te zien. Leuke winkeltjes en restaurants

Verbleef: Mei, 2014, reisde met vrienden
15 mei 2014 beoordeeld

mijn vrouw en ik waren voor een weekend in londen want we haddden deze reis gewonnen.het hotel premier inn is echt aan te bevelen. de bediening erg vriendelijk en behulpzaam. het ontbijt was heel erg lekker.

Kamertip: in dit hotel hebben ze de avondrust hoog in het vaandel.
  • Verbleef: Mei, 2014, reisde met een partner
27 april 2013 beoordeeld

Dit hotel is een uitstekende keuze om London te bezoeken. Je zit vlakbij Greenwich Central Station vanwaar je met de DLR in ongeveer 20 minuten in Londen Centrum bent. De sights van Greenwich zelf zijn op ongeveer een kwartiertje stappen. Het hotel zelf is hygiënisch in orde en gaat er prat op dat je een goede nachtrust beleeft. De eerste nacht was dat niet het geval door een defect alarmsignaal dat ons om 4.30u ruw uit onze slaap wekte. De persoon aan de balie(Paul) heeft er echt alles aan gedaan om dit geluid te stoppen. Toen wij de volgende ochtend over het gebrek aan nachtrust naar de balie gingen kregen we te horen dat we deze nacht integraal terugbetaald kregen. Dat is service geven! Er zijn altijd zaken die je niet in de hand hebt maar de manier waarop je, als hotel reageert blijft de mensen bij. Ook het restaurant van het hotel mag er wezen. Het is geen haute cuisine maar wel smakelijk en goed bereid eten voor een redelijke prijs. Het English breakfast was ook zeer smakelijk. De parking is voor mensen die met de auto komen een pluspunt. Je auto staat afgeschermd tegen een redelijke prijs.

• Verbleef: April, 2013, reisde met familie
4381, Manager van Premier Inn London Greenwich Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 mei 2013

Thank you for the feedback. We are pleased to hear that you were happy with the services and the resolution to the problem you experienced.

A comfortable and enjoyable experience is what we strive to provide to every guest staying at Premier Inn. Such is our commitment that when we do break our promise, we are the only UK Hotel Company to offer a refund for the nights stay by way of apology.

Looking forward to welcoming you again here at Premier Inn London Greenwich