“Fantastisch gegeten ”

Keukens: Midden-Oosters
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buffet, Reserveringen
Wijk: Soho
17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij NOPI. Ottolenghi maakt zijn heerlijke smaken waar. Vooraf softshell crab met hoisin mayonnaise en ingelegde pastinaak, heerlijk. Hoofdgerecht gevulde curry zeebaars met ananas chutney en rijst in bananenblad. Ze hebben een gevarieerde cocktail- mocktail kaart en mooie wijnen. Wij zaten boven is inderdaad leuker dan beneden, daar moet je aanschuiven aan een lange tafel. Bediening is erg vriendelijk en oplettend.

Datum van bezoek: maart 2020

2 januari 2020 beoordeeld

+ lekkere en originele gerechten
+ lekkere cocktails en goede wijn
+ vriendelijk personeel
- beetje rumoerig en de tafel had iets mooier gedekt kunnen zijn
- prijzen aan de hoge kant

Datum van bezoek: december 2019
30 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader voor de fans van de Ottolenghi keuken! Wij dineerden beneden (had liever boven gezeten had ik mogen kiezen☺️) op een woensdagavond. We namen plaats aan een grote en prachtig mooie tafel die je deelt met een tiental andere mensen, zicht op de open keuken en tussen de voorraadkasten. We bestelden een aperitiefje met wat hapjes erbij. Jammer dat onze hapjes al half op waren en er nog geen drankje was geserveerd. Onmiddellijk na de appetizers werd het hoofdgerecht (wij bestelden gerechtjes om te delen) al geserveerd, onze cocktail nog halfvol op tafel... Drukke sfeer, rekening redelijk prijzig. Maar het eten was verrukkelijk!

Datum van bezoek: oktober 2019
15 september 2019 beoordeeld

Leuk restaurant maar wel druk, ook dit restaurant hadden we door gekregen van onze fiets gids NL gids London. We kregen een plek in de kelder aan een grote tafel, dus je zit met meerdere personen en dat maakt het erg leuk. Eten was goed alleen tochte het wel beneden.

Datum van bezoek: september 2019
13 juli 2019 beoordeeld

we hadden hoge verwachtingen en zijn absoluut niet teleurgesteld. overheerlijke keuken. Vriendelijke bediening. verrassende wijnen. topadres!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die NOPI bekeken, bekeken ook

In NOPI geweest? Deel je ervaringen!