Priceline
Hotels.com
Beoordeeld op 14 april 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is de perfecte uitvalsbasis voor een bezoek aan Londen.
De ontvangst is vriendelijk en correct.
De kamers zijn volledig gerenoveerd en zijn top ! Koffiemachine , warmwater voor thee , alles staat klaar.
Het ontbijt is in buffetvorm en is heerlijk.
Een echte aanrader!

Datum van verblijf: april 2017
Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 14 januari 2017

De kamer was compleet en super luxe, het uizicht op de Thames en de Big Ben. Personeel staat altijd klaar en is super vriendelijk! En fantastisch restaurant met een hele goed bar waar de meest perfecte cocktails worden geserveerd! Prachtige fittness ruimte en zwembad.The room was complete and luxury, with a great bathroom, very very nice. A vieuw on the Thames and the Big Ben, very good restaurant, a lot of coctails in the bar with jazz music. Great fitness and swimming pool.

Kamertip: Alles is bespreekbaar, hele goede communicatie mogelijkheden
Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 2 juni 2015

Groot, maar persoonlijk hotel. Je voelt de geschiedenis!
Heerlijke luxe kamers met badkamer en-suite ,een fantastische locatie aan de Thames en door de dubbele ramen toch heel rustig.
Vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt-buffet.

Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 19 februari 2015

fantastisch hotel.4 uur voor de check- in probleemloos al kunnen inchecken.heel vriendelijk personeel en supermooie kamer.De ligging is ideaal om overal naartoe te gaan.Voor wie houdt van net dat tikkeltje meer...we loved it.

Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 30 mei 2013

Het inchecken was echt waardeloos. Er werd gevraagd voor borg door de receptionist via creditkaart. Tijdens de check in loopt de receptionist weg en komt vervolgens niet meer terug. Na een paar minuten maar eens gevraagd waar hij heen is gegaan. Kamer nummer wordt gegeven en een fijn verblijf... . Er werd niet verteld waar de kamer zich bevond, of waar de liften waren etc. Kamer was erg groot met 2 tv's en een ontzettend fijn bed. Kies dit hotel vooral voor de locatie.

Datum van verblijf: april 2013