Beoordeeld op 24 augustus 2016

Mooi luxe hotel aan de rand van Hyde park. Mooie, ruime, luxe kamer met een prachtig uitzicht over de stad. 's AVonds in het htoel Galvin at Windows heerlijk gegeten. Zeer uitgebreid, goed ontbijt. Heerlijk verblijf gehad.

• Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Hilton_ParkLane, Guest Relations Manager van London Hilton on Park Lane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2016

Dear Anita V,

I am pleased that you had a wonderful stay with us and that you found your room very spacious and comfortable. I am glad that you had the opportunity to visit Galvin at Windows on the 28th floor, and to have a wonderful breakfast experience.

We hope to see you again in the near future.

Beoordeeld op 29 oktober 2015

Het interieur is een tikkeltje gedateerd, maar het is verder een mooi hotel. Ik kom er geregeld voor zaken en het personeel is erg vriendelijk. Het ontbijt kan een stuk beter en is soms gewoon niet goed.

• Verbleef: mei 2015, reisde voor zaken
Hilton_ParkLane, Guest Relations Manager van London Hilton on Park Lane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 oktober 2015

Dear WMC1,

I am glad to read that you had a great stay with us recently. Although I am sorry to read that you felt that our hotel is dated and that the breakfast is not always consistent, I am pleased that the staff always look after you as a returning guest.

We thank you for your comments, and we look forward to welcoming you back.

Beoordeeld op 14 oktober 2015 via mobiele applicatie

Het hotel heeft een paar goede punten , maar ook echt mindere punten , waardoor je echt moet overwegen om hier te verblijven
De locatie is top , uitzicht vanaf de kamer over Hyde Parc echt geweldig , wat een rust straalt dit uit daartegen over staat wel dat de kamer oud en versleten is . Vieze vloerbedekking , stukkende gordijnen en een slecht bed. Het is echt wat je belangrijk vindt . Ik zou persoonlijk nooit meer terug gaan naar dit Hotel . Maakt een rommelige en ongeorganiseerde indruk

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Hilton_ParkLane, Guest Relations Manager van London Hilton on Park Lane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 oktober 2015

Dear sylvia1965,

Thank you kindly for your feedback in regards to your recent stay.

Although I am pleased to read that you had some good points about our hotel, I am sorry to learn that you were very disappointed with your room as you experienced certain housekeeping and maintenance issues.

Please can you kindly inform me of which room you stayed in and email me at natalie.tam@hilton.com.

I look forward to hearing from you.

Beoordeeld op 8 juli 2015

Zeer goede locatie,centraal gelegen aan het park en de metro. Zeer goed uitgeruste kamer met uitzicht over de stad. Goede airco en prima opbergruimte. We hadden een derde bed op de kamer en dit was prima te doen.

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en goede service van de staf. Om de hoek van shepperds market waar veel leuke restaurants zijn. goede prijs kwaliteit verhouding!

Kamertip: hoe hoger de etage, beter het uitzicht, er staan nog wat gebouwen omheen...
  • Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Hilton_ParkLane, Guest Relations Manager van London Hilton on Park Lane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juli 2015

Dear Roger v,

I am pleased to read that you had a great stay with us. I am happy that you enjoyed the central location of the hotel, as well as your spacious room.

It is great that you also enjoyed the breakfast and service from the staff. I will certainly pass on your comments to the Podium Restaurant Manager.

We look forward to welcoming you back in the near future.

Beoordeeld op 27 januari 2015

Rond kerst geweest. Schitterend hotel met een portier die netjes de deur voor je openhoudt en nederlands sprekend personeel. Ligt dicht bij het centrum en ook om de hoek van een metro en busverbinding. De ligging is precies tegenover Hyde Park en alles is echt op loopafstand. Personeel is heel behulpzaam en weet alles goed te vertellen wat te doen is in Londen. Super tijd gehad.

Kamertip: Hogere verdiepingen hebben natuurlijk mooier uitzicht. Wij keken vanuit bed op de Big Ben en Westminster Abbey.
  • Verbleef: december 2014, reisde met een partner
Hilton_ParkLane, Guest Relations Manager van London Hilton on Park Lane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 januari 2015

Beste M_Versleijen,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie.
Het is goed te lezen dat u zo'n fijne tijd heeft gehad in de London Hilton on Park Lane.

Met personeel van allerlei verschillende nationaliteiten doen wij ons best om iedere gast zich thuis te laten voelen!

Ik hoop u snel weer te mogen verwelkomen hier in London.

Jochem Meijerink
Receptie Manager