London Hilton on Park Lane
230 US$
201 US$
  • Restaurant
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
158 US$
  • Restaurant
Millennium & Copthorne Hotels at Chelsea Football Club(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
440 US$
240 US$
202 US$
Novotel
  • Zwembad
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
221 US$
199 US$
Orbitz.com
354 US$
289 US$
Priceline
  • Zwembad
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
100 US$
  • Roomservice
650 US$
582 US$
29 oktober 2015 beoordeeld

Het interieur is een tikkeltje gedateerd, maar het is verder een mooi hotel. Ik kom er geregeld voor zaken en het personeel is erg vriendelijk. Het ontbijt kan een stuk beter en is soms gewoon niet goed.

• Verbleef: mei 2015, reisde voor zaken
Hilton_ParkLane, Guest Relations Manager van London Hilton on Park Lane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 oktober 2015

Dear WMC1,

I am glad to read that you had a great stay with us recently. Although I am sorry to read that you felt that our hotel is dated and that the breakfast is not always consistent, I am pleased that the staff always look after you as a returning guest.

We thank you for your comments, and we look forward to welcoming you back.

14 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel heeft een paar goede punten , maar ook echt mindere punten , waardoor je echt moet overwegen om hier te verblijven
De locatie is top , uitzicht vanaf de kamer over Hyde Parc echt geweldig , wat een rust straalt dit uit daartegen over staat wel dat de kamer oud en versleten is . Vieze vloerbedekking , stukkende gordijnen en een slecht bed. Het is echt wat je belangrijk vindt . Ik zou persoonlijk nooit meer terug gaan naar dit Hotel . Maakt een rommelige en ongeorganiseerde indruk

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Hilton_ParkLane, Guest Relations Manager van London Hilton on Park Lane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 oktober 2015

Dear sylvia1965,

Thank you kindly for your feedback in regards to your recent stay.

Although I am pleased to read that you had some good points about our hotel, I am sorry to learn that you were very disappointed with your room as you experienced certain housekeeping and maintenance issues.

Please can you kindly inform me of which room you stayed in and email me at natalie.tam@hilton.com.

I look forward to hearing from you.

8 juli 2015 beoordeeld

Zeer goede locatie,centraal gelegen aan het park en de metro. Zeer goed uitgeruste kamer met uitzicht over de stad. Goede airco en prima opbergruimte. We hadden een derde bed op de kamer en dit was prima te doen.

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en goede service van de staf. Om de hoek van shepperds market waar veel leuke restaurants zijn. goede prijs kwaliteit verhouding!

Kamertip: hoe hoger de etage, beter het uitzicht, er staan nog wat gebouwen omheen...
  • Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Hilton_ParkLane, Guest Relations Manager van London Hilton on Park Lane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juli 2015

Dear Roger v,

I am pleased to read that you had a great stay with us. I am happy that you enjoyed the central location of the hotel, as well as your spacious room.

It is great that you also enjoyed the breakfast and service from the staff. I will certainly pass on your comments to the Podium Restaurant Manager.

We look forward to welcoming you back in the near future.

27 januari 2015 beoordeeld

Rond kerst geweest. Schitterend hotel met een portier die netjes de deur voor je openhoudt en nederlands sprekend personeel. Ligt dicht bij het centrum en ook om de hoek van een metro en busverbinding. De ligging is precies tegenover Hyde Park en alles is echt op loopafstand. Personeel is heel behulpzaam en weet alles goed te vertellen wat te doen is in Londen. Super tijd gehad.

Kamertip: Hogere verdiepingen hebben natuurlijk mooier uitzicht. Wij keken vanuit bed op de Big Ben en Westminster Abbey.
  • Verbleef: december 2014, reisde met een partner
Hilton_ParkLane, Guest Relations Manager van London Hilton on Park Lane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 januari 2015

Beste M_Versleijen,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie.
Het is goed te lezen dat u zo'n fijne tijd heeft gehad in de London Hilton on Park Lane.

Met personeel van allerlei verschillende nationaliteiten doen wij ons best om iedere gast zich thuis te laten voelen!

Ik hoop u snel weer te mogen verwelkomen hier in London.

Jochem Meijerink
Receptie Manager

17 juni 2014 beoordeeld

De ligging dicht bij het Eurostar station (St Pancrass), dicht bij de tube (300m), dicht bij een mooi park (100m) en het prachtige uitzicht vanuit het hotel op Londen maken van dit hotel de geschikte uitvalsbasis om Londen te ontdekken. Het personeel is zeer vriendelijk en de upgrade naar de hogere verdiepingen waardoor men toegang heeft tot de lounge (gratis drank, hapjes en ontbijt) en een nog beter zicht, is zeker de moeite waard. Het restaurant Galvin at Windows op de hoogste verdieping van het hotel was voor ons daarentegen te druk, onpersoonlijk en ongezellig. Het eten was geen sterrenkeuken waardig en werd veel te snel geserveerd. Op 1h1/2 hadden we het allemaal gehad.

• Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Hilton_ParkLane, Guest Relations Manager van London Hilton on Park Lane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2014

Dear Hubert B,

Thank you kindly for your review! I am happy to hear that you found the location very attractive, and that you encountered wonderful service from the staff. However, I am sorry to hear that you did not enjoy your time at Galvin at Windows, and will certainly pass this feedback to the Manager.

We hope that you will stay with us again in the near future.

Natalie
Guest Relations Manager