“mooi luxe hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 12 websites!
London Hilton on Park Lane
Beoordeeld als nr. 343 van 1.077 hotels in Londen
Eco-leadersNiveau Zilver
24 augustus 2016 beoordeeld

Mooi luxe hotel aan de rand van Hyde park. Mooie, ruime, luxe kamer met een prachtig uitzicht over de stad. 's AVonds in het htoel Galvin at Windows heerlijk gegeten. Zeer uitgebreid, goed ontbijt. Heerlijk verblijf gehad.

• Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
Hilton_ParkLane, Guest Relations Manager van London Hilton on Park Lane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2016

Dear Anita V,

I am pleased that you had a wonderful stay with us and that you found your room very spacious and comfortable. I am glad that you had the opportunity to visit Galvin at Windows on the 28th floor, and to have a wonderful breakfast experience.

We hope to see you again in the near future.

29 oktober 2015 beoordeeld

Het interieur is een tikkeltje gedateerd, maar het is verder een mooi hotel. Ik kom er geregeld voor zaken en het personeel is erg vriendelijk. Het ontbijt kan een stuk beter en is soms gewoon niet goed.

• Verbleef: Mei, 2015, reisde voor zaken
Hilton_ParkLane, Guest Relations Manager van London Hilton on Park Lane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 oktober 2015

Dear WMC1,

I am glad to read that you had a great stay with us recently. Although I am sorry to read that you felt that our hotel is dated and that the breakfast is not always consistent, I am pleased that the staff always look after you as a returning guest.

We thank you for your comments, and we look forward to welcoming you back.

14 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel heeft een paar goede punten , maar ook echt mindere punten , waardoor je echt moet overwegen om hier te verblijven
De locatie is top , uitzicht vanaf de kamer over Hyde Parc echt geweldig , wat een rust straalt dit uit daartegen over staat wel dat de kamer oud en versleten is . Vieze vloerbedekking , stukkende gordijnen en een slecht bed. Het is echt wat je belangrijk vindt . Ik zou persoonlijk nooit meer terug gaan naar dit Hotel . Maakt een rommelige en ongeorganiseerde indruk

Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
Hilton_ParkLane, Guest Relations Manager van London Hilton on Park Lane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 oktober 2015

Dear sylvia1965,

Thank you kindly for your feedback in regards to your recent stay.

Although I am pleased to read that you had some good points about our hotel, I am sorry to learn that you were very disappointed with your room as you experienced certain housekeeping and maintenance issues.

Please can you kindly inform me of which room you stayed in and email me at natalie.tam@hilton.com.

I look forward to hearing from you.

8 juli 2015 beoordeeld

Zeer goede locatie,centraal gelegen aan het park en de metro. Zeer goed uitgeruste kamer met uitzicht over de stad. Goede airco en prima opbergruimte. We hadden een derde bed op de kamer en dit was prima te doen.

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en goede service van de staf. Om de hoek van shepperds market waar veel leuke restaurants zijn. goede prijs kwaliteit verhouding!

Kamertip: hoe hoger de etage, beter het uitzicht, er staan nog wat gebouwen omheen...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
Hilton_ParkLane, Guest Relations Manager van London Hilton on Park Lane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juli 2015

Dear Roger v,

I am pleased to read that you had a great stay with us. I am happy that you enjoyed the central location of the hotel, as well as your spacious room.

It is great that you also enjoyed the breakfast and service from the staff. I will certainly pass on your comments to the Podium Restaurant Manager.

We look forward to welcoming you back in the near future.

27 januari 2015 beoordeeld

Rond kerst geweest. Schitterend hotel met een portier die netjes de deur voor je openhoudt en nederlands sprekend personeel. Ligt dicht bij het centrum en ook om de hoek van een metro en busverbinding. De ligging is precies tegenover Hyde Park en alles is echt op loopafstand. Personeel is heel behulpzaam en weet alles goed te vertellen wat te doen is in Londen. Super tijd gehad.

Kamertip: Hogere verdiepingen hebben natuurlijk mooier uitzicht. Wij keken vanuit bed op de Big Ben en Westmin ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2014, reisde met een partner
Hilton_ParkLane, Guest Relations Manager van London Hilton on Park Lane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 januari 2015

Beste M_Versleijen,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie.
Het is goed te lezen dat u zo'n fijne tijd heeft gehad in de London Hilton on Park Lane.

Met personeel van allerlei verschillende nationaliteiten doen wij ons best om iedere gast zich thuis te laten voelen!

Ik hoop u snel weer te mogen verwelkomen hier in London.

Jochem Meijerink
Receptie Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
InterContinental London Park Lane
Hilton London Green Park
nr. 665 van 1.077 in Londen
2.413 beoordelingen
Prijzen weergeven

In London Hilton on Park Lane geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over London Hilton on Park Lane

Adres: 22 Park Lane, Londen W1K 1BE, Verenigd Koninkrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Mayfair
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 34 eco-hotel in Londen
Nr. 181 romantisch hotel in Londen
Nr. 208 zakenhotel in Londen
Nr. 239 luxe hotel in Londen
Prijsklasse: 235 € - 924 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — London Hilton on Park Lane 5*
Aantal kamers: 453
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Thomas Cook International AG, Hotels.com, Hilton EMEA, Agoda, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij London Hilton on Park Lane met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
London Hilton On Park Lane Hotel London
Hilton Hotel London
Hilton International London
Hilton London
Hilton Park Lane

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?