291 US$
282 US$
211 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
144 US$
  • Gratis parkeren
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
140 US$
116 US$
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 131 US$ per nacht.

Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
173 US$
331 US$
316 US$
Montague Hotel
  • Restaurant
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
99 US$
Zie aanbieding
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
139 US$
107 US$
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 132 US$ per nacht.

Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
140 US$
124 US$
ibis
257 US$
207 US$
14 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel heeft een paar goede punten , maar ook echt mindere punten , waardoor je echt moet overwegen om hier te verblijven
De locatie is top , uitzicht vanaf de kamer over Hyde Parc echt geweldig , wat een rust straalt dit uit daartegen over staat wel dat de kamer oud en versleten is . Vieze vloerbedekking , stukkende gordijnen en een slecht bed. Het is echt wat je belangrijk vindt . Ik zou persoonlijk nooit meer terug gaan naar dit Hotel . Maakt een rommelige en ongeorganiseerde indruk

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Hilton_ParkLane, Guest Relations Manager van London Hilton on Park Lane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 oktober 2015

Dear sylvia1965,

Thank you kindly for your feedback in regards to your recent stay.

Although I am pleased to read that you had some good points about our hotel, I am sorry to learn that you were very disappointed with your room as you experienced certain housekeeping and maintenance issues.

Please can you kindly inform me of which room you stayed in and email me at natalie.tam@hilton.com.

I look forward to hearing from you.

Natalie Tam

8 juli 2015 beoordeeld

Zeer goede locatie,centraal gelegen aan het park en de metro. Zeer goed uitgeruste kamer met uitzicht over de stad. Goede airco en prima opbergruimte. We hadden een derde bed op de kamer en dit was prima te doen.

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en goede service van de staf. Om de hoek van shepperds market waar veel leuke restaurants zijn. goede prijs kwaliteit verhouding!

Kamertip: hoe hoger de etage, beter het uitzicht, er staan nog wat gebouwen omheen...
  • Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Hilton_ParkLane, Guest Relations Manager van London Hilton on Park Lane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juli 2015

Dear Roger v,

I am pleased to read that you had a great stay with us. I am happy that you enjoyed the central location of the hotel, as well as your spacious room.

It is great that you also enjoyed the breakfast and service from the staff. I will certainly pass on your comments to the Podium Restaurant Manager.

We look forward to welcoming you back in the near future.

Natalie Tam

27 januari 2015 beoordeeld

Rond kerst geweest. Schitterend hotel met een portier die netjes de deur voor je openhoudt en nederlands sprekend personeel. Ligt dicht bij het centrum en ook om de hoek van een metro en busverbinding. De ligging is precies tegenover Hyde Park en alles is echt op loopafstand. Personeel is heel behulpzaam en weet alles goed te vertellen wat te doen is in Londen. Super tijd gehad.

Kamertip: Hogere verdiepingen hebben natuurlijk mooier uitzicht. Wij keken vanuit bed op de Big Ben en Westminster Abbey.
  • Verbleef: december 2014, reisde met een partner
Hilton_ParkLane, Guest Relations Manager van London Hilton on Park Lane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 januari 2015

Beste M_Versleijen,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie.
Het is goed te lezen dat u zo'n fijne tijd heeft gehad in de London Hilton on Park Lane.

Met personeel van allerlei verschillende nationaliteiten doen wij ons best om iedere gast zich thuis te laten voelen!

Ik hoop u snel weer te mogen verwelkomen hier in London.

Jochem Meijerink
Receptie Manager

17 juni 2014 beoordeeld

De ligging dicht bij het Eurostar station (St Pancrass), dicht bij de tube (300m), dicht bij een mooi park (100m) en het prachtige uitzicht vanuit het hotel op Londen maken van dit hotel de geschikte uitvalsbasis om Londen te ontdekken. Het personeel is zeer vriendelijk en de upgrade naar de hogere verdiepingen waardoor men toegang heeft tot de lounge (gratis drank, hapjes en ontbijt) en een nog beter zicht, is zeker de moeite waard. Het restaurant Galvin at Windows op de hoogste verdieping van het hotel was voor ons daarentegen te druk, onpersoonlijk en ongezellig. Het eten was geen sterrenkeuken waardig en werd veel te snel geserveerd. Op 1h1/2 hadden we het allemaal gehad.

• Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Hilton_ParkLane, Guest Relations Manager van London Hilton on Park Lane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2014

Dear Hubert B,

Thank you kindly for your review! I am happy to hear that you found the location very attractive, and that you encountered wonderful service from the staff. However, I am sorry to hear that you did not enjoy your time at Galvin at Windows, and will certainly pass this feedback to the Manager.

We hope that you will stay with us again in the near future.

Natalie
Guest Relations Manager

4 januari 2014 beoordeeld

Zeer goede ligging, vlakbij Hyde Park en Underground. Heerlijk ontbijt. Aangenaam stil op de kamers. Vrij lange wachttijd bij inchecken, zeker bij het ophalen van de sleutel. Spijtig van betalend internet op de kamers, voor deze prijs zou het inbegrepen mogen zijn.

• Verbleef: december 2013, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Hilton_ParkLane, Guest Relations Manager van London Hilton on Park Lane, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 april 2014

Dear Ingrid R,

Thank you very much for your review.

I am very pleased to see that you have had a relaxing stay with us, and that the location was so to your liking.

I can appreciate what you have said regarding the check-in time, and this has been raised with the front of house team.

Thank you very much once again, and we look forward to having you back with us in the future.

Yours sincerely,

David Gerrard