Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
139 US$
123 US$
253 US$
209 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
186 US$
133 US$
  • Gratis parkeren
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
132 US$
100 US$
  • Restaurant
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
136 US$
109 US$
Zie aanbieding
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
135 US$
118 US$
  • Restaurant
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
285 US$
169 US$
Agoda.com
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 195 US$ per nacht.

330 US$
299 US$
255 US$
206 US$
  • Restaurant
Boek nu, betaal bij aankomst
333 US$
306 US$
Hilton
  • Zwembad
24 september 2017 beoordeeld

Een top hotel , lekker eten en heel vriendelijk personeel . Rustige omgeving met de nodige winkels en zaken voor iets te gaan eten . De metro ligt ook heel dichtbij . Samengevat een leuke vakantie met een leuk hotel .

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
11 september 2017 beoordeeld

Prima hotel als ligging om Londen te bezoeken een paar honderd meter van metro Earls court met 2 prima lijnen om de stad te bezoeken. De kamer was wel zeer klein en de badkamer eveneens. Wij houden niet zo van vasttapijt wat overal aanwezig is.Een goed ontbijt. De ligging is zeer rustig

• Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
18 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren aangenaam verrast door de ligging van dit hotel: rustig en met een mooie hof midden in London.
Heel uitgebreid en lekker ontbijt.
Vriendelijk en professioneel personeel.
Een aanrader!
Mooi design, ruime kamer met zicht op hof.
Wij logeerden reeds in een hotel van de K+K keten in Boedapest en blijkbaar staat deze keten garant voor kwaliteit.

Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
K_K_George_Sales, Manager van K+K Hotel George, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 januari 2017

Dear Guest,

Thank you so much for staying at the K+K Hotel George and for sharing your experience on Tripadvisor. It gives us great pleasure and satisfaction to read your lovely review. Please be assured that we will continue in our efforts to delight our guests.

We very much look forward to welcoming you back again soon.

Sincerely,
Leanne Baker
Reception Manager

17 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima verzorgd hotel, schone kamers en direct gelegen aan metrostation earls court.

Kamer is klein maar ruim genoeg voor een paar nachten. Badkamer ook klein maar schoon en goede materialen gebruikt. En alle producten als zeep shampoo en 3 schone handdoeken pp.

Ontbijtbuffet heeft ruime keuze in brood, beleg vers fruit warme gerechten als ei spek, worstjes, jogurt, koffie thee en diverse fruitsap. Wel iedere dag hetzelfde.

Er is een leuke tuin waar je eventueel kunt eten. En er is een bar naast de lobby. en er is een ruimte met een aantal pc's om te internetten in de kelder.

In het hele hotel is gratis wifi en op de kamer is ook een netwerk kabel voorzien voor n laptop.

In de omgeving zijn diverse leuke pubs en eetgelegenheden.

Het metrostation earls court ligt op 200mtr afstand en is prima loopafstand. Blauwe piccadilly line en de groene en gele lijn komen hier iedere paar minuten. Dus prima uitvals basis om de stad te verkennen. Koop een oystercard op voorhand dan reis je het voordeligst.

Bij de receptie vriendelijk personeel en helpt je graag met tips over bezienswaardigheden in de stad of metroritten die je wil gaan doen. Ook een taxi bestellen doen ze snel voor je.

Prima hotel dus voor een paar dagen Londen. Ga er zo nog eens terug.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
2 augustus 2016 beoordeeld

We waren met onze zoon van 12 voor een lang weekend in Londen. Onze 3persoons kamer was ruim genoeg, het was netjes en heel erg rustig. Lekker ontbijtje, erg vriendelijk personeel. We hebben alle tijd zo goed benut (geweldige stad!), dat we nauwelijks in het hotel zijn geweest. Volgende keer om die reden waarschijnlijk een goedkoper hotel... Maar verder niks dan goeds over dit hotel!

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
K_K_General_Manager, General Manager van K+K Hotel George, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 augustus 2016

Dear 459yvonne,

Many thanks for the wonderful 5* review. Look out for our special offers which make a stay with us more affordable since there is so much to explore in London.

We look forward to welcoming you back.

Sincerely
Colm Kelly, General Manager