Beoordeeld op 6 november 2016

Een zeer moderne,mooie, ruime en propere kamer met een mooie badkamer met regendouche. Jammer dat het bed voor ons persoonlijk te hard was en de airco/verwarming werkte niet naar behoren: soms was het er heel warm en dan weer te koud. En het regelen werkte niet. We sliepen met uitzicht op Victoriastation, maar hadden geen geluidsoverlast. Het ontbijt was zeer basic, maar wel lekker. De ontbijtzaal was beneden naast de inkom en dat maakte dat het er wel zeer koud en tochtig was. Het personeel was zeer vriendelijk.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Mubashar B, Hotel Manager van DoubleTree by Hilton Hotel London - Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2016

Dear Guest,

Thank you for your valuable comments.

It's great to see that your stay with us was good in overall. Your comments are valuable and will be used towards improvement.

We hope to welcome you back sometime soon.

Best regards,
Mubashar Butt
Hotel Manager

Beoordeeld op 12 maart 2016

Goed hotel! Prima kamers. Badkamer en toilet keurig netjes. Voor verjaardag van mijn man een zeer attente verrassing op de kamer. Hotelbar is gezellig. Perfecte ligging bij Victoria station. Letterlijk 5 min. Lopen.

Datum van verblijf: maart 2016
Mubashar B, Hotel Manager van DoubleTree by Hilton Hotel London - Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2016

Dear Guest,

Thank you for choosing DoubleTree by Hilton London Victoria for your recent stay in London.
It was an absolute pleasure to have you staying with us for your husband's birthday, and we are delighted that you enjoyed the little special amenity we put in the room to contribute to special occasion.

We do hope to welcome you back on your next visit to London.

Best Regards,
Mubashar Butt
Hotel Manager

Beoordeeld op 8 september 2015

Een uitstekend, fris hotel. Mooie kamer, schone badkamer, goed werkende wifi, lekker ontbijt, prettige bar, vriendelijk personeel. Ik kan werkelijk niets negatiefs bedenken. Daarbij; Het hotel is heel gunstig gelegen bij Victoria Station waarvandaan je in een half uur met de trein in Gatwick bent.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 9 juli 2015

Bij aankomst kregen we een lekker koek, wat altijd mooi meegenomen is. Verder zijn de kamers zeer net, kan je er goed eten en is het personeel zeer vriendelijk en zijn ze bereid je goed te woord te staan. Verder ligt het hotel op een zeer goede locatie, veel bezienswaardigheden zijn op loopafstand te bezoeken. Maar mocht daar je voorkeur niet liggen dan is het Victoria Station om de hoek. Vannuit hier vertrekken zowel treinen als bussen naar onder andere London Stansted Airport en ook stoppen hier de sighseeing bussen.

Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 3 april 2015

Mooie en nette kamers, vriendelijk personeel , lekker en uitgebreid ontbijt . We hebben bij het uitchecken nog extra koekjes gekregen . De ligging is perfect , vlakbij Victoria station. Bij een volgend bezoek aan Londen kies ik terug voor Double Tree !!!

Datum van verblijf: april 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton