Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.108)
Beoordelingen filteren
1.108 resultaten
Waardering van reizigers
486
409
127
44
42
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
486
409
127
44
42
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.108 beoordelingen
Beoordeeld op 1 oktober 2015 via mobiele applicatie

Ik reis veel maar de service ik dit hotel kunnen veel 5 sterren hotels niet aantippen. Ontzettend vriendelijke medewerekers. Dikke pluim voor de medewerekrs aan de bar het restaurant en bij het ontbijt.
Altijd erg vriendeljk . Behulpzaam en super vriendelijk.Enige opmetking dat het ontbijt iets meer continental mag zijn. Kamers zijn zeer schoon en netjes maar een beetje gedateerd .Maar de gedrevenheid van de medewerkers en de service die je hier krijgt kunnen veel hotels een puntje aanzuigen.Ga zo door kom hier graag terug.

Datum van verblijf: oktober 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Marcel W
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Andrew V, General Manager van Crowne Plaza Hotel London Ealing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2015
Google-vertaling

Dear Marcel W

Thank you for your kind review.

I am very pleased to see that you have received the excellent service we strive for. Positive feedback always lets us know that we are going in the right direction and achieving our desired results.

We place a very high value on our team as they are amazing and do a great job providing excellent service to our guests. I am pleased to say that on your next stay our rooms will be a lot fresher with some new enhancements at the hotel.

Hope to see you again soon.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 6 oktober 2013 via mobiele applicatie

Toen we bij het hotel aankwamen, WE HADDEN DRIE POGINGEN NODIG OM DE INGANG TE VINDEN, AANGEZIEN DEZE NIET STAAT AANGEGEVEN, DUS MOET JE RUSTIG RIJDEN OMDAT JE HEM ANDERS MIST !!! Toen we er arriveerden hadden ze onze kamer klaar, zodat we KONDEN incheckten, de kamers zijn ruim en hebben grote bedden, eenmaal ingecheckt HEBBEN we geluncht en om eerlijk te zijn uiteindelijk het menu is OVERPRIJST. het duurt het personeel een tijdje OM U DRANK TE SERVEREN EN DE BESTELLING OP TE NEMEN, maar HET eten is lekker. We hadden ook een snelle hap voordat we EEN AVONDJE UIT GINGEN EN ER MOESTEN DRIE OF VIER PERSONEELSLEDEN DIE ER NIET GOED BIJ WAREN, dIN DE KEUKEN STOND ALLES KLAAR OM GESERVEERD TE WORDEN, EN AAN DE BAR RIEP IEDEREEN OM GESERVEERD TE WORDEN. DE PARKING IS BELACHELIJK DUUR, HOE KAN JE GASTEN DIE IN JE HOTEL VERBLIJVEN 12,5 VRAGEN VOOR 1 NACHT? BELACHELIJK!! Het hotel is niet ver van hanger lane station WAT een bonus is. Maar AL MET AL EEN AANGENAME PLAATS OM TE VERBLIJVEN.

Bedank Chelseakendall1
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.co.uk. De oorspronkelijke versie bekijken
JGS1888, General Manager van Crowne Plaza Hotel London Ealing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2013
Google-vertaling

Dear reviewer, thank you for your feedback following your recent stay with us. I very concerned to read your comments on the lack of service standards you experienced in our bar/brasserie; this is not acceptable and please accept my apologies for that. On a more positive note I am pleased that overall you still like our hotel. I acknowledge your comments on our parking charge, but we repeatedly carry out comparison checks to ensure we are not over charging and we are currently less than several of our competitor hotels.
Kind regards
Gordon Stewart
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 28 november 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Andrew V, General Manager van Crowne Plaza Hotel London Ealing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 november 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Andrew V, General Manager van Crowne Plaza Hotel London Ealing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 november 2018

Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Andrew V, General Manager van Crowne Plaza Hotel London Ealing, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken