269 US$
182 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
177 US$
137 US$
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 174 US$ per nacht.

Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
122 US$
108 US$
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 128 US$ per nacht.

The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
118 US$
113 US$
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 135 US$ per nacht.

Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
107 US$
97 US$
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 125 US$ per nacht.

The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
191 US$
131 US$
  • Gratis parkeren
290 US$
233 US$
180 US$
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 207 US$ per nacht.

412 US$
420 US$
1.028 - 1.030 van 1.030 beoordelingen
5 april 2009 beoordeeld

• Verbleef: oktober 2008
size10London, Operations Manager van Crowne Plaza Hotel London Ealing, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2009

22 augustus 2008 beoordeeld

• Verbleef: juli 2008, reisde met vrienden
    • Inchecken/receptie
    • Zakelijke diensten (bijv. internettoegang)