Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.060)
Beoordelingen filteren
1.060 resultaten
Waardering van reizigers
452
398
126
43
41
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
452
398
126
43
41
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 1.060 beoordelingen
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
6 oktober 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we bij het hotel aankwamen, WE HADDEN DRIE POGINGEN NODIG OM DE INGANG TE VINDEN, AANGEZIEN DEZE NIET STAAT AANGEGEVEN, DUS MOET JE RUSTIG RIJDEN OMDAT JE HEM ANDERS MIST !!! Toen we er arriveerden hadden ze onze kamer klaar, zodat we KONDEN incheckten, de kamers zijn ruim en hebben grote bedden, eenmaal ingecheckt HEBBEN we geluncht en om eerlijk te zijn uiteindelijk het menu is OVERPRIJST. het duurt het personeel een tijdje OM U DRANK TE SERVEREN EN DE BESTELLING OP TE NEMEN, maar HET eten is lekker. We hadden ook een snelle hap voordat we EEN AVONDJE UIT GINGEN EN ER MOESTEN DRIE OF VIER PERSONEELSLEDEN DIE ER NIET GOED BIJ WAREN, dIN DE KEUKEN STOND ALLES KLAAR OM GESERVEERD TE WORDEN, EN AAN DE BAR RIEP IEDEREEN OM GESERVEERD TE WORDEN. DE PARKING IS BELACHELIJK DUUR, HOE KAN JE GASTEN DIE IN JE HOTEL VERBLIJVEN 12,5 VRAGEN VOOR 1 NACHT? BELACHELIJK!! Het hotel is niet ver van hanger lane station WAT een bonus is. Maar AL MET AL EEN AANGENAME PLAATS OM TE VERBLIJVEN.

Bedank Chelseakendall1
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.co.uk. De oorspronkelijke versie bekijken
JGS1888, General Manager van Crowne Plaza Hotel London Ealing, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 oktober 2013
Google-vertaling

Dear reviewer, thank you for your feedback following your recent stay with us. I very concerned to read your comments on the lack of service standards you experienced in our bar/brasserie; this is not acceptable and please accept my apologies for that. On a more positive note I am pleased that overall you still like our hotel. I acknowledge your comments on our parking charge, but we repeatedly carry out comparison checks to ensure we are not over charging and we are currently less than several of our competitor hotels.
Kind regards
Gordon Stewart
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Andrew V, General Manager van Crowne Plaza Hotel London Ealing, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Andrew V, General Manager van Crowne Plaza Hotel London Ealing, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juni 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
24 mei 2018 beoordeeld

  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Andrew V, General Manager van Crowne Plaza Hotel London Ealing, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juni 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken