The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
181 US$
123 US$
  • Gratis parkeren
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
111 US$
  • Restaurant
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
112 US$
95 US$
280 US$
207 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
207 US$
164 US$
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 193 US$ per nacht.

Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
130 US$
100 US$
  • Restaurant
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
135 US$
115 US$
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 128 US$ per nacht.

257 US$
196 US$
333 US$
306 US$
  • Zwembad
330 US$
299 US$
9 juli 2014 beoordeeld

Goeie uitvalsbasis voor een triple Londen. Vlakbij metrostation en eetgelegenheden. Ontbijt niet bijzonder. Keurige, schone kamers. Toen we nog konden inchecken was er gelegenheid om de koffers achter te laten.

• Verbleef: juni 2014, reisde met familie
10 mei 2012 beoordeeld

Van 15 t/m 18 december in dit hotel verbleven. Het was erg goed: prima ruime kamer (2 vrij ruime 1-persoonsbedden), goed sanitair. In de bar (rechts van de lobby) zijn lekkere broodjes voor de lunch verkrijgbaar. Ook gezellige plek om te borrelen voordat je gaat eten. Ontbijt was prima, ruimte is groot genoeg. Dit was tot nu toe het beste hotel in Londen, prijs/kwaliteit (half jaar vantevoren geboekt) heel goed.

• Verbleef: december 2011, reisde met familie
GenManager_CPKen, General Manager van Crowne Plaza London Kensington, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2013

Beste Ackermani,

Bedankt voor uw beoordeling. We hebben onze lobby, restaurant en bar afgelopen jaar compleet gerenoveerd en wij zijn content dat u van het hotel en verblijf heeft genoten. Onze locatie is fantastisch en op loopafstand van musea/ Harrods en het metro netwerk. U heeft ons tijdens de wintermaanden bezocht, echter nu met het mooie weer is ook onze privetuin een aanbeveling om van ons Aziatisch restaurant Umami al fresco te kunnen genieten.

We zien er naar uit u weer in het hotel te verwelkomen.

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
I-Martin_100, Director of Sales van Crowne Plaza London Kensington, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

• Verbleef: juli 2018, reisde met een partner

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner