Crowne Plaza London Kensington
  • Zwembad
270 US$
254 US$
  • Restaurant
DoubleTree by Hilton London - Westminster(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
232 US$
Doubletree
  • Restaurant
Strand Palace Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
220 US$
195 US$
  • Restaurant
DoubleTree by Hilton Hotel London - Chelsea(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
169 US$
153 US$
  • Restaurant
The Belgrave(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
197 US$
157 US$
Agoda.com
  • Bar/lounge
286 US$
  • Restaurant
Park Grand London Kensington(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
134 US$
120 US$
  • Restaurant
The Nadler Kensington(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
162 US$
135 US$
Agoda.com
FilterenAlle talen
9 juli 2014 beoordeeld

Goeie uitvalsbasis voor een triple Londen. Vlakbij metrostation en eetgelegenheden. Ontbijt niet bijzonder. Keurige, schone kamers. Toen we nog konden inchecken was er gelegenheid om de koffers achter te laten.

• Verbleef: Juni, 2014, reisde met familie
10 mei 2012 beoordeeld

Van 15 t/m 18 december in dit hotel verbleven. Het was erg goed: prima ruime kamer (2 vrij ruime 1-persoonsbedden), goed sanitair. In de bar (rechts van de lobby) zijn lekkere broodjes voor de lunch verkrijgbaar. Ook gezellige plek om te borrelen voordat je gaat eten. Ontbijt was prima, ruimte is groot genoeg. Dit was tot nu toe het beste hotel in Londen, prijs/kwaliteit (half jaar vantevoren geboekt) heel goed.

• Verbleef: December, 2011, reisde met familie
GenManager_CPKen, General Manager van Crowne Plaza London Kensington, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2013

Beste Ackermani,

Bedankt voor uw beoordeling. We hebben onze lobby, restaurant en bar afgelopen jaar compleet gerenoveerd en wij zijn content dat u van het hotel en verblijf heeft genoten. Onze locatie is fantastisch en op loopafstand van musea/ Harrods en het metro netwerk. U heeft ons tijdens de wintermaanden bezocht, echter nu met het mooie weer is ook onze privetuin een aanbeveling om van ons Aziatisch restaurant Umami al fresco te kunnen genieten.

We zien er naar uit u weer in het hotel te verwelkomen.

3 dagen geleden beoordeeld

• Verbleef: April, 2018, reisde met familie
4 dagen geleden beoordeeld

• Verbleef: April, 2018, reisde voor zaken
Gianluca B, Guest Relations Manager van Crowne Plaza London Kensington, reageerde op deze beoordelingGereageerd gisteren

6 dagen geleden beoordeeld

• Verbleef: Maart, 2018, reisde voor zaken