Crowne Plaza London Kensington
  • Zwembad
  • Inclusief ontbijt
FilterenAlle talen
10 mei 2012 beoordeeld

Van 15 t/m 18 december in dit hotel verbleven. Het was erg goed: prima ruime kamer (2 vrij ruime 1-persoonsbedden), goed sanitair. In de bar (rechts van de lobby) zijn lekkere broodjes voor de lunch verkrijgbaar. Ook gezellige plek om te borrelen voordat je gaat eten. Ontbijt was prima, ruimte is groot genoeg. Dit was tot nu toe het beste hotel in Londen, prijs/kwaliteit (half jaar vantevoren geboekt) heel goed.

• Verbleef: December, 2011, reisde met familie
GenManager_CPKen, General Manager van Crowne Plaza London Kensington, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2013

Beste Ackermani,

Bedankt voor uw beoordeling. We hebben onze lobby, restaurant en bar afgelopen jaar compleet gerenoveerd en wij zijn content dat u van het hotel en verblijf heeft genoten. Onze locatie is fantastisch en op loopafstand van musea/ Harrods en het metro netwerk. U heeft ons tijdens de wintermaanden bezocht, echter nu met het mooie weer is ook onze privetuin een aanbeveling om van ons Aziatisch restaurant Umami al fresco te kunnen genieten.

We zien er naar uit u weer in het hotel te verwelkomen.

2 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: April, 2018, reisde met familie
5 dagen geleden beoordeeld

• Verbleef: April, 2018, reisde met een partner
Gianluca B, Guest Relations Manager van Crowne Plaza London Kensington, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 dagen geleden

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: April, 2018, reisde met familie
Gianluca B, Guest Relations Manager van Crowne Plaza London Kensington, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 dagen geleden

1 week geleden beoordeeld

• Verbleef: April, 2018, reisde voor zaken