The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
180 US$
147 US$
  • Gratis parkeren
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
230 US$
115 US$
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 138 US$ per nacht.

Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
113 US$
98 US$
Zie aanbieding
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
132 US$
99 US$
325 US$
284 US$
Priceline
  • Zwembad
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 316 US$ per nacht.

Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
280 US$
170 US$
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 191 US$ per nacht.

253 US$
312 US$
256 US$
205 US$
  • Restaurant
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
131 US$
116 US$
10 mei 2012 beoordeeld

Van 15 t/m 18 december in dit hotel verbleven. Het was erg goed: prima ruime kamer (2 vrij ruime 1-persoonsbedden), goed sanitair. In de bar (rechts van de lobby) zijn lekkere broodjes voor de lunch verkrijgbaar. Ook gezellige plek om te borrelen voordat je gaat eten. Ontbijt was prima, ruimte is groot genoeg. Dit was tot nu toe het beste hotel in Londen, prijs/kwaliteit (half jaar vantevoren geboekt) heel goed.

• Verbleef: december 2011, reisde met familie
GenManager_CPKen, General Manager van Crowne Plaza London Kensington, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2013

Beste Ackermani,

Bedankt voor uw beoordeling. We hebben onze lobby, restaurant en bar afgelopen jaar compleet gerenoveerd en wij zijn content dat u van het hotel en verblijf heeft genoten. Onze locatie is fantastisch en op loopafstand van musea/ Harrods en het metro netwerk. U heeft ons tijdens de wintermaanden bezocht, echter nu met het mooie weer is ook onze privetuin een aanbeveling om van ons Aziatisch restaurant Umami al fresco te kunnen genieten.

We zien er naar uit u weer in het hotel te verwelkomen.

1 week geleden beoordeeld

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
I-Martin_100, Director of Sales van Crowne Plaza London Kensington, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

1 week geleden beoordeeld

• Verbleef: juli 2018, reisde met een partner