“Prima plek om Londen te bezichtigen”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Crowne Plaza London Kensington
Beoordeeld als nr. 122 van 1.076 hotels in Londen
9 juli 2014 beoordeeld

Goeie uitvalsbasis voor een triple Londen. Vlakbij metrostation en eetgelegenheden. Ontbijt niet bijzonder. Keurige, schone kamers. Toen we nog konden inchecken was er gelegenheid om de koffers achter te laten.

• Verbleef: Juni, 2014, reisde met familie

10 mei 2012 beoordeeld

Van 15 t/m 18 december in dit hotel verbleven. Het was erg goed: prima ruime kamer (2 vrij ruime 1-persoonsbedden), goed sanitair. In de bar (rechts van de lobby) zijn lekkere broodjes voor de lunch verkrijgbaar. Ook gezellige plek om te borrelen voordat je gaat eten. Ontbijt was prima, ruimte is groot genoeg. Dit was tot nu toe het beste hotel in Londen, prijs/kwaliteit (half jaar vantevoren geboekt) heel goed.

• Verbleef: December, 2011, reisde met familie
GenManager_CPKen, General Manager van Crowne Plaza London Kensington, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2013

Beste Ackermani,

Bedankt voor uw beoordeling. We hebben onze lobby, restaurant en bar afgelopen jaar compleet gerenoveerd en wij zijn content dat u van het hotel en verblijf heeft genoten. Onze locatie is fantastisch en op loopafstand van musea/ Harrods en het metro netwerk. U heeft ons tijdens de wintermaanden bezocht, echter nu met het mooie weer is ook onze privetuin een aanbeveling om van ons Aziatisch restaurant Umami al fresco te kunnen genieten.

We zien er naar uit u weer in het hotel te verwelkomen.

6 dagen geleden beoordeeld

• Verbleef: Januari, 2018, reisde met familie
Gianlu0901, Guest Relations Manager van Crowne Plaza London Kensington, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 dagen geleden

1 week geleden beoordeeld

• Verbleef: Januari, 2018, reisde voor zaken

1 week geleden beoordeeld

• Verbleef: Januari, 2018, reisde met familie
Gianluca B, Guest Relations Manager van Crowne Plaza London Kensington, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Hotel Indigo London Kensington
3.079 beoordelingen
Westminster
DoubleTree by Hilton London - Westminster
Prijzen weergeven

In Crowne Plaza London Kensington geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Crowne Plaza London Kensington

Adres: 100 Cromwell Road | Kensington, Londen SW7 4ER, Verenigd Koninkrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > South Kensington
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 91 familiehotel in Londen
Nr. 106 luxe hotel in Londen
Nr. 122 zakenhotel in Londen
Nr. 166 romantisch hotel in Londen
Prijsklasse: 133 € - 254 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Crowne Plaza London Kensington 4*
Aantal kamers: 162
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, IHG, Ctrip TA, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Crowne Plaza London Kensington met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Crowne Plaza Kensington Hotel London

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?