Beoordeeld op 27 juni 2016 via mobiele applicatie

Vanaf het hotel is zowel het Natural History Museum als Victoria and Albert vlot te bezoeken want vlakbij. Het hotel is ok; kamers erg klein. Je kunt net om de bedden heenlopen. Het ontbijt hebben we bij South Kensington genuttigd! De receptie was vriendelijk

Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 20 december 2015 via mobiele applicatie

Lokatie prima vlakbij metrostation en tegenover National Museum. Daar is verder alles mee gezegd. Ienieminie kamer met veel te klein bed.
Bijzonder ongeinteresseerd personeel. Onbijt hier niet genuttigd ivm zeer ongezellige ontbijtruimte.
Zeker geen aanrader!

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 juni 2015

De lobby is mooi en het personeel daar was okee. De kamers zijn piepklein maar correct in orde. De douche was zo klein dat ik me er niet in kon afdrogen. Het grootste nadeel is dat de muren van papier zijn. Ik kon in de kamer naast me de lichtschakelaar horen als ik in bed lag. Ik lag achteraan het hotel en kon mijn raam niet open houden omdat er voortdurend een hond aan het blaffen was bij de buren.

De wifi is bijzonder slecht en valt voordurent uit. De eerste dag lag het 12 uur volledig plat. Dit is heel vervelend gezien ik die avond/nacht moest doorwerken. Het personeel zei me steeds dat ze de router zouden resetten en dan dat er een technieker zou komen maar ik had slechts sporadische connectie die geen fatsoenlijk skypegesprek mogelijk maakte.

• Verbleef: april 2015, reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 mei 2015

Nadat we geboekt hadden en wat oudere reviews zagen, werd ik enorm angstig. De foto's waren heel anders dan de boeking site en de reviews waren moordend! Bij aankomst bleek het hotel is echter volledig gerenoveerd en ziet er top uit. Kamers zeer klein, maar schoon en vernieuwd. Gratis douchegel etc. Londense hotels zijn nu eenmaal vaak erg klein en daarom hadden we hier ook geen moeite mee. In Londen ben je nu eenmaal alleen op je kamer om te slapen en te douchen. 24 uurs receptie/bar. We hebben in de stad gegeten dus geen idee of het ontbijt lekker smaakt. Ligging is goed, paar minuten van 2 grote metro stations en recht tegenover het National Museum. Eventueel lopend naar Oxford street is 15 minuten. Om de hoek een goede bakkersketen Pauls, een starbucks en diverse eettentjes, zelfs mc donalds en burger king. Top locatie en prima hotel in een van de chiqueste buurten van Londen!

Kamertip: Vraag om een gerenoveerde kamer, wil je rust vraag dan om een kamer die grenst aan de binnenplaats
  • Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 14 februari 2015

Aardige hotel, recht tegen over het museum, Stille kamer, met een keurige, maar zeer kleine douche. Ontbijt heb ik overgeslagen, dan kan je beter doen in de buurt.
Medewerkers zijn voor mij wat ongeïnteresseerde mensen, die staan er om hun werk te doen.

• Verbleef: februari 2015, reisde voor zaken