Beoordeeld op 14 februari 2015

Aardige hotel, recht tegen over het museum, Stille kamer, met een keurige, maar zeer kleine douche. Ontbijt heb ik overgeslagen, dan kan je beter doen in de buurt.
Medewerkers zijn voor mij wat ongeïnteresseerde mensen, die staan er om hun werk te doen.

• Verbleef: februari 2015, reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 juli 2014

Dit is een leuk hotel, modern met vriendelijk personeel.
De kamers zijn echter klein, piepklein zelfs. Als je daar niet tegen kan blijf je er best weg.
De bedden waren goed, ook de badkamer was klein maar alles was aanwezig.
Wij hebben er niet ontbeten, dat deden we in de buurt.

Hier blijf je vooral omwille van de toplocatie. Tegenover 2 topmusea, op loopafstand van Kensington Gardens en Hydepark en ook dichtbij twee metrostations.

Kamertip: Parkeren op straat gratis op zaterdagmiddag en zondag. Rest van de week betalend en zéér duur.
  • Verbleef: juli 2014, reisde met vrienden
Beoordeeld op 10 januari 2013

Afhankelijk van je wensen en eisen kan dit een super hotel zijn of totaal niet wat je zoekt. Het hotel is op loopafstand van het Natural History Museum, Hyde Park/Kensington Garden en voor de vrouwen: Harrods. Het hotel is gelegen in een zeer nette wijk, om het hotel te bereiken met de metro adviseer ik je om bij Gloucester Rd. uit te stappen in plaats van South Kensington. Qua afstand zijn ze vergelijkbaar, Gloucester Rd. is minder druk dan South Kensington. In het hotel word er gevraagd of je daar wilt ontbijten (American breakfast), mijn advies is om de £ 7,50 in je zak te houden en richting het metro station Gloucester rd. te lopen daar tegenover bevinden zich 2 koffiezaken/bakkerijen. Daar schenken ze goede koffie en er zijn fatsoenlijke broodjes. Voor vragen over Londen kun je bij het personeel terecht van dit hotel, ze zijn zeer vriendelijk en helpen je graag op weg.

• Verbleef: januari 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 25 april 2012

Dit hotel is perfect als je een goed gelegen (dicht bij een metro station) en betaalbaar hotel zoekt. De kamers zijn zeer klein maar wel goed schoon. Omdat je er alleen slaapt was dit voor mijn vriendin en mij niet storend. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en hadden ook nog wat enkele tips om dingen te bezichtigen.

• Verbleef: mei 2011, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 mei 2011

Wij zijn niet zo negatief. Met twee personen opgewaardeerd naar een family room. Netjes en voldoende ruimte. Het is blijkbaar, 'maar net wat je gewend bent'. Wij eten en leven buiten de deur. Hotel was een prima slaapplek

• Verbleef: mei 2011