Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.817)
Beoordelingen filteren
1.817 resultaten
Waardering van reizigers
752
669
266
80
50
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
752
669
266
80
50
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.817 beoordelingen
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 10 september 2011

Dit is een goed gelegen, schoon, comfortabel hotel dat een goed (maar geen uitzonderlijk) ontbijtbuffet aanbiedt.
De locatie is goed, met twee metrostations op loopafstand en dicht bij de grote nationale musea.
Zoals altijd zijn het vriendelijke en behulpzame personeel de belangrijkste reden om in een Marriott te verblijven.

1  Bedank Devonish31
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.co.uk. De oorspronkelijke versie bekijken
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 29 juli 2018

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TeamKensington, Front Office Manager van London Marriott Hotel Kensington, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TeamKensington, Front Office Manager van London Marriott Hotel Kensington, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TeamKensington, Front Office Manager van London Marriott Hotel Kensington, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 juli 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TeamKensington, Front Office Manager van London Marriott Hotel Kensington, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken